Tämä on oikeasti tosi juttu. Poistatin muutama vuosi sitten amalgaamipaikkani muovisiin sellaisiin. Urakka oli vihdoin viimein loppusuoralla, kunnes hammaslääkäri sanoi minulle, että olisin oikeastaan sovelias tulemaan hänelle hammaslääkärin apulaiseksi. No, minä kysyin sitten, eddä miden niin (pumpulituppoja posket täynnä)? No kun sinä kyllä varmaan tiedät, miten nyt hammas paikataan. No minä siihen sitten. Jooh... kyllähän midä tiedään dämä porajudud, kun olen piikkarina rakdalla, mudda mulla on sildi isompi 'hildi' (seinäpora). Siihen aikaan olin piikkarina raksalla. Toisaalta otin sen puoliksi tosissani, kunnes sain kuulla, että kyseinen hammaslääkäri oli lopettanut hommansa muovipaikka-allergian takia. Ja oikeasti! Kyllä me siitä sitten keskusteltiinkin viimeisellä kerralla, kun oli lopputarkastus ja laskunmaksu. Työ olisi sisältänyt etupäässä lähetin virkaa. Mitähän lie tekee nykyään se hammaslääkäritär?
Mitä tulee muovipaikkojen kestävyyteen, niin hyvin ovat kestäneet, eikä ole metallinmaku jatkuvasti suussa.
Hammaslääkärissä
0
299
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291320
- 1181157
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap98960- 113867
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa279850- 48735
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19731- 52709
- 28667
- 49619
