Feministiseksi julistautuminen vihreiden loppu, vai uusi alku?
Vihreiden veteraani Ville Komsi tuskaili, että feminismin nimissä pyhitetään helposti asia kuin asia.
Ainakin se on varmasti syrjintää lähentelevä päätös!!!
Mitä mieltä, naiset?
11
509
Vastaukset
- nainen ilman muuta
jos joku ideologia, aate, liike, ismi tai mikä tahansa romuttaa ihmisyyden arvon, niin se on syrjintää minun mielestäni.
- Hertha
Ainakaan minä en kannata minkäänlaisia femnistipuolueita.
Sääli Vihreitä.
Sääli feministejä, jos menevät tällaiseen halpaan. - pitäisi olla
Feministilehmillä ole oma palstakin.
Kirjoita kommarifemujen perseen-nuolija sinne, siellä sinua ymmärretään. Ja pyydä toi halosen perseennuolija harhahertha mukaas!- Hertha
Kielenkäyttösi on asiatonta.
- heidän tekonsa,
Hertha kirjoitti:
sillä he eivät tiedä, mitä he tekevät!
- huu
riistoporvarit tekevät itse duunin maineensa menettämiseksi!
- pitäisi olla
Hertha kirjoitti:
Olihan se asiatonta, tsori vaan!
Alennuin huun tekstien tasolle:( Harmitti lahtari arin halosketjun poisto, olisi pitänyt laskea tuhanteen:) - Huvittunut:)
huu kirjoitti:
riistoporvarit tekevät itse duunin maineensa menettämiseksi!
Muistan, että herra huu on itsekin välillä kirjoitellut täällä aika härskiä tekstiä.
Muistanko väärin? - sama tapa
Huvittunut:) kirjoitti:
Muistan, että herra huu on itsekin välillä kirjoitellut täällä aika härskiä tekstiä.
Muistanko väärin?suhtautua asioihin kuin hinttikaverillasi. Toki se tarttuu, kun oletta armeijan ajoista lähtien kimpassa "nuohonneet". Siis, että kun toiset tekee virheitä, saa jokut muutkin tehdä. Vai mitä Mikko?
- Huvittunut:)
sama tapa kirjoitti:
suhtautua asioihin kuin hinttikaverillasi. Toki se tarttuu, kun oletta armeijan ajoista lähtien kimpassa "nuohonneet". Siis, että kun toiset tekee virheitä, saa jokut muutkin tehdä. Vai mitä Mikko?
Nyt herra huu pääsi jälleen "as(t)ialle"!
Juttu meni hinttitasolle ja "nuohoamis"-juttuihin.
Ehkä "siitä puhe, mistä puute"? :)))))))))))))) - huu
Huvittunut:) kirjoitti:
Nyt herra huu pääsi jälleen "as(t)ialle"!
Juttu meni hinttitasolle ja "nuohoamis"-juttuihin.
Ehkä "siitä puhe, mistä puute"? :))))))))))))))tällä samalla nimimerkillä, joten kuvittele mitä lystäät!
Mitähän kaikkea haluatkin kuvitella minun piikkiin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17513388
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585483Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454910Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493699Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402833Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282032Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1191783Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3711693Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371515