kirjoittakaa pitkiä tarinoita.aiheet:Ossi,Elina ja h-hetki.Sauli palaa takaisin,Oona suutuu ja oma aihe.
tarinakisa
3
329
Vastaukset
- jeppisjee
Ossi ja Elina ovat kahdestaan ylitöissä Snowteamissä.
Ossi: Elina, minun on kerrottava sinulle jotain ..
Elina: Ossi, niin munkin!
Ossi: Mä .. mä en voi saada lapsia.
Elina: Heh, hauska vitsi. Ossi, mä olen raskaana, kiitos!
Annika ja Kasper suutelevat toisiaan intohimoisesti Kasperin sängyllä. Ulla avaa oven.
Kasper: Äh, Ulla ..
Ulla: Haluaisitteko iltapalaa?
Kasper: Ei haluta!
Annika: Kuules nyt Ulla! Sun on jo aika tajuta, että Kasper haluaa omaa rauhaa. Sä voit häiritä sitä aina silloin kun mä en oo paikalla.
Ulla: Jaaha ..
Aaro on kahdestaan Oonan kanssa kotona, Oona katsoo televisiota.
Aaro: Oona, alan saada tarpeekseni. Nyt lopetat kaikki kiukuttelut, tai muuten minä lähetän sinut Australiaan!
Oona: Ei! Aaro mä lupaan olla kiltisti!
Aaro: Hyvä, ehkä annan sinun jäädä, toistaiseksi. Muista, ettet puhu tästä Lauralle mitään. - joshua
Sairaalassa Elina vauvan synnyttää pienen,
tuekseen hän on ottanut Ossi miehen.
Elina:
Haluan kiittää sinua mitä olet hyväkseni tehnyt,
olet pysynyt tukena ja vaikeat ajat nähnyt.
Ossi:
Rakas Elina, turha sinun on kiittää minua,
en ollut tarpeeksi hyvä edes siittää sinua.
Elina:
Mitä sinä Ossi oikein valehtelet,
vai totuuksiako sinä vain sanelet?
Ossi:
Lapsia en pysty oikeasti tekemään,
salaisuuden pystyin sinulta kätkemään.
Elina:
Käytitkö minua vain hyväksesi,
että saisit Snow Teamin omaksesi,
Kuinka sinä paskiainen kehtaat,
joka naisen kanssa aina vehtaat,
Kuka silloin on lapsen isä biologinen,
jos et ole sinä Ossi valehtelevainen.
Ossi:
Snow Teamin bileissä sinut umpikänniin juotin,
suuren pettymyksen sen tähden tuotin.
Elina:
Älä sinä Ossi huulta heitä,
lapsi tarvitsee vanhempia meitä.
Ossi:;
Kaverini kanssa sohvalla asiat teit,
krapulassa heräsit ja häneltä poikuuden veit... - joshua
Ovatko palkinnot aineellisia, rahallisia vai henkisiä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996023
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804782Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282823Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774