http://www.iltasanomat.fi/kysely/default.asp?questionnaire_id=1603
Tälläkö tasolla
8
272
Vastaukset
- juu
Näköjään... Harmi.
- Pinjaliisa
Upeat puvut. Ja hienosti on myös kd:n politiikkaa linjattu. Näittekö Iltalehdessä Räsäsen sunnuntaikauppakritiikin? Hyvä että kd näkyy.
- Kride4s
Se kertoo Iltasanomien tasosta, ei KDn
- suurta yleisöä
Ei tuo ole politiikkaa, vaan pukuviihdettä - mikä näyttää kansaa kiinnostavan. Hyvä vaan, että kristillisiäkin mukana.
- Halosen jatkavan?
Vaikka hän järjestää tällaiset hulppeat juhlat?
No, kyseessä on vanha traditio. Rahat menevät aika paljolti kuitenkin suomalaisen työn tukemiseen: ruoka, taksikyydit ym. Itse arvostan silti enemmän Hurstien järjestämiä "linnan juhlia" köyhille.
- Kaapo
... näkyy olevan. Pukeutuminen on hyvä asia. Vaatteet ovat parasta mitä ihminen voi laittaa ylleen julkisilla paikoilla. Ja suotakoon jokaiselle että on ainakin kaksi asua kaapissa, minulla kun on useita puvuntakkeja. Olen usein samanlaisen ongelman edessä kuin Päivi, mutta vain vaimoni voi itseni lisäksi päätttää mitä päälleni laitan, harmi sinänsä. Niin; Päivin tummassa asussa on mielestäni enemmän särmää.
- kansan mielipidettä?
Hyvähän se on, demokratiaa parhaimmillaan, jos kysytään kansan mielipidettä. Vaikka sitten juhlapuvuista... Perinaisellista; mies kysyisi vastaavassa tilanteessa, millä autolla ajaisin juhliin!
Ja Päivin tuntien hän on hyvässä yhteisymmärryksessä aviomiehensä kanssa sopinut pukuvaihtoehtojensa esittelemisestä julkisuudessa. - Minun mielestäni tuo valkoinen on muuten parempi: juhlallinen ja hieman peittävämpi (jottei tulee kriitikoille taas vinoilun aihetta)!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874018Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242881No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452302- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740