Olen kuullut tällaista muutamalta ihmiseltä, jotka ovat ilmoittaneet "juoruja" Seiska lehteen...
Kun asiastaan AIVAN varma ihminen on soittanut Seiskaan juorun, jonka arvelisi kiinnostavan lehden toimitusta ja lukijoita, puhelimeen vastannut henkilö on sanonut, ettei juoru kiinnosta ja palkkiota ei tule.
Ja kuitenkin sama juttu on sitten myöhemmin julkaistu Seiskassa ja siinä lukee, että juorusta on maksettu esim. 3000€ palkkio! Kuka sen palkkion sitten on saanut, kun ko. juoru ei edes kiinnostanut!!!
Etsiskelenkin nyt sellaisia ihmisiä, jotka ovat tuota "juorupalkkaa" saaneet. Onko niitä olemassakaan?
Seiskan maksamat palkkiot
16
11877
Vastaukset
- Rumer
Eräs erittäin kova juorumies enoni soitti kerran seiskaan ja juorusi puoltoista tuntia.
Mitään palkkiota ei maksettu, enoni sai tuhannen euron puhelinlaskun ja seuraavalla viikolla poliisi teippasi enoni postiluukun kiinni maalarinteipillä.- joo
tee jotain elämällesi!
- tuunanen
Yep, mulle on tulossa rahoja seiskalta.. odottelen saatavaani 500€, ovat kuulemma tulossa mut ei vielä oo näkyny.. kerron sit uudelleen jos saan rahat..
- Paljasti
seiskalle kaverini kerran soitti jonkun
julkkis pojan tyttöystävän tunsi
(nimeä en muista ihka oikeasti)
ja julkaisi asian siellä.
Pieni korvaus oli melkein mitään saamaton
vaikka aina isolla kirjoitetaan suurista
summista. - Anonyymi
Sanna Marin jutuista saa paljon rahaa.
- pellejä
hulluja kaikki ihmiset jotka rahanhimoissaan myyvät juoruja vain siksi että saa muutaman euron. ja sillä muutamalla eurolla on valmis pilaamaan joidenkin ihmisten elämiä, hävetkää.
toivon että omatuntonne rankaisee teitä jos ei palakaa helvetissä! - pekkka9
Kaveri kerran soitti seiskaan päättömän juorun jonka oli keksinyt yhdessä jonkun pikkujulkkiksen kanssa. Kun se kertoi juorua toimitukselle, niin toimituksessa ne ilmoitti tarkistavansa asian. Jonkun ajan päästä toimituksesta soitettiin takaisin ja ilmoitettiin, että eivät voi maksaa palkkiota, koska heidän oma toimittajansa oli tietoinen tästä (keksitystä) juorusta. Tämä juoru oli lehdessä ja siitä oli maksettu muka joku palkkio.
- Ihme ja kumma
Niin, ei ne mitään maksa!
- Rella
Ihme ja kumma kirjoitti:
Niin, ei ne mitään maksa!
...etteivät maksa, muutama vuosi sitten eräs toinen aikakauslehti teki jutun aiheesta - keksivät yhdessä erään julkkisnaisen kanssa ko. henkilöstä kaksi juorua, jotka soitettiin Seiskaan.
Molemmat keksityty juorut julkaistiin, mutta molemmilla palkkiota penäävälle testaajalle kerrottiin, että koska vinkkejä oli tullut usempia, niin palkkiot oli arvottu.
Kumpakaan ko. juoruista ei siis tarkastettu jujussa mukana olleelta julkkikselta, ja valehdeltiin, että palkkiot oli muka arvottu...
- Huoh82
Ei ne muille maksa kuin Nykäsen matille
- Anonyymi
Ja Blöröön Sofialle.
- Anonyymi
Vähän erikoisempi sukunimi kuin junttilassa ollaan totuttu, niin jo keksitään nimestä kaikenlaisia väännöksiä ja väännelmiä...
En ota kantaa kyseiseen henkilöön ja hänen toimintaan, mutta nimien pilkkaaminen on pikkulasten touhua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908627
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264788- 504248
- 623817
- 513226
- 503000
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262686- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.452359Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382223