Outoja tapoja runkata

Outolintu

Tykkääkö kukaan muu nautiskella itsetyydytyksestä jotenkin tavallisuudesta poikkeavilla tavoilla?

Esimerkkejä: tuttujen naisten (kavereiden, sukulaisten jne) pikkuhousuihin runkkaaminen, ikkunan edessä runkkaaminen ulos ihmisiä katsellen, jonkun muun shampoopulloon tai maitopurkkiin tms. runkkaaminen, naiseksi pukeutuneena, sohvan istuintyynyjen väliin tai muihin reikiin? Oon kuullut monien puhuvan että tekevät sitä tyttöjen alusvaatteille kun ne ei huomaa. Ite oon joskus murkkuna heittänyt spermat parin tytön shampoopulloon ja maitölkkiin (ku kiihotti ajatus että ne juo tai laittaa sitä päähänsä tietämättään), ja alkkareihin teen sitä vieläkin. Voivatko naiset olla viattoman tietämättömiä, että monet miehet tekee niin, ehkä jopa niille? Vai tiedostetaanko asia, mutta ei välitetä? Kommentoikaa.

11

9259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nina

      Ilmeisesti toi alushousuihin runkkaaminen on ainakin aika yleistä. Eikä minulla mitään sitä vastaan ole, mutta se on vähän härskiä, kun pyykinkuivaushuoneesta katoaa alusvaatteita. Multa on viety aika monesti, ja joskus niitä on sitten myöhemmin ilmaantunut takaisin narulle tahraisina (ilmeisesti spermaisina). Suututtaa perkeleesti tuollainen, mutta mitä sille voisi tehdä? Onko kenellekään muulle käynyt noin?

      • Tyttö

        Voi helvetti miten ällöttävää. Ei ole mulle vielä onneks noin tapahtunu, mutta tajusin just, että mullon just pikkareita kuivuma pesutuvalla. Täytyy tästä lähtien olla hieman varuillaan ja ainakin tarkistaa ne ennen käyttöön ottoo. Luoja että miehet voi olla sairaita!!!!


      • Palvelijan

        Minulta kanssa katosi usein alusasuja kerrostalomme pyykinkuivaushuoneesta. alkuun en välittänyt, mutta sitten meni vähän paremmat setit,(yleensä en jättänyt kauniimpia asujani sinne, mutta nyt sattui vahinko), no päätin alkaa seuraamaan. Olin taas kerännyt pyykkiä, mutta vähän vanhemmasta päästä, sellaisia suhteellisen seksikkäitä, mitä en enää kovin paljon itse käyttänyt. Olin kovasti kuulolla ja kun sitten kuulin epäilyttävää ääntä, pinkaisin alas. Pyykinkuivaushuone sijaitsi suoraan asuntoni alapuolella. Avasin oven avaimellani ja siellä seisoi yläkerran 15 - 16 vuotias jeppe pukeutuneena asuihini itseään runkaten!
        -Arvatkaapa, oliko hänen ilmeensä valokuvan arvoinen? Olin ensin äkäinen, mutta hellyin pojan vetisiin silmiin. Tosin arvelin, osan kyynelistä johtuvan häpeän kiukusta kun oli jäänyt satimeen.

        Poika parka nykäisi asut pois ja lupasi pestä kaikki uudelleen, samoin paluttamaan kaikki mitä oli vienyt. Sain vakuuttaa hänelle etten kerro asiaa kenellekään ja sen teinkin. Hän lupasi tehdö mitä tahansa. Ja niinpä hän käy minulle ostoksilla, pesee pyykkiä, korjaa pyöräni, pesee vanhan Opelini, joskus jopa imuroi. Vastalahjaksi olen antanut hänelle vanhoja asujani, mitä hän saa kokeilla makkarissani, ei tosin minun nähteni. Tiedän, että hän siellä vetelee itseään, mutta en välitä, ainakaan vielä. Tosin minua kiehtoo ajatus, että hän olisi 'palvelijattarenani' joskus. Saa nähdä uskallanko.


      • Pikkuhousunnuuhkija

        Mä puolestani olen huomannut päinvastaista. Kun käyn talon pyykkituvassa naiset toisinaan unohtavat sinne pikkuhousujaan, mustia, valkoisia, joskus punaisiakin. Kieltämättä silloin tällöin ne tulee napattua mukaansa. Niiden tuntu on jotenkin niin tavattoman ihana. Naista hyvällessäkin tuntuu kivalta kun saa kosketella pikkuhousuja. Niiden pois ottaminen sitten onkin jo jotain aivan taivaallista.

        Ja te naiset ihmettelette, miksi meidän miesten pikakiväärit laukevat niin nopeasti...

        Siksi että te ja teidän pikkuhousunne olette niin kiihottavia.


      • runkkari
        Tyttö kirjoitti:

        Voi helvetti miten ällöttävää. Ei ole mulle vielä onneks noin tapahtunu, mutta tajusin just, että mullon just pikkareita kuivuma pesutuvalla. Täytyy tästä lähtien olla hieman varuillaan ja ainakin tarkistaa ne ennen käyttöön ottoo. Luoja että miehet voi olla sairaita!!!!

        Ite oot ihan yhtä sairas ku muutki!Lueskelet täällä outoja tapoja runkata ja haukut miehiä sairaiksi!Ja mistä tiedeät ettei ole käynyt sulle jo jotain vastaavaa?Varmasti joku on katellu sua ja runkannu.Itselläni on joskus tapana käydä naisten pukuhuoneessa runkkaamassa hansikkailla.Etenkin nahkahanskat kiihottavat niin pirusti!Ehkä joku on runkannu sunkin vaatteilla, ei sitä koskaan tiedä!


      • Pikkuhousupoika

        Minä olen parikymppinen poika, ja rakastan naisten alushousuihin runkkaamista. Joskus aikaisemmin pihistin niitä juuri pyykkinaruilta tai kavereiden vaatekoreista. Edelleenkin, jos näen esim. jonkun tytön rintsikat lojumassa jossain, käyn katsomassa hänen kuppikokonsa ja ehkä hyväilen vähän kaluani niihin. Ja jos löydän pikkuhousut, runkkaan niihin vähän. Joskus jopa kaivan niitä laukuista/kaapeista jos tulee kova tarve nähdä tytön pöksyt. Nykyään teen tätä tosin vain satunnaisesti, ehkä pari kertaa vuodessa. Enemmän runkkaan tyttöystäväni alusvaatteisiin. Aluksi tein sitä hänen tietämättään, mutta vähitellen kerroin että se kiihottaa minua ja alun vastustelujen jälkeen hän hyväksyi, että se kuuluu minuun ja nykyään hän antaa minun vapaasti käyttää alusvaatteitaan himojeni tyydyttämiseen. Joskus hän on jopa paikalla itse. Silloin pöksyihin masturboiminen toimii lähinnä esileikkinä rajulle seksille. Eikö kukaan muu tyttö anna poikaystävänsä tehdä noin?


      • Luotsi
        Palvelijan kirjoitti:

        Minulta kanssa katosi usein alusasuja kerrostalomme pyykinkuivaushuoneesta. alkuun en välittänyt, mutta sitten meni vähän paremmat setit,(yleensä en jättänyt kauniimpia asujani sinne, mutta nyt sattui vahinko), no päätin alkaa seuraamaan. Olin taas kerännyt pyykkiä, mutta vähän vanhemmasta päästä, sellaisia suhteellisen seksikkäitä, mitä en enää kovin paljon itse käyttänyt. Olin kovasti kuulolla ja kun sitten kuulin epäilyttävää ääntä, pinkaisin alas. Pyykinkuivaushuone sijaitsi suoraan asuntoni alapuolella. Avasin oven avaimellani ja siellä seisoi yläkerran 15 - 16 vuotias jeppe pukeutuneena asuihini itseään runkaten!
        -Arvatkaapa, oliko hänen ilmeensä valokuvan arvoinen? Olin ensin äkäinen, mutta hellyin pojan vetisiin silmiin. Tosin arvelin, osan kyynelistä johtuvan häpeän kiukusta kun oli jäänyt satimeen.

        Poika parka nykäisi asut pois ja lupasi pestä kaikki uudelleen, samoin paluttamaan kaikki mitä oli vienyt. Sain vakuuttaa hänelle etten kerro asiaa kenellekään ja sen teinkin. Hän lupasi tehdö mitä tahansa. Ja niinpä hän käy minulle ostoksilla, pesee pyykkiä, korjaa pyöräni, pesee vanhan Opelini, joskus jopa imuroi. Vastalahjaksi olen antanut hänelle vanhoja asujani, mitä hän saa kokeilla makkarissani, ei tosin minun nähteni. Tiedän, että hän siellä vetelee itseään, mutta en välitä, ainakaan vielä. Tosin minua kiehtoo ajatus, että hän olisi 'palvelijattarenani' joskus. Saa nähdä uskallanko.

        Minulta kanssa katosi usein alakkareita kerrostalomme pyykinkuivaushuoneesta. Alkuun en välittänyt, mutta sitten meni vähän paremmat Black Horset,(yleensä en jättänyt parempia alakkareitani sinne, mutta nyt sattui vahinko), no päätin alkaa seuraamaan. Olin taas kerännyt pyykkiä, mutta vähän vanhemmasta päästä(Anttilan tarjouskorista ostetut), sellaisia suhteellisen resuja, mitä en enää kovin paljon itse käyttänyt. Olin kovasti kuulolla ja kun sitten kuulin epäilyttävää ääntä, pinkaisin alas. Pyykinkuivaushuone sijaitsi suoraan asuntoni alapuolella. Avasin oven avaimellani ja siellä seisoi alakerran 16 - 17 vuotias pimu pukeutuneena alakkareihini ja verkkopaitaani itseään masturboiden alakkareiden litsistä!
        -Arvatkaapa, oliko hänen ilmeensä valokuvan arvoinen? Olin ensin äkäinen, mutta hellyin tytön vetisiin silmiin. Tosin arvelin, osan kyynelistä johtuvan häpeän kiukusta kun oli jäänyt satimeen.

        Tyttö raukka repäisi alakkarit pois ja lupasi pestä kaikki uudelleen, samoin paluttamaan kaikki mitä oli vienyt. Sain vakuuttaa hänelle etten kerro asiaa kenellekään ja sen teinkin. Hän lupasi tehdä mitä tahansa. Ja niinpä hän käy minulle ostoksilla, pesee pyykkiä, laittaa ruokaa, pesee ikkunat, joskus jopa imuroi. Vastalahjaksi olen antanut hänelle vanhoja alakkareitani, mitä hän saa kokeilla kämpilläni, ei tosin minun nähteni. Tiedän, että hän siellä sormettaa itseään, mutta en välitä, ainakaan vielä. Tosin minua kiehtoo ajatus, että hän olisi "palvelijani" joskus. Saa nähdä uskallanko.


    • JES

      Jumankauta, puhut asiaa. Tuo on todella yleistä, tiedän useita kymmeniä miehiä ketkä harrastavat esim. naisten pikkuhousuihin runkkaamista.

      Itse teen sitä aina kun mahdollista, eli jos menemme kyläilemään, bileisiin, saunaan, pukuhuoneeseen, missä vain. Yleensä pyydän saada käydä WC:ssä, menen vessaan, ovi lukkoon.. löydän pyykkikorin josta etsin huolellisesti kaikkein likaisimmat pikkuhousut, painan ne kasvoilleni ja nuuskin talon emännän/tyttären pillun tuoksua.. lopulta nuolen pillu-tahroja kiimasta hurmaantuneena ja vähän ennenkuin lentää, asetan pikkuhousujen haarapalan kullini eteen ja tyhjennän lastin housuihin. Sitten hiukan levitän ja liiskaan spermaa isommalle alueelle ja jätän märät housut pyykkikoriin. Jos narulla on kuivumassa puhtaita, runkkaan tietenkin mällini niihin samalla kun haistelen orgasim aikana likaisia. Puhtaista housuista yleensä kuivaan osan mälliä pois jotta homma ei paljastu.

      Tuntuu sitten tosi kiihottavalta jutella muijalle kun tietää miltä hänen pillu haisee, ja että hän tulee pitämään minun spermaansa pilluansa vasten.

      Näin siis tekevät MONET. Että varokaa vain lutkat, kuka tahansa saattaa haistella likaisia housujasi ja vieläpä heittää niihin mällit.

      Shampoo-pulloihin pistän lastit siinä tapauksessa että pikkuhousuja ei ole, tai joskus muutenkin. Sama juttu, pyydän käydä vessassa (jos on useampi vessa, niin menen väkisin isompaan, kylpyhuoneeseen josta pyykkikori ja shampoot löytyvät).. haistelen pikkuhousuja ja heitän spermat tytön shampoopulloon. Tämä vaatii hiukan taitoa ja huolellisuutta, eli mitään hirveätä huumaa ei kannata pistää päälle muuten suurin osa mälleistä menee ohi.

      Kun tytteli menee sitten seuraavan kerran suihkuun, odottaa pullossa yllätys. Spermat menee tyttöraukan tukkaan, ja minua kiihottaa ajatus siitä entistä enemmän.

      Maitopurkkiin en ole mällejä veivannut, mutta haastava ajatus. Teen sen seuraavan kerran kun tilaisuus aukeaa.

      RUNKKAAJAT KUNNIAAN!! Vähät siitä mitä naiset sanovat.. itse olen naimisissa mutta kunnon runkkua ei voita mitkään panot. Kai siinä on sitä perverssiä alistamista, josta nainen ei edes tiedä.. olet jossain bileissä ja juttelee jonkun tytön kanssa.. kättelet häntä.. ja ajattelet että "heh, huora et ikinä arvaa mutta olin hetki sitten wc:ssäsi ja käsi jota nyt kättelet oli juuri kyrpäni ympärillä kun haistelin likaisia pikkareitasi.. et taida pestä pimppaasi kovin huolellisesti kun tuoksu oli todella voimakas, perkeleen huora.. niin ja arvaa jätinkö shampoo-pulloosi pienen käyntikortin ;)"

      • Runku

        asun kerrostalossa 6:nessa kerroksessa ja kerran mun oli pakko mennä alakerran pyykinkuivaushuoneeseen runkulle, kun muija ei antanut ja panetti aivan helvetisti. vetäsin vaan lastit jonkun asukkaan kuivamassa olevaan pyyhkeeseen ja pistin pokkana takasin narulle. kyllä helpotti...


    • Anonyymi

      Kuvaan itsestäni videoita nahkaan pukeutuneena joissa pyöritän nahkapeppuani ja hyväilen itseäni kiihkeästi...Sitten katson itseäni videolta ja runkkaan nahka-asussa.

    • Anonyymi

      Autossa parkkiksella JKL 66v

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1827
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1524
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1213
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1156
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1129
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe