STT:n sähkeuutiset 2.12. klo 19.00
Yksi varusmies kuoli Rovajärven onnettomuudessa
Rovajärven räjähdysonnettomuus on vaatinut yhden varusmiehen hengen. Kuolonuhri oli 20-vuotias kankaanpääläinen mies.
Lisäksi onnettomuudessa on loukkaantunut kuusi muuta miestä. Kolmen vammat ovat vakavia, mutta kellään ei sairaalan mukaan ole hengenvaaraa. Loukkaantuneet varusmiehet ovat kotoisin Varsinais-Suomesta ja Uudeltamaalta.
Räjähdysonnettomuus sattui tykistön ampumaleirillä, kun tuliasemassa räjähti raskaan kranaatinheittimen kranaatti.
Rovajärvi /STT
12
654
Vastaukset
- WilhoW.
Eiköhän tuo ole tullut jo selväksi radiosta, televisiosta, internetistä ja huomisesta alkaen lehdistä?!?!Täysin turha copy-pastetus!
Luuletko olevasi suurikin uutisankkuri?- kirjoitit?
oletko tyhmä?
- sAfSDQRE
keskustelu kun löytyy
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=500000000000015&posting=22000000012310003
- muutoma sattunut
ja aina kaksoislataus. "Tyhmyydestä sakotetaan"!!
- tykkimies
Rautavaaralla kuoli varusmies rynkyn sarjatuleen. Oli vahingossa eksynyt ammunta-alueelle.
- krh-alik.
Olen itse aikoinaan krh-koulutuksen saanut. Tuollainen onnettomuus "vaatii" tapahtuakseen useamman ihmisen virheen. Olisiko koulutuksessa petrattavaa ?
- hmm
Kyllä on joo vikaa jos kaksi kaveria tunkemassa pökköä putkeen peräjälkeen, pitäis huomata että edellinen ei lähtenyt...
- katsoo
muualle kun pitäis jokun seurata lähtikö kranaatti, ennen kuin uutta pudottaa. Helvetin yksinkertaista!
- niiden
katsoo kirjoitti:
muualle kun pitäis jokun seurata lähtikö kranaatti, ennen kuin uutta pudottaa. Helvetin yksinkertaista!
jotka katsoo, ei silloin pidä katsoa muualle ! Siinä se !
- mie taas
niiden kirjoitti:
jotka katsoo, ei silloin pidä katsoa muualle ! Siinä se !
120 mm. karnaatti lähtee putkesta taivaalle.
on sen verran paineita ilmassa nääs...olin krh.ssa säkylässä nääs..3/67.. - liian aikaisin!
mie taas kirjoitti:
120 mm. karnaatti lähtee putkesta taivaalle.
on sen verran paineita ilmassa nääs...olin krh.ssa säkylässä nääs..3/67..Ilmanpaine, nääs on aika kova, nääs kun räjäytellään 1kg trotyylipaloja, nääs. Rajav. sissi nääs, Immolasta, nääs.
tule kello kaulassa. muualla maailmassa tuommoisilla vehkeillä tapetaan ihmisiä. tahallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1436344Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto725261Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost143695Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1213300Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT1232501Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat712296Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku12058Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val271628Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191406- 811208