Salsa! Nyt loppui huijaaminen!

Tapastikos

Olet harrastanut epäjohdonmukaista toimintaa, eli vaatinut selvityksiä ponnekkaasti omiin tiedusteluihisi,mutta viitannut samalla kintaalla sinulle esitettyihin asiallisiin kysymyksiin.

Tässä olisikin pari kysymystä johon olemme kaivanneet vastausta,mutta jotka sinä olet ilmeisen tietoisesti aina vain ohittanut kommentoimatta mitään.Ole mies ja vastaa näihin,vain pariin sattumalta ohimennen poimimaani kysymykseen kykysi mukaan:

-Puhut paljon,että Porschella insinöörit ovat taitavia ja Porschet nopeita(yksinkertainen standardi sille on,kuinka paljon tehoa pystyt irroittamaan moottorista). Siis, näytä minulle yksikin Porsche(saa olla myös puhtaasti kilpa-auto vaikka oma esimerkkitapaukseni onkin täysin katulaillinen auto) josta olisi otettu enemmän tehoa kuin tästä täysin laillisesta perusjenkistä(Hennessey Viper, 2000hv):http://www.mustangforums.com/m_640472/tm.htm

-Yrität peittää hämmentyneenä tosiasioita aina kun vertailemme Corvettea ja porschea asiallisesti keskenään,esimerkkinä 50-luvun vertailu,jossa aloit vetämään keskusteluun jotain 12 kpl Ferrari-erää kesken kaiken Porsche-puolustelusi! Siis, selvyyden vuoksi, olet hyvä ja myönnä löytyykö 50 -luvulta yhtään vakiotuotanto Porsche-mallia, joka olisi ollut a.)tehokkaampi (enemmän hevosvoimia kuin 360 hv joka löytyi Corvetesta, mutta annan taas armoa ja minulle riittää että näytät edes sellaisen Porschen jossa olisi ollut pikkulohkoCorveten 286hv!) b.)nopeampi varttimaili/0-60 mp/h? Jos et pysty esittämään mitään järkevää todisteiden kera, niin voisitko olla hyvä,ja myöntää että Porsche ei 50-luvulla pystynyt voittamaan Corvettea.

-Em.haaste pätee myös 60-luvun vertailussamme,jossa Salsa myös "unohti" kokonaan tosiasiat ja yritti kammeta keskustelua aivan asiattomille linjoille. Esitän vastaavan haasteen kuin äskeinen 50-luvun vertailu-haaste oli, nyt vain 60-luvun malleilla.Kyseessä siis vakio,tuotanto Corvette vs. vakio-tuotanto Porsche. Itse pystyisin heittämään peliin 560 hv version, mutta koska olen taas kerran armollinen, heitän peliin ainoastaan 435 hv version Corvettesta (sai avona ja umpikattoisena muuten).Ellen väärin muista tehokkain 60-luvun vakiotuotanto-Porsche kykeni vaivoin 70-luvulle saavuttaessa 200 heppaan,mutta annetaan nyt Salsalle puolustuspuheenvuoro ennenkuin tuomio julistetaan.

22

1802

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Tapastikos

Olen käynyt nyt vastaamassa kaikkiin Salsan ihmettelyihin asiallisesti ja totuuspohjaisesti,kuten aina teen.

Nyt on pallo sinulla Salsa! Minä en hyvätapaisena herrasmiehenä laatinut kilometrin pituista listaa tentattavaksi (vaikka aihetta olisi ollut useampaankin kilometriin) vaan esitin vain nuo 3 kysymystä. Odotamme kaikki!

• keskusteluissa

Salsa on voittanut Tapastikoksen 10-0 niinkuin suunnilleen kaikki muutkin.

Ja tämä palsta pitäisi pitää Porsche-palstana. Minua ei ainakaan kiinnosta Corvette pätkääkään vanhanaikaisine ratkaisuineen ja surkeine ominaisuuksineen.

• täysin

Corvette ei vaan sytytä. Ja miksi sinä tapatapa pelle aina mietit noita hevosvoimia. olet säälittävä KULLIPERSE, kun et tajua että, autojen paremmuus muodostuu muustakin kuin hevosvoimista.

Corvette on aina ollut uusinta mallia lukuun ottamatta, surkea laaduton paska, jossa on ollut traktorin ajo ominaisuudet.

• BoKandela

Salsa kun piti perustella vähän omia heittojaan/ ottaa kantaa tosiasioihin? No,ei ole ensimmäinen kerta kun Porsche-fanaatikot vetävät taktista matalaa profiilia ;)

• Porschvette

"eli vaatinut selvityksiä ponnekkaasti omiin tiedusteluihisi,mutta viitannut samalla kintaalla sinulle esitettyihin asiallisiin kysymyksiin."

Tapa, milloin ajattelit itse vastata minun sinulle laittamiin kysymyksiin??? Mä olen pyytänyt mm. sun ZR1 Veten runkonumeroa ainakin 3 kertaa. Saat vaihtarina mun Porschen vastaavan, sekä myös aiemmin mun omistuksissa olleiden Corvette ja Porsche runkonumerot.

Taidat loppujen lopuksi olla säälittävä valehtelija, joka kirjoittaa mitä sylki suuhun tuo. Et ole varmaankaan edes ajanut Corvetella tai millään muullakaan urheiluautolla.

• Tapastikos
        Porschvette kirjoitti:

"eli vaatinut selvityksiä ponnekkaasti omiin tiedusteluihisi,mutta viitannut samalla kintaalla sinulle esitettyihin asiallisiin kysymyksiin."

Tapa, milloin ajattelit itse vastata minun sinulle laittamiin kysymyksiin??? Mä olen pyytänyt mm. sun ZR1 Veten runkonumeroa ainakin 3 kertaa. Saat vaihtarina mun Porschen vastaavan, sekä myös aiemmin mun omistuksissa olleiden Corvette ja Porsche runkonumerot.

Taidat loppujen lopuksi olla säälittävä valehtelija, joka kirjoittaa mitä sylki suuhun tuo. Et ole varmaankaan edes ajanut Corvetella tai millään muullakaan urheiluautolla.

Salsan kysymyksiin (niiden seassa oli myös tämä ZR-1:seni runkonumeron tivaaminen muuten) jotka on lueteltu tuossa: http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=1500000000000044&posting=22000000011986478

Kuten sanottua,nyt on pallo porssepuolella. Kuten sanottua,itse veikkaan että Salsa ei tule vastaamaan yhteenkään noista 3:sta kysymyksestä koska se pudottaisi pohjan siltä viimeiseltäkin porschen puolustusinnolta mikä ihme kyllä,vieläkin kytee vaikka tosiasioiden,numerofaktojen,mittaustulosten perusteella Corvette vie Porschea 10-0, on kyse sitten 50-luvun malleista tai uudemmista.Viimeaikoinhana tämä keskustelu on lähinnä ollut seuraavanlaista: Joko Porschepuoli kiistattomien faktojen edessä ajautuu huutelemaan nurkasta "joo mutta mutkissa porsse menis kovempaa,esson baarissa sanoivat niin"-tyylistä juttua tai sitten tänne postaillaan jotain kuvia 20 vuotiasta kolaroiduista kukkaiskuvioin maalatusta Corveteista ja laitetaan hymiöitä lapsellisesti perään. Tosiasiat puhuvat kuitenkin puolestaan: Corvette on ylivoimainen verrattuna Porscheen faktoina.

• noin tyhmä?
        Tapastikos kirjoitti:

Salsan kysymyksiin (niiden seassa oli myös tämä ZR-1:seni runkonumeron tivaaminen muuten) jotka on lueteltu tuossa: http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=1500000000000044&posting=22000000011986478

Kuten sanottua,nyt on pallo porssepuolella. Kuten sanottua,itse veikkaan että Salsa ei tule vastaamaan yhteenkään noista 3:sta kysymyksestä koska se pudottaisi pohjan siltä viimeiseltäkin porschen puolustusinnolta mikä ihme kyllä,vieläkin kytee vaikka tosiasioiden,numerofaktojen,mittaustulosten perusteella Corvette vie Porschea 10-0, on kyse sitten 50-luvun malleista tai uudemmista.Viimeaikoinhana tämä keskustelu on lähinnä ollut seuraavanlaista: Joko Porschepuoli kiistattomien faktojen edessä ajautuu huutelemaan nurkasta "joo mutta mutkissa porsse menis kovempaa,esson baarissa sanoivat niin"-tyylistä juttua tai sitten tänne postaillaan jotain kuvia 20 vuotiasta kolaroiduista kukkaiskuvioin maalatusta Corveteista ja laitetaan hymiöitä lapsellisesti perään. Tosiasiat puhuvat kuitenkin puolestaan: Corvette on ylivoimainen verrattuna Porscheen faktoina.

ei voi kuin ihmetellä.

• Porschvette
        Tapastikos kirjoitti:

"Omistan ZR-1:sen, itsetuntoni ei ole niin heikko,että näkisin tarpeelliseksi jakaa autoni VIN-koodeja tai kaivaa alatukivarren tuotantonumeroa siksi,että joku provoilija suome24-palstalle sitä vaatii. Sitäpaitsi yksityisyydensuojaa ei tule aliarvioida."

En ymmärrä miten runkonumeron paljastaminen loukkaisi yksityisyyttäsi. Ei sen perusteella voida ainakaan vapaasti saatavilla olvasta AKEn tiedoista yhdistää autosi rekisterinumeroa.
        Eli taidat olla näitä innokkaita teinejä, joka ajelee Suzuki Pvllä ja unelmoi Corveten omistamisesta. Tosin joskus voi olla vaikeaa kirjoitella autojen ominaisuuksista jos ei ole kokemusta muusta kuin Suzuki PVstä

Tuohon heittoosi provoilijasta, niin etköhän se ole kuitenkin sinä, koska sinulla on kova tarve notkua Porsche palstalla. Ai niin, Corvetellhan ei täällä ole vastaavaa.

• Tapastikos
        Porschvette kirjoitti:

"Omistan ZR-1:sen, itsetuntoni ei ole niin heikko,että näkisin tarpeelliseksi jakaa autoni VIN-koodeja tai kaivaa alatukivarren tuotantonumeroa siksi,että joku provoilija suome24-palstalle sitä vaatii. Sitäpaitsi yksityisyydensuojaa ei tule aliarvioida."

En ymmärrä miten runkonumeron paljastaminen loukkaisi yksityisyyttäsi. Ei sen perusteella voida ainakaan vapaasti saatavilla olvasta AKEn tiedoista yhdistää autosi rekisterinumeroa.
        Eli taidat olla näitä innokkaita teinejä, joka ajelee Suzuki Pvllä ja unelmoi Corveten omistamisesta. Tosin joskus voi olla vaikeaa kirjoitella autojen ominaisuuksista jos ei ole kokemusta muusta kuin Suzuki PVstä

Tuohon heittoosi provoilijasta, niin etköhän se ole kuitenkin sinä, koska sinulla on kova tarve notkua Porsche palstalla. Ai niin, Corvetellhan ei täällä ole vastaavaa.

Kun en sitä runkonumeroa tai edes osaa siitä tule tänne kirjoittamaan, niin lopeta se jankkaaminen. Rekisterinumeroa et todellakaan saisi selville sitä en itsekään vielä tiedä, sillä auto on verottomatta.

• Nimetön
        Tapastikos kirjoitti:

Kun en sitä runkonumeroa tai edes osaa siitä tule tänne kirjoittamaan, niin lopeta se jankkaaminen. Rekisterinumeroa et todellakaan saisi selville sitä en itsekään vielä tiedä, sillä auto on verottomatta.

eli johan tapaskan kirjoittamasta otsikostakin huomaa ettei "poju" omista kuin neppis corveten korkeintaan ;)

• Salsa
        Nimetön kirjoitti:

eli johan tapaskan kirjoittamasta otsikostakin huomaa ettei "poju" omista kuin neppis corveten korkeintaan ;)

En ole Porschea,enkä varsinkaan Corvettea ajanut. Tahtoisin kyllä..

• sää
        Salsa kirjoitti:

Kaikki me tiedämme Tapaska, et sä oot surkea autoton HÄVIÄJÄ!! :DDD

Olet ilmiselvästi yksinäinen hylkiö, jollei oo kavereitakaan, vain köyhyyttä.

Ehkä sä joksus saat ajokortin ja pääset kokeilemaan isukkisi vanhaa ruosteista alfaa tai opelia...

• Salsa
        Salsa kirjoitti:

Näkyy taas kirjoittelevan täällä. Kyllä ihan oikea Salsa on ajanut moisia laitteita.

• Tapastikos
        Tapastikos kirjoitti:

se täällä taas riehuu. Oikealla Tapastikoksella on tukevasti lakanan alla ZR-1 autotallissa, runkonumeroineen ja VIN-koodeineen kaikkeineen.

• general lee
        Tapastikos kirjoitti:

se täällä taas riehuu. Oikealla Tapastikoksella on tukevasti lakanan alla ZR-1 autotallissa, runkonumeroineen ja VIN-koodeineen kaikkeineen.

älä viitsi jauhaa paskaa, kanattaisi varmaan vaihtaa nimimerkkiä. vaikka väliäkös tuolla kun näkyy valetabaskon ja aidon kirjoitukset olevan kuitenkin samaa luokkaa.

• Tapastikos
        Tapastikos kirjoitti:

No niimpä niin. Hommaa oma nimimerkki ja ZR-1:nen eli elämä. Täällä sellainen jo onkin. ;) ja nyt salsa faktoja pöytään ja muista nyt oli kyseessä ne ensimmäiset vuosikymmenet. Nyt tilanne on toki hieman tasoittunut.

• Niuhottaja!

on kuningas!Asiallista tietoa,hyvä!Jatka samalla lailla!

• Tapastikos

luottamuksesta. Olenkin saanut paljon kannustusta muitakin kanavia kautta ja erinäisiltä taholta. Sanoma aina sama ja ponnekas: Kyllä kansan syvät rivit tietävät totuuden; eihän nuhapumppupikkukoneiden vikinä kuulu sanoinkuvainnollisesti enää minnekään mitään kun iso V8 murahtaa.

Villeimmät ovat ehdotelleet presidenttiehdokkuutta,mutta ihan kaikkeen ei minunkaan aikani riitä,valitettavasti, sen verran noita kiireitä nyt juuri päällä. Ehkä ensi vuonna sitten? Jokatapauksessa itselleni tästä on kehittynyt kaikessa lapsenomaisuudessaan jo jonkinlainen kanava huumorin kyllästämän ironian leikkikentäksi: Eikai kukaan todella tosissaan voi väittää että joku pikkumoottorinen nuhapumppuporsse voisi olla lähelläkään urheiluauton käsitettä siinä määrin mitä Corvette on aina ollut. Siis täysiverinen urheiluauto, ei mikään hädin tuskin leasing-perheautojen tasolla edes tehonumeroarvoissa oleva, löysä, mitäänsanomaton Porsche.

Mutta koska näemmä (ainakin puolitosissaanko Salsa et kumppanit?;) voi,niin mikäs tässä jutellessa. Pojilla vaan on argumentit vähän eri tasoisia, siinä missä minä voin heittää vaikka 60-luvun malleista teholuokkaa 400-560 hv vakioCorvettejen kohdalla ilmoille, pojat joutuvat pitäytymään siellä alle 200 heposen laulukuorossa :D No, mikäs siinä jos ei heitä itseä haittaa narriksi leimautuminen, jatketaan sitten vaan :) Legendaaristahan tämä alkaa jo olemaan kaikessa surkuhupaisuudessaan.

• luumu

Salsa ei oo uskaltanut vastaa Tapan kysymyksiin vaikka Tapa uskalsi vastaa Salsan kysymyksiin!!! Taisi viedä kissa kielen!! Ei voi enää sanoa mitään: CORVETTE VOITTI!?

• jooh;

..ja sun ikä oli?
        LOL!

Joko tapa pääset ensi vuosikymmenellä autokouluun?
        :DD

• tapastikos

esitin taas kysymyksen siitä,että löytyykö yhtään sakua (puhumattakaan porschea) josta saisi edes lähelle noita tehoja ja vääntöjä ulos, tiesin jo etukäteen ettei löydy koska niissä ei ole vaan voimapotentiaalia niinkuin jenkkikoneissa on!

Mukava oli seurata kuin salsat ja muut pikkukoneiden ystävät vaikeroi ja väisteli asiaa :D Lol!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1478
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1139
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      254
      944
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      193
      934
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      15
      823
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe