Tämä on oikeasti tosi juttu. Poistatin muutama vuosi sitten amalgaamipaikkani muovisiin sellaisiin. Urakka oli vihdoin viimein loppusuoralla, kunnes hammaslääkäri sanoi minulle, että olisin oikeastaan sovelias tulemaan hänelle hammaslääkärin apulaiseksi. No, minä kysyin sitten, eddä miden niin (pumpulituppoja posket täynnä)? No kun sinä kyllä varmaan tiedät, miten nyt hammas paikataan. No minä siihen sitten. Jooh... kyllähän midä tiedään dämä porajudud, kun olen piikkarina rakdalla, mudda mulla on sildi isompi 'hildi' (seinäpora). Siihen aikaan olin piikkarina raksalla. Toisaalta otin sen puoliksi tosissani, kunnes sain kuulla, että kyseinen hammaslääkäri oli lopettanut hommansa muovipaikka-allergian takia. Ja oikeasti! Kyllä me siitä sitten keskusteltiinkin viimeisellä kerralla, kun oli lopputarkastus ja laskunmaksu. Työ olisi sisältänyt etupäässä lähetin virkaa. Mitähän lie tekee nykyään se hammaslääkäritär?
Mitä tulee muovipaikkojen kestävyyteen, niin hyvin ovat kestäneet, eikä ole metallinmaku jatkuvasti suussa.
Hammaslääkärissä
0
236
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997750- 1075577
- 2754831
- 494753
- 733513
- 502798
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264