maksamatta. Nämä vippifirmat ovat sen verran pieniä ettei niillä ole kohta enää varaa laittaa laskuja perintään, saati sitten hakea oikeudesta luottotiettomuuspäätöstä. Ja mitä väliä, viimeistään viiden vuoden kuluttuahan mä saan luottotiedot back. Joten mä jäin 400 euroa saama puolelle tässä hommassa, vaikka menis ulosottoon ei haittaa, siinähän koittavat periä peruspäivärahasta.
Minäkin jätän vipit
4
189
Vastaukset
- rehellisyys #
maan perii, sanonta joutaa siis historiaan. Uunoa saa kusettaa, jos Uunoa kusettaa. Merkillepantavaa että suomalaisista on tulossa eurokansalaisia, olihan tämä ennen kansaa joka pystyi ja maksoi velkansa mm. sotakorvaukset ainoana jenginä pois. Ostttetttaaan ostetttaaan Halvan maukasta lakritsaaa....
- Jevgeni
Miksi luulet, että vippiyhtiöt käyttäisi perinteisiä perintämenetelmiä?
Kaikki firmat tietää, että osa vippaajista on tuollaisia loisia. Siksi niillä on sopimus edustamani järjestön kanssa. Ensin saat kirjeen tavalliselta perintätoimistolta, jos et viimeistään silloin maksa tulemme minä, Anatoli ja Sergei käymään kylässä...
Me saamme sinut maksamaan. Vaikka ruumiinosa kerrallaan. Lupaan sen! - Alien-8
voivat uusia aina saatavansa viiden vuoden välein,ja velan korot kasvavat koko ajan.Jos meinaat olla loppuikäsi päivärahalla,niin sinut todetaan maksukyvyttömäksi,ja luottotietosi pysyvät punaisella.
- nylkkäri
maksat varmasti peritäfirmat haluavat tätä.
he saavat perintäkuluja ja lainan antaja omansa moninkertaisena heillä on aikaa odottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455140Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1221635Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151459Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "501386- 141195
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4110081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76999Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60827Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?28799