Joku laittaa itsensä lapsen

tasolle huuhaillessaan

Miksi näin?

42

1509

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • quistis

aikuinen aliarvioi lapsen tasoa:o))

• jatka

tuolla tyylillä.

• ssbadammm

jossa sä mua kenties tarkoitat, niin mä nyt muutenkin oon ihan reilusti kakara. Tykkään muutenkin leikkiä paljon ja lisää. Aikuiset on tylsii, jos ne kadottaa sisäisen lapsensa.
      Lapset on muuten ihan mielettömän älykkäitä olioita ja niitä ei pidä kuunaan ali-arvioida, vain aikuinen joka on kadottanut sisäisen lapsensa saattaa erehtyä ali-arvioimaan lasta ja siks toisekseen niin täydellistä ihmistä ei ole olemassakaan, joka olisi niin täydellinen, että sillä olisi mahiksii asettua arvostelu asemaan, jokaisesta löytyy jotakin ja niin poispäin :DDD

• sinä ole

sinun tekstisi on ihan hauskaa luettavaa

• ssbadammm
        sinä ole kirjoitti:

sinun tekstisi on ihan hauskaa luettavaa

ollukaan minä, häipyy nyt kyllä nurkkaa häpee, heippa :DDD

• aikuisessakin

asuu pieni lapsi..........*siksi*

• raja kuitenkin

tässäkin tapauksessa varsinkin kun tiedetään että kyse on vanhemmasta henkilöstä

• mutta

jos ei muuta huuhailemista keksi niin onko pakko väkisin vääntää. voi...sä oot niin söpö. quuuuuuuuuuuuu pelastaa koko maailman ja osaa olla sit niin ihana ballerina. kaikkea kans.mitähän quuuu ei osaa tehdä. hahahaa... itsekehu haisee.

• pahasti

saa sanoa...yritäs muotoilla tuo edellinen positiivisemmin, vaik sua kuin paljon hatuttais.
        Siitä se kasvaa, se huuhaa asenne... :))

• jeffjeff

kerro sä mitä osaat tedä odotan mielenkiinnolla
        mutta älä multinikkeile:)

• sinun tehneen
        jeffjeff kirjoitti:

kerro sä mitä osaat tedä odotan mielenkiinnolla
        mutta älä multinikkeile:)

mitään huuhaa aloituksia vaan kaikki olleet sellaisia chattyylisiä mitä kuuluu-viestejä eli kokeile sinäkin ja otetaan tämä haaste KAIKKI vastaan eikö niin

• jeffjeff
        sinun tehneen kirjoitti:

mitään huuhaa aloituksia vaan kaikki olleet sellaisia chattyylisiä mitä kuuluu-viestejä eli kokeile sinäkin ja otetaan tämä haaste KAIKKI vastaan eikö niin

kelaten nyt tuota viestihistoriaa eiköhän sieltä löydy...

• tule mieleen
        jeffjeff kirjoitti:

kelaten nyt tuota viestihistoriaa eiköhän sieltä löydy...

yritetään uudestaan eikö

• jeffjeff
        tule mieleen kirjoitti:

yritetään uudestaan eikö

olet jo siinä iässä että dementia painaa päälle
        noh ole ihan rauhassa en häiritse noin vaikeilla.

• sitä hirsipuu
        jeffjeff kirjoitti:

olet jo siinä iässä että dementia painaa päälle
        noh ole ihan rauhassa en häiritse noin vaikeilla.

systeemiä mutta ei se kaikkia kiinnosta aina eihän joten ohitin ne suosiolla

• lanselot

oletko katkera tällä Quulle vai mikä sinuu ottaa päähän kun aina kohdistat vihasi häneen ja varmaan et tunne kyseistä henkilöä niin hyvin kuin mä ja voin sanoo sinulle et parempaa ihmistä saa hakee oikeessa elämässä kuin hän on.Mut kerro mulle mistä johtuu tää viha häntä kohtaa minä haluisin sen kuulla?

• kun????????
        lanselot kirjoitti:

oletko katkera tällä Quulle vai mikä sinuu ottaa päähän kun aina kohdistat vihasi häneen ja varmaan et tunne kyseistä henkilöä niin hyvin kuin mä ja voin sanoo sinulle et parempaa ihmistä saa hakee oikeessa elämässä kuin hän on.Mut kerro mulle mistä johtuu tää viha häntä kohtaa minä haluisin sen kuulla?

avaaja ei edes laittanut ketään tiettyä nimimerkkiä avaukseen mutta kuitenkin huuhaakansa arvasi kenestä kyse????

• lanselot
        kun???????? kirjoitti:

avaaja ei edes laittanut ketään tiettyä nimimerkkiä avaukseen mutta kuitenkin huuhaakansa arvasi kenestä kyse????

se kiva kun saisi joskus vastauksen noihin jutuihin miksi yhtä ihmistä kiusataan ja tuntuu ihmeeliseltä miksi en saa ikinä näiltä valitajilta vastausta mitä heiltä kysyn:=))

• jeffjeff
        kun???????? kirjoitti:

se tuossa alussa selvästi mainittiin jos viitsit lukea!

• aikuiselle

tekee hyvää joskus leikkiä, jollei muuta niin ajatusleikkejä, niin ettei tämä vakava maailma vallan masenna. Tule sinäki mukaan leikkimään. ;))))))))

• kannata

tuntitolkulla olla lapsen tasolla eli joskus ihan kiva mutta ei koko ajan

• yksitypy

syyllistyn siihen :=))))
      Mutta älkää mulle antako kuiteskaan kuoleman tuomioo
      Säälikää mua raukkaa :=((((

• olet hauska

jatka samaan tyyliin mutta vonkausviestit alkaa olemaan pikkuisen kuluneita

• jeffjeff

sua ei nyt kyllä säälitä pätkääkään
        oot ollu eilen kimpassa sen Turmiolan Tommin kanssa
        ja nyt kärsit itkut ja hammastenkivistykset
        niin kuin asiaan kuuluukin:(((

• yksitypy
        jeffjeff kirjoitti:

sua ei nyt kyllä säälitä pätkääkään
        oot ollu eilen kimpassa sen Turmiolan Tommin kanssa
        ja nyt kärsit itkut ja hammastenkivistykset
        niin kuin asiaan kuuluukin:(((

Se Turmiolan Tommi oli oikeestaan ihan kiva. Se tanssitti ja laulatti mua :=)))
        Eipäs enää mitään kivistyksiä ookaan.
        Kaikista on selvitty. Vois vaikka lähtä Tommia uudelleen tapaamaan :=)))

• jeffjeff
        yksitypy kirjoitti:

Se Turmiolan Tommi oli oikeestaan ihan kiva. Se tanssitti ja laulatti mua :=)))
        Eipäs enää mitään kivistyksiä ookaan.
        Kaikista on selvitty. Vois vaikka lähtä Tommia uudelleen tapaamaan :=)))

tuolla alempana kerroit et punkusta ei tuu niin
        kamalaa oloa kun sulla oli;)))

• yksitypy
        Man-of-Mystery kirjoitti:

vaikka olet aikuinen (?)

>Mutta älkää mulle antako kuiteskaan kuoleman tuomioo
        Säälikää mua raukkaa :=((((<

- en ainakaan minä anna *käsi sydämellä*

- tiedä tuosta säälistä niin..........*säälittää kuitenkin, vähän*

Luepa tuo aiempi viesti - allekirjoittanet sen:

- http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=122&conference=550&posting=22000000012331412

Terveisin, MM.

keski-iässä oleva nainen :=))))
        Sen mikä se ikä sitten on, voi jokainen tahollaan tulkita sitten miten tahtoo.
        Eikä mua kannata tosiaan sääliä, koska säälihän on sairautta :=)))

• yksitypy
        jeffjeff kirjoitti:

tuolla alempana kerroit et punkusta ei tuu niin
        kamalaa oloa kun sulla oli;)))

mutta pakkohan mun oli ottaa sitä boolia, kun ei siellä punkkua ollut tarjolla.
        Olishan se ollut epäkohteliasta, jos olisin sanonut, et en juo tuota teidän litkua. Ainoastaan pukkua.
        Ja ei voinut kuitenkaan kieltäytyä juomasta mitään, kun heti oltais oltu sanomassa et mikäs se nyt muka kun ei maistu mikään. Ei voinut siis olla epäkohtelias :=))))))

• yksitypy kirjoitti:

keski-iässä oleva nainen :=))))
        Sen mikä se ikä sitten on, voi jokainen tahollaan tulkita sitten miten tahtoo.
        Eikä mua kannata tosiaan sääliä, koska säälihän on sairautta :=)))

>Sen mikä se ikä sitten on, voi jokainen tahollaan tulkita sitten miten tahtoo.
        Eikä mua kannata tosiaan sääliä, koska säälihän on sairautta :=)))<

- hyvin varhaisessa "keski-iässä" olet (oma tulkintani, huom!)

- sääli on sairautta *no on on*

"......Me ollaan sairaita kaikki, kun oikein silmin katsotaan........"

Tällaista tällä kertaa, t. MM.

• Mikäs?

Palstanparantaja täällä taas on liikkeellä?
      Laitas ny oikeen hyvä huuhaa- aloitus, niin kyl me kaikki lapsoset tullaan leikkimään sun kanssasi.. ;))))))))))

• kun se

lässyttäjä tunkee juttuinensa sinne tai jos tunkee niin muuttaisi tyyliänsä

• Mikäs?
        kun se kirjoitti:

lässyttäjä tunkee juttuinensa sinne tai jos tunkee niin muuttaisi tyyliänsä

se sun tyylis on? Ei tunnu yhtään kivalta sekään :((

• pyörremyrsky

Mä oon ainakii tälläi!!! Ja puhun ihan puutaHeinää muutenkii...siis HuuHaata!!! Tosin voisin tietty keskustella tuol JOSSAIN ASIAA "tärkeist" asioist...MUTTA ei kiinnosta!! Ja tää saa höpöttää asiaa tai sen vierest...wow...siistii :D Kiitos tälle Tiimille...hih hii

• olet saanut

tartunnan ja ole oma itsesi äläkä apinoi muilta tyylejä

• pyörremyrsky
        olet saanut kirjoitti:

tartunnan ja ole oma itsesi äläkä apinoi muilta tyylejä

en ees pysty muuttuu muux!!! Vaik toisinaa toivosinettä "oles nyt kunnol" ja "älä saatana sano tollast äänee"...mut sit *ups* meni jo!!! Ja sitäpaitsi mä nauran tääl himas näille jutuille niin että meinaa tulla kuset housuu...onnex on vessa lähel :D TÄÄ ON TÄLLÄI JA OLKOO MUUT MITÄ ON!!! peace :)

• ..väää.. röyhtäytä mut...tööötttt

• pervokin vauvana

tule tänne niin taputan pyllylle nauravaisena

• pervokin vauvana kirjoitti:

tule tänne niin taputan pyllylle nauravaisena

..jos pyllylle taputtaa sitä pian röyhtäseekin sitä kautta.. muista tämä varoitus..

• äippä on lapsellinen

Mut silti ei saa pistää alta lipan...Te aikuiset ootte outoja.

• varatartsan

Mikä helvetti sä olet täällä ketään arvostelemaan kirjoituksien perusteella???? Tuo sun juttus on tosi outo. Eikö helvetissä saa pitää hauskaa, häh? Olisit kirjoittanut nikillä, niin olisit voinut poistaa juttusi. Aivan varmasti häpeet tuota oloitustasi.

Saatko jotain kivoja värinöitä, kun toisten juttuja arvostelet?

Näin huonoa aloitusta en muista huuhaalta lukeneeni aikoihin.

Oliskohan sulla nyt anteeksipyynnön paikka??? Vittu, kun tietäisin kuka sä olet!!! Saatanan ilonpilaaja ja toisten mielen pahoittaja!!!

• pyörremyrsky

puhujaan TÄYSIN!!! vituttaa tollai #¤!!""#¤ ja sit ilman nikkii.... ZIISTII!!! wow :D

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      206
      5114
    2. Olen väsynyt tähän

En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy
      Ikävä
      41
      4605
    3. Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?

Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas
      Maailman menoa
      202
      2749
    4. Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD

Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17
      Maailman menoa
      135
      2328
    5. Olenko mies sinun mielestä outo?

Saat vastata rehellisesti.
      Ikävä
      65
      1962
    6. Maailman laiskin eläin: persu

Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s
      Maailman menoa
      112
      1841
    7. Millasia unelmia sulla on?

onko unelmia...?
      Ikävä
      67
      1794
    8. Miten usein toivot

Tai olet toivonut että olisimme lähekkäin vai toivotko ollenkaan?
      Ikävä
      208
      1674
    9. Miksi et voi tutustua minuun irl?

Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.
      Ikävä
      152
      1232
    10. Martina tienaa itse rahansa

Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      964
    Aihe