NYT LOPPU KATTOMINEN!!!!

MIKSU

Kyl on taas kansan maku huipussaan...voi tziizuz ketä jäi jäljelle!!No onneksi saamme kuulla viel Agneksen laulua sillä levy-yhtiöt tappelee siitä.Nyt aivan sama kuka näistä karaokelaulajista voittaa.

7

497

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enää katsoa!

Voi jee. OIkeusmurha!

• ei enää vähemmän vois kiinn...

Ihan sama kuka noist rippeistä voittaa....yäk

• neito

no joo-o...
      Mun mielestä SUOMEN idolin olisi ihan hyvä osata laulaa myös suomalaisia lauluja niin, ettei se tuottaisi sen kummempia vaikeuksia...

Ja tietysti Agnesin tyyliin ja ääneen sopii milestäni paremmin sellainen raskaampi musiikki eikä niinkään pop-tyyppiset biisit..

Hyvä laulaja, mutta ei ehkä tähän kategoriaan niin sopiva...

• lopetan myös

joo mennään mielummin sunnuntai-iltana karaokebaarin, kuka tule megeen.. no kai mä jo tiesin et maalaisjärki puuttuu enimmistöltä suomes, niin kai tää oli ihan odotettavis

• Gnisis

Sama täällä! Nyt loppu katsominen. Ketkäköhän kuulovammaiset aina äänestävät Ilkan jatkoon?

• koska menee rahaa

Kukaan levy-yhtiö ei halua Agnesta koska:

a)ei laula oikein

--> menee helvetisti rahaa uudelleen äänityksiin ja nauhojen yhteenkasaamiseen että saataisiin edes yksi siisti biisi

b) vaikka ottaisikin, teinit ei osta levyjä vaan imuttaa netistä

--> levy-yhtiö ei saa rahojaan takas

Nih.

• pirusti

No niin loppu kattominen, nuo kolme esiintymistaidotonta piipittäjää häviää kuin pieru Saharaan muutaman kuukauden kuluttua. Luulin, että esikuvaksi halutaan , sellaista joka osaa ja on hyvä a erikoisempi, sitähän se nuoriso aina jankuttaa ja haluaa olla, mutta todellisuus näköjään onkin, että halutaan olla tollasia mitättömyyksiä. Voi pojat ja tytöt teitä pölvästejä. Kyllä Agnes on silti paras, oli niin kiva odottaa sen esiintymistä, ilo kuunnella ja katella sen pirteyttä ja elinvoimaisuutta ja mielikuvituksellisia vaatteita. Siinä tytössä on persoonaa. Noista lopuista on aivan sama kuka voittaa, pelle ja kaks piipittäjää. Siinä oikein nuorison idolit, voi hemmetti. Ps. mun mielipiteisiin ei vaikuta ihmisten eletty elämä, sattuuhan noita ite kellekkin ja ne ne vasta opettaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4399
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3273
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1368
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      999
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      996
    7. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      25
      990
    8. 153
      985
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      914
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe