Tämä on oikeasti tosi juttu. Poistatin muutama vuosi sitten amalgaamipaikkani muovisiin sellaisiin. Urakka oli vihdoin viimein loppusuoralla, kunnes hammaslääkäri sanoi minulle, että olisin oikeastaan sovelias tulemaan hänelle hammaslääkärin apulaiseksi. No, minä kysyin sitten, eddä miden niin (pumpulituppoja posket täynnä)? No kun sinä kyllä varmaan tiedät, miten nyt hammas paikataan. No minä siihen sitten. Jooh... kyllähän midä tiedään dämä porajudud, kun olen piikkarina rakdalla, mudda mulla on sildi isompi 'hildi' (seinäpora). Siihen aikaan olin piikkarina raksalla. Toisaalta otin sen puoliksi tosissani, kunnes sain kuulla, että kyseinen hammaslääkäri oli lopettanut hommansa muovipaikka-allergian takia. Ja oikeasti! Kyllä me siitä sitten keskusteltiinkin viimeisellä kerralla, kun oli lopputarkastus ja laskunmaksu. Työ olisi sisältänyt etupäässä lähetin virkaa. Mitähän lie tekee nykyään se hammaslääkäritär?
Mitä tulee muovipaikkojen kestävyyteen, niin hyvin ovat kestäneet, eikä ole metallinmaku jatkuvasti suussa.
Hammaslääkärissä
0
299
Luetuimmat keskustelut
- 1121093
- 33829
- 55818
- 65767
Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M78684Tää on todella huvittavaa seurata näiden savolaisten
naapurusten piikittelyä ja vihanpitoa toisilleen netissä. Näyttää siltä, että Mehtoselle alkaa tulla isäukon piirteet e37653Kuka mölyapina
Kuka saatanan vittu naama mölisee sunnuntaiaamuna jolla ei oo edes lauluääntä. Yön kuulunut jonkun ajan mölinää sisälle14579- 16547
Kuhmosta (kyseenalaiseen) kuuluisuuteen
Naapurikylän, siis Nurmeksen suurin tubettaja on iskenyt naisen Kuhmosta. Kertoo kanavallaan naisen olevan hyvä rakastel3532Salaattirosvo
Sinulle tiedoksi joka varastit salaatit viime yönä kasvulootasta,jäit riistakameraan🤣🤣🤣. Tulehan selvittelemään asia22532