www.freewebs.com/kisuliinit94 uus netti sivu voit seurata 4 kissaa miu!
kiva sivu!
4
516
Vastaukset
- Nimetön
..että noiden useimpien kissojen kuvien alla oli teksti tyyliin "tämä kuva ei ole oikeastikaan nöpöstä.." jne., olet siis hakenut googlesta jonkun toisen samannäköisen kissan kuvan ja tökäänyt sivuillesi. Kai tiedät että se on laitonta, kuvan käyttöoikeudet kuuluvat vain ja ainoastaan kuvan ottajalle, eikä muilla ole oikeutta käyttää sitä missään tilanteissa ilman lupaa. Se rikkoo Suomen tekijänoikeuslakia, ja jos joku noista kuvien ottajista päättää haastaa sinut oikeuteen voit joutua maksamaan jopa 200e edestä vahingonkorvauksia (ja jos joku tosiaan päättää tehdä niin voit olla varma että sinut saadaan IP-osoitteen kautta kiinni).
- minä
olen kanssasi samaa mieltä.
- IP:n voi jäljittää
Kuvien alkuperäinen ottaja/tekijänoikeuksien omistaja voi kyllä nostaa siitä jöön, ja oikeasti IP:n perustella voidaan jäljittää kuka ne on sinne pistänyt. Ja sitä ihan tapahtuu, että selvitetään tuollaisia tapauksia IP osoitteen perusteella. Esimerkiksi operaattorilla on tieto siitä että mikä IP on ollut kenelläkin.
- se on riffraff
kissojen sivu EI koiria *reeeeeeeeeeeeeeeeeeps*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750