Katkeroituneet Aknes fanit syyttävät nyt Katria. Mutta itkekää rauhassa, kansa on puhunut ja Aknesin laulut on laulettu, ei Aknesista ollut idoliksi. Katrista sen sijaan saamme loistavan idolin.
Katkeroituneet Aknes fanit Katrin
5
232
Vastaukset
- Minä
..että loistavan? Karaokekatri jyrää...vai?
- Agnes oli suosikki
Katri on laulajan hyvä, en kiellä sitä. Mutta eikös Suomessa ole paljon Katrin tyylisiä laulajia?
Agnes taas on aivan eri sarjaa. Agnesin levy tulee tuomaan tuhansia euroja levy-yhtiölle. Agnes kun voi pärjätä karismansa takia myös ulkomailla. Ääni on jotain sellaista, ettei voi verrata muihin. Hän pystyy luomaan omanlaisen monista biiseistä. Katria taas verrataan moniin hyviin suomalaislaulajiin. Eikö se kerro jotain?
Suomi nimenomaan tarvitsee jotain "uutta".- paljonko?
en minä ainakaan ole kuullut. äläkä vaan mainitse ainakaan anna erikssonia. katrilla on paljon parempi ääni.
- Löytyyhän niitä
paljonko? kirjoitti:
en minä ainakaan ole kuullut. äläkä vaan mainitse ainakaan anna erikssonia. katrilla on paljon parempi ääni.
Löytyyhän niitä.
- kös
Löytyyhän niitä kirjoitti:
Löytyyhän niitä.
vickyhän on jo vaikka kuinka vanha. ei mikään nuorisoidoli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242391Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441987Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101663Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 63865
- 55850
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808