Kaikki kaatuu päälle.Haluaisin kuolla.Rukouksiini ei vastata.Inhoan itseäni.
Mistä minä saan apua?
6
355
Vastaukset
- ystävä
Rakas Jeesus, Sinä näet tämän ihmisen joka on itseinhon vallassa ja toivoton. Auta tässä hetkessä ja nosta hänet tuosta masennuksesta ja epätoivosta. Sinä tunnet hänen tilanteensa, anna jokin toivon kipinä joka voisi valaa häneen uutta uskoa ja toivoa tulevaisuuteen. Anna jonkin hyvän asian tapahtua hänen elämässään, anna jonkin rukouspyynnön toteutua lähiaikoina.
- minä vain
Herra, anna rukousaiheen lähettäjälle tulevaisuus ja toivo.
Kiitos ettei kenenkään tilanne ole Sinulle mahdoton. - Beliar
minä vain kirjoitti:
Herra, anna rukousaiheen lähettäjälle tulevaisuus ja toivo.
Kiitos ettei kenenkään tilanne ole Sinulle mahdoton.Eipä jaksa/huvita enää rukoilla. Sanoisin enää, että hii-hoo.
- Rukoilija
Herra, laupias Isä, auta tätä ihmistä hänen ahdingossaan. Jeesuksen nimessä. Amen.
Psa 121:1 Matkalaulu. Minä nostan silmäni vuoria kohti: mistä tulee minulle apu?
Psa 121:2 Apu minulle tulee Herralta, joka on tehnyt taivaan ja maan.
Psa 121:3 Hän ei salli sinun jalkasi horjua, sinun varjelijasi ei torku.
Psa 121:4 Katso, hän, joka Israelia varjelee, ei torku eikä nuku.
Psa 121:5 Herra on sinun varjelijasi, Herra on suojaava varjosi sinun oikealla puolellasi.
Psa 121:6 Ei polta sinua aurinko päivällä, eikä kuu yöllä.
Psa 121:7 Herra varjelee sinut kaikesta pahasta, hän varjelee sinun sielusi.
Psa 121:8 Herra varjelee sinun lähtemisesi ja tulemisesi, nyt ja iankaikkisesti. - Häränsilmä
Suosittelin sinua ottamaan yhteyttä vaikka Terveyskeskuksen psykologiin. Pieni keskustelu ei ole koskaan pahitteeksi.Tämä siis rukouksen lisäksi ...
- Häränsilmä
Omasta kokemuksestani käsin kehoittaisin sinua todella hakeutumaan hoidon piiriin. Masennus ja burn out ovat nykyään arkipäivää, joten niissä ei ole mitään hävettävää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724294Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003740Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363429- 513010
- 402498
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182429Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222202- 231836
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141625Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331612