Osaako joku antaa linkkiä äänimääristä ja sen jakautumisesta?
Missä näkee äänestystulokset?
Poggy
4
264
Vastaukset
- jos osaat pyytää
ruskeaa kieltä vilauttaen?
- kjs
Pelkäänpä pahoin ettei tuloksia ole missään!Missään vaiheessa ei ole kerrottu paljonko ääniä annettiin ja miten ne jakautuivat.
- Poggy
Tämä täytyy selvittää. Olen äänestänyt ja antanut siis rahaa! Kyllähän mulla jumaliste pitäs olla tieto siitä, että missä minun ääneni näkyy!
- tulethan kertomaan!
Poggy kirjoitti:
Tämä täytyy selvittää. Olen äänestänyt ja antanut siis rahaa! Kyllähän mulla jumaliste pitäs olla tieto siitä, että missä minun ääneni näkyy!
samaa myös ihmetellyt!? jos soitatte mtv3:lle niin tulkaa kertomaan linkki tulos-sivuille, muuta infoa!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872