STT:n sähkeuutiset 2.12. klo 19.00
Yksi varusmies kuoli Rovajärven onnettomuudessa
Rovajärven räjähdysonnettomuus on vaatinut yhden varusmiehen hengen. Kuolonuhri oli 20-vuotias kankaanpääläinen mies.
Lisäksi onnettomuudessa on loukkaantunut kuusi muuta miestä. Kolmen vammat ovat vakavia, mutta kellään ei sairaalan mukaan ole hengenvaaraa. Loukkaantuneet varusmiehet ovat kotoisin Varsinais-Suomesta ja Uudeltamaalta.
Räjähdysonnettomuus sattui tykistön ampumaleirillä, kun tuliasemassa räjähti raskaan kranaatinheittimen kranaatti.
Rovajärvi /STT
12
638
Vastaukset
- WilhoW.
Eiköhän tuo ole tullut jo selväksi radiosta, televisiosta, internetistä ja huomisesta alkaen lehdistä?!?!Täysin turha copy-pastetus!
Luuletko olevasi suurikin uutisankkuri?- kirjoitit?
oletko tyhmä?
- sAfSDQRE
keskustelu kun löytyy
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=500000000000015&posting=22000000012310003
- muutoma sattunut
ja aina kaksoislataus. "Tyhmyydestä sakotetaan"!!
- tykkimies
Rautavaaralla kuoli varusmies rynkyn sarjatuleen. Oli vahingossa eksynyt ammunta-alueelle.
- krh-alik.
Olen itse aikoinaan krh-koulutuksen saanut. Tuollainen onnettomuus "vaatii" tapahtuakseen useamman ihmisen virheen. Olisiko koulutuksessa petrattavaa ?
- hmm
Kyllä on joo vikaa jos kaksi kaveria tunkemassa pökköä putkeen peräjälkeen, pitäis huomata että edellinen ei lähtenyt...
- katsoo
muualle kun pitäis jokun seurata lähtikö kranaatti, ennen kuin uutta pudottaa. Helvetin yksinkertaista!
- niiden
katsoo kirjoitti:
muualle kun pitäis jokun seurata lähtikö kranaatti, ennen kuin uutta pudottaa. Helvetin yksinkertaista!
jotka katsoo, ei silloin pidä katsoa muualle ! Siinä se !
- mie taas
niiden kirjoitti:
jotka katsoo, ei silloin pidä katsoa muualle ! Siinä se !
120 mm. karnaatti lähtee putkesta taivaalle.
on sen verran paineita ilmassa nääs...olin krh.ssa säkylässä nääs..3/67.. - liian aikaisin!
mie taas kirjoitti:
120 mm. karnaatti lähtee putkesta taivaalle.
on sen verran paineita ilmassa nääs...olin krh.ssa säkylässä nääs..3/67..Ilmanpaine, nääs on aika kova, nääs kun räjäytellään 1kg trotyylipaloja, nääs. Rajav. sissi nääs, Immolasta, nääs.
tule kello kaulassa. muualla maailmassa tuommoisilla vehkeillä tapetaan ihmisiä. tahallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082545
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo401684Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1431315Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2971141Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3151098Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen231053Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe571043- 55946
Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H12865Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S21843