että ei riittäisi aika tänä kuulaana talviaamun kirjottaa kaikesta.
Olen loukannut ihmisä, särkenyt sydämmiä, ja ehkä tuhonnut kahden ihmisen elämän, ainakin osittain.
On hankala pyytää anteeksi tekoja, jotka ovat tapahtuneet kauan sitten.. Olin ihan eri ihminen,, enää en koskaan voisi tehdä mitään sellaista.
Mutta jos se yhtään lohduttaa.. elän menneisyyteni kanssa joka hetki. Ei mene päivääkään, ettäkö en muistaisi häpeääni ja pelkojani.
Yli kymmenen vuoden takaiset tekoni kummittelevat varmasti niin kauan kuin elän.
Kannan vastuuni, tavalla tai toisella..
Nainen kuusimetsän keskeltä
Mä olen tehnyt elämässäni niin paljon pahaa
2
722
Vastaukset
- mariah
Aina voi ottaa opiksi virheistään ja ottaa vastuuta tekemisistä, koskaan ei ole liian myöhäistä.Kohdata asiat ja ottaa vastuun tekemisistä, nähdä todellisuus.Se vaatii rohkeutta ja rehellisyyttä, nilviäiset heittävät asiat maton alle ja jatkavat matkaa pää kumarassa. Vain sillä pääsee menneisyyden taakasta(ainakin osittain jos ei kokonaan), ja voi katsoa itseään hymyillen peilistä ja nähdä eteenpäin.tsemppiä&rohkeutta!!!
- harmittaapa
..
Kun asia olisikin niin yksinkertainen.. : )
Mutta kiitos toivotteluistasi.
Ymmärrän mitä tarkoitat, mutta jos menen puhumaan asioista, teen sen vain omaa oloani helpoottaakseni.. he ovat varmaan jo päässeet elämässään eteenpäin. En kai voi mennä repimään vanhoja haavoja auki, ihan vain että minulle tulisi hyvä olo?
Mutta ei se mitään.. En kulje pää kumarassa, enkä ole lakaissut maton alle.. Ajattelen näin, että sitten kun sen aika on, vastaan teoistani,m utta en tahdo kenenkään haavan alkaa suolaa hieromaan..
Silti, jos saisin kaikki tekemättömiksi, tekisin niin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä11711089Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on15510308- 268030
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1836499Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.495574- 735051
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1464364Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai254236Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas674044Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1333604