Tämä on oikeasti tosi juttu. Poistatin muutama vuosi sitten amalgaamipaikkani muovisiin sellaisiin. Urakka oli vihdoin viimein loppusuoralla, kunnes hammaslääkäri sanoi minulle, että olisin oikeastaan sovelias tulemaan hänelle hammaslääkärin apulaiseksi. No, minä kysyin sitten, eddä miden niin (pumpulituppoja posket täynnä)? No kun sinä kyllä varmaan tiedät, miten nyt hammas paikataan. No minä siihen sitten. Jooh... kyllähän midä tiedään dämä porajudud, kun olen piikkarina rakdalla, mudda mulla on sildi isompi 'hildi' (seinäpora). Siihen aikaan olin piikkarina raksalla. Toisaalta otin sen puoliksi tosissani, kunnes sain kuulla, että kyseinen hammaslääkäri oli lopettanut hommansa muovipaikka-allergian takia. Ja oikeasti! Kyllä me siitä sitten keskusteltiinkin viimeisellä kerralla, kun oli lopputarkastus ja laskunmaksu. Työ olisi sisältänyt etupäässä lähetin virkaa. Mitähän lie tekee nykyään se hammaslääkäritär?
Mitä tulee muovipaikkojen kestävyyteen, niin hyvin ovat kestäneet, eikä ole metallinmaku jatkuvasti suussa.
Hammaslääkärissä
0
299
Luetuimmat keskustelut
- 3222561
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i1731711- 281655
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2791507- 491010
Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa266866Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤247763- 57635
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell46551- 40545