Agnes pois idolsista kun ei se osaa edes puhua kunnolla suomea, pitää nyt hitto suomen idolin olla suomalainen ja osata suomea.
Kun ei sinne mitään ässä vikaisiakaan päästetty vaik oli muuten hyviä laulaa (ekoissa koelauluissa),niin miks sitten ihminen jotka ei osaa suomea kunnolla,,ihmettelen vaan
No nyt taas tietysti tulee palautetta tyyliin RASISTI blaa blaa..
Idolin pitäisi edes osata
2
143
Vastaukset
- ja se on helppoa
Laulamaan ei lahjoin pystykään kaikki, tulkitsemaan. Siihen pitää elää ja uskaltaa.
- leijona
Et sinä rasisti ole, vaan imbesilli. Agnes on Suomen kansalainen. Agnes puhuu suomea.
Sitä vastoin... 'Suomen idoli'kirjoitetaan isolla. 'Se' viittaa esineeseen, ei ainakaan ihmiseen. 'Ässävikainen' on yhdyssana. 'Vaik' ei ole suomen kielen sana. 'Laulaa'-sana pitäisi taivuttaa laulamaan -muotoon. Myöskään 'ekoissa' ja 'miks' eivät ole oikein kirjoitettuja tekstissäsi. Lauseesi osa: 'ihminen jotka ei osaa...' on lähes täysin päin hapelikkoa.
Siinä sitä sitten vaan saarnataan suomen kielen puolesta, kun itse raiskataan sitä kuin seksuaalirikosvanki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1944952Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1124032Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363589- 573515
- 513420
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest372907Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232316
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo282056UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211949