tääl taitaa....

AMR-52

...olla syntymätuskissaan huuhaaveljeskunta,loosheineen kaikkineen.)))) voe kehvel sentäs..(( ossaa ennää ihmiset tarinoija ilma kompeiluu keskennää. kaik miettiit,mitähän tuokii tuol tarkotti,jottai tietyst vinoili....jne..(( kaikha tääl läpi pitäs mennä,toisten suoranai loukkaaminen er juttu.julkkikset er asia taas. ne on olleet tietosii,mihi joutuut,joten kestäkööt...))ollaa myö,niiko ei oltaskaa....silleesti,,,,jatkakee...)))))

21

495

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minulla ei ole mitään ketään vastaan. Minä en ilkeile muille ja olen päättänyt että kun tänne tulen niin hauskaa on ja kaikille olen kiltti. Minä en mene noihin ketjuihin missä riidellään ja sillä selvä. Kuule, tuu säkin laittamaan mun biiliä kuntoon. Ei se viä vaalmis oo ja kaikki ideat otetaan kiitollisina vastaan.

• AMR-52

...mikä biili,ei nyt autoremonttii näi myöhää ja pyhän viel...)))

• AMR-52 kirjoitti:

...mikä biili,ei nyt autoremonttii näi myöhää ja pyhän viel...)))

Tossa alapuolella nikkaroidaan ja suunnitelleen ahkerasti. Pitäis saada biili kuntoon ennen kesää ja kaikki apu on tarpeen.

• quistis

Niinpä niin:o(

• yksitypy evk

no.. mitä täs vähän äksöniä :=))))
      Pitäis sunki tulla joskus mukaan, niin saatas ottaa kunnon ottelut :=))))

• AMR-52

..ees tärkiämpii tavotteita...))) tuol jossai jo sanoin,et miust tulloo metsien mies...)))) alan kokkeilemmaa,mite kumipuu menestyy tääl tundravyöhykkeel. eihä se tietyst kasvatuksee jää pelekästää. pittää jalostaa sit. raskaan kaluston varmuusvälineil kysyntää. tahtoot nuo etelänmaan kumit olla haperoi. kylhä se heil kestää varmast,naperoi mitkä naperoi...))))))

• AMR-52 kirjoitti:

..ees tärkiämpii tavotteita...))) tuol jossai jo sanoin,et miust tulloo metsien mies...)))) alan kokkeilemmaa,mite kumipuu menestyy tääl tundravyöhykkeel. eihä se tietyst kasvatuksee jää pelekästää. pittää jalostaa sit. raskaan kaluston varmuusvälineil kysyntää. tahtoot nuo etelänmaan kumit olla haperoi. kylhä se heil kestää varmast,naperoi mitkä naperoi...))))))

Kun susta nyt tulee metsien mies niin tuutko auttamaan mua sen rahapuun kasvatuksessa?

• AMR-52
        tuputuu kirjoitti:

Kun susta nyt tulee metsien mies niin tuutko auttamaan mua sen rahapuun kasvatuksessa?

...nii ehottomast hyvälaatunen..)) vähintään 500e.-lappunen. maaperä oltava otollinen. miun pihal ois sopivaa humusta..)))))))miul jo hyvä alku,kahe kive välis kasvaa vauhil tukeva runko...)))))))

• AMR-52 kirjoitti:

...nii ehottomast hyvälaatunen..)) vähintään 500e.-lappunen. maaperä oltava otollinen. miun pihal ois sopivaa humusta..)))))))miul jo hyvä alku,kahe kive välis kasvaa vauhil tukeva runko...)))))))

mun asunnossa on aikas hämärää? Taitaa sit tulla sitä pimeetä rahaa.

• AMR-52
        tuputuu kirjoitti:

mun asunnossa on aikas hämärää? Taitaa sit tulla sitä pimeetä rahaa.

...hämäryyvel mittää,paremminkin hyödyks...))))pitää vaa muistaa tää kosteuspuoli. kuivuus paha viholline rahapuul..((( korkeintaa joskus viissenttisii kopsahtaa lattial..(( silkinkahinaa ääni olla pittää,on suuren setelin ääntä.ehottomast rakkauvel vaalittava sitä.ja siin oltava tarkkan,ettei käpysii pääse tulemaa. Hyvää Yötä Tupu,nättei uneja...))))))

• AMR-52 kirjoitti:

...hämäryyvel mittää,paremminkin hyödyks...))))pitää vaa muistaa tää kosteuspuoli. kuivuus paha viholline rahapuul..((( korkeintaa joskus viissenttisii kopsahtaa lattial..(( silkinkahinaa ääni olla pittää,on suuren setelin ääntä.ehottomast rakkauvel vaalittava sitä.ja siin oltava tarkkan,ettei käpysii pääse tulemaa. Hyvää Yötä Tupu,nättei uneja...))))))

nättei rahapuu- unia

• Uppis

rekkar :))

• AMR-52

...täh????....))))))

• Uppis
        AMR-52 kirjoitti:

...täh????....))))))

ihe ittees rekkariks'.
        Sitteehän mie :))

• AMR-52
        Uppis kirjoitti:

ihe ittees rekkariks'.
        Sitteehän mie :))

...etten rakkariks tai raggariks..))) mis yhteyves mie sillee,osapäivädementia tai kijr.vihre. en mie ennätyksiikää oo tehtailt,et rekat tehny jossai,vai oonko,höh..))) ehkä vuuven saamattomin poikamies...heh....)))))))

• Uppis
        AMR-52 kirjoitti:

...etten rakkariks tai raggariks..))) mis yhteyves mie sillee,osapäivädementia tai kijr.vihre. en mie ennätyksiikää oo tehtailt,et rekat tehny jossai,vai oonko,höh..))) ehkä vuuven saamattomin poikamies...heh....)))))))

et mis yhteyves, mut samal korjasit
        sitten et Antti :))

• AMR-52
        Uppis kirjoitti:

et mis yhteyves, mut samal korjasit
        sitten et Antti :))

...hämäräst muistaa...))))))) muute ko mie tuol PimpPomis käväsin,tul mielee kysästä,jot miksei miun näytöl sovi leveyveltää kuvatus kokonaa.??? eikä vierityspalkkii siin oo..((( allaal meinaan..?

• Uppis
        AMR-52 kirjoitti:

...hämäräst muistaa...))))))) muute ko mie tuol PimpPomis käväsin,tul mielee kysästä,jot miksei miun näytöl sovi leveyveltää kuvatus kokonaa.??? eikä vierityspalkkii siin oo..((( allaal meinaan..?

kuvatusta. Etusivun vaiko
        joulukalenterin "Sissyä"?
        Onkos sulla sitten tekstinkoko
        kaikkein suurimmalla. Ylhäältä
        valikosta näytä, tekstinkoko ja
        sit valikoija sopiva :))

• AMR-52
        Uppis kirjoitti:

kuvatusta. Etusivun vaiko
        joulukalenterin "Sissyä"?
        Onkos sulla sitten tekstinkoko
        kaikkein suurimmalla. Ylhäältä
        valikosta näytä, tekstinkoko ja
        sit valikoija sopiva :))

..mie näi illan viime silmäyksen luon...))))) jess täytyyp koittaa....siis sitä textin pienennystä...)))) Kivoja Uneja Siul Uppis..))**

• Uppis
        AMR-52 kirjoitti:

..mie näi illan viime silmäyksen luon...))))) jess täytyyp koittaa....siis sitä textin pienennystä...)))) Kivoja Uneja Siul Uppis..))**

käyn vain koneen läpi viiruksilta
        ja paan muaten. Ötyjä :))

• AMR-52
        Uppis kirjoitti:

käyn vain koneen läpi viiruksilta
        ja paan muaten. Ötyjä :))

...verra jot äsken tarkistin tex.koon. ol häntä normaali koko. löllötellen....)))))))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5070
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      113
      1604
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1269
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1189
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1133
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1017
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      979
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      3
      895
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      779
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      763
    Aihe