rauha.
Puissakaan ei liikahda lehtikään :=)))
Toivonkin tään äksönin jälkeen hyvää ja rauhaisaa loppusunnuntain päivää kaikille.
Nyt on sielu taas puhdistettu ja on niin autuaallinen olo :=)))
Niin saapui vithulanjängälle
13
446
Vastaukset
- rahtari1
alempana lukee se mun rahaongelma mut siel on nyt joku joka sekoilee mun nimellä ja arvaan kyllä kuka siks kirjauduin sisään
- yksitypy
ollutkaan sinä rahtari?? Perskuti kun sitten suotta sanojani tuhlasin. Luulin jo että mulle ne ruusutkin tuot :=((((
- rahtari1
yksitypy kirjoitti:
ollutkaan sinä rahtari?? Perskuti kun sitten suotta sanojani tuhlasin. Luulin jo että mulle ne ruusutkin tuot :=((((
ruusuista ja rahoista etten saa tiliä millään miinuksaelle ne oli mun viestejä ja se iittalan lasimaljakko
- yksitypy
rahtari1 kirjoitti:
ruusuista ja rahoista etten saa tiliä millään miinuksaelle ne oli mun viestejä ja se iittalan lasimaljakko
pelkäsin jo ettei sulla sitä rahaa ookkaan :=)))
Mutta nyt sitten kaikki onkin hyvin taas :=))) - rahtari1
yksitypy kirjoitti:
pelkäsin jo ettei sulla sitä rahaa ookkaan :=)))
Mutta nyt sitten kaikki onkin hyvin taas :=)))mul ois tommoset 48san pulloo punaviiniä viel tos harmina 1800sataa luvulta puukoreissa et niistäki ois jo aika ees puolesta määrästä päästä eroon
- yksitypy
rahtari1 kirjoitti:
mul ois tommoset 48san pulloo punaviiniä viel tos harmina 1800sataa luvulta puukoreissa et niistäki ois jo aika ees puolesta määrästä päästä eroon
niistä pääset kyllä eroon :=)))
Ollaanko kavereita Rahtari? :=))) - rahtari1
yksitypy kirjoitti:
niistä pääset kyllä eroon :=)))
Ollaanko kavereita Rahtari? :=)))ku tuun ouluun keikalle niin otan tos 24jän pullon korin mukaan niin eiköhän ne saada tuhottuu tos takan ääressä ,mut mul voi kyl paluureissu sit venähtää vähän
- yksitypy
rahtari1 kirjoitti:
ku tuun ouluun keikalle niin otan tos 24jän pullon korin mukaan niin eiköhän ne saada tuhottuu tos takan ääressä ,mut mul voi kyl paluureissu sit venähtää vähän
ja jos muistat, ota se kori mukaan. :=))))
Paluusta ei kannata haaveillakaan sit kahteen viikkoon. :=))))) - rahtari1
yksitypy kirjoitti:
ja jos muistat, ota se kori mukaan. :=))))
Paluusta ei kannata haaveillakaan sit kahteen viikkoon. :=)))))sit pomolle et mul on puimuutyöt pellolla kesken ,toivottavasti menee selitys läpi
- yksitypy
rahtari1 kirjoitti:
sit pomolle et mul on puimuutyöt pellolla kesken ,toivottavasti menee selitys läpi
pomo kyllä uskoo :=))) Varsinkin jos mies on.
Mutta nyt poistun pottupadan ääreen vähäks aikaa. - rahtari1
yksitypy kirjoitti:
pomo kyllä uskoo :=))) Varsinkin jos mies on.
Mutta nyt poistun pottupadan ääreen vähäks aikaa.ääres ja 24jä pulloo viiniä siinä sit oottaa ottajaa ,ja kato kyl se mun pomo uskoo se selityksen ku se ite ajaa autollaan kesällä nastarenkailla ja talvella kesärenkailla
- jeffjeff
Nyt sytyttäkäämme 2.Adventtisunnuntain kynttilä:)))
- AMR-52
...ei sit laiteta tulipää edel .....jalkaansa...))))))
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse734527Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423463Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891219- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.127944- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837