Nämä ne on.
Huomenna putoaa Katri, joka ei edusta mitään persoonallista, pelkkä humppatyylin tyttö.
Pete putoaa seuraavana, valitettavasti, sillä hän onkin koko kisan Tommi Evilä!
Ilkka ja Agnes ovat ne kaksi, vaikka täytyy sanoa että toivon että Pete ja Agnes olisivat olleet loppukilpailussa.
Thats it!
Agnes ja Ilkka
6
408
Vastaukset
- leijona
Petekö muka se tämän kilpailun tommievilämäisin henkilö? Itse sanoisin, että Ilkka omaa "evilämäisimmät" piirteet. En tosin pidä sitä hyvänä puolena jos muistuttaa Evilää. Hän on aina ollut vastenmielisen teennäisesti aggressiivinen ja intensiivinen. Se näkyi läpi Evilästä ja se näkyy läpi Ilkasta ja hänen tyhmähköistä jutuistaan, joille nauravat ne 9-13 -vuotiaat naskalit, joiden äänillä Ilkka jatkaa yhä.
- äippä
Miten niin 9-13-vuotiaat???
Minä olen 40-vuotias, ja olen joka kerta äänestänyt Ilkkaa enkä vain kerran. Samoin on tehnyt 18-vuotias tyttäreni.
Ihan vain tiedoksi - Ilkkaan ihastunut
ilmoittautuu yks 40 v "naskali", joka kannattaa
Ilkkaa! Evilästä sen verran, että hän on ihan oikeasti agressiivinen (kokemusta), mitä taas Ilkka
ei missään nimessä ole. - leijona
Ilkkaan ihastunut kirjoitti:
ilmoittautuu yks 40 v "naskali", joka kannattaa
Ilkkaa! Evilästä sen verran, että hän on ihan oikeasti agressiivinen (kokemusta), mitä taas Ilkka
ei missään nimessä ole.Kyllä Ilkkaa laulun perusteella olisin viime viikonloppuna voinut äänestää itsekin, mutta kun nämä mainitsemani naskalit elävät siinä uskossa, että Ilkka olisi kovinkin hauska. Sille Ilkan "hauskuudelle" on annettu luultavasti enemmän ääniä kuin hauskuudelle.
Veikkaan nimittäin, että Idolsin katsojien keski-ikä on melko matala. He, nuorimmat katsojat, eivät osaa kovinkaan usein erottaa musiikkia ja hänen muuta olemustaan toisistaan. Vaan kai se sitten kuuluu asiaan, kun kerran "idolia" haetaan... - leijona
äippä kirjoitti:
Miten niin 9-13-vuotiaat???
Minä olen 40-vuotias, ja olen joka kerta äänestänyt Ilkkaa enkä vain kerran. Samoin on tehnyt 18-vuotias tyttäreni.
Ihan vain tiedoksiSen verran sorruin yleistämään, että pidän tuota pikkupoikien ja eritoten -tyttöjen ryhmittymää suurimpana osana Ilkan faneista.
Muiden, kypsempien kannattajien äänien uskon ja toivon perustuvan Ilkan lauluääneen. Jokaisen viikonlopun jälkeen en kylläkään olisi niinkään varma asiasta, sillä mielestäni Ilkan esitysten taso vaihtelee rajusti.
- ~VeN|4~
niin... Agnes ja Ilokka n eloppuun pääsee... Mutta Ilkan kyllä pitää voittaa koko kilpailu se on niin ihana!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14811017
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485403Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p414215Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323622Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352674Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191916Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1011588Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3601586Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?751445Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311396