Taivas

Karita

Helvetistä löytyy paljon kuvauksia mutta ei taivaasta. Mistähän tämä johtuu ? No mun mielestä siksi että kaikenlainen pelottelu on Raamatussa niin yleistä, ja sillähän oli tarkoitus pitää kansa kurissa. Jos on olemassa taivas, niin millainen se on ja mitä siellä tehdään ? Ja tekemistähän pitää löytyä sillä siellähän olla ikuisesti...

27

1295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harri

      Raamatussa on paljon mainintoja ja kuvauksia Helvetistä pelkästään jo siitä syystä, että ihmiset tietäisivät millainen se oikeasti on! Sillä yritettään saada tajuamaan kuinka todellinen ja tuskainen paikka se on!

      Se että murehdit mitä tehdä Taivaissa, voisit vaikka funtsia niin, että kun Helvetissä ei varmasti tehdä mitään muuta kuin, siellä on oleva ikuinen tuli joka polttaa, itku ja hammasten kiristys kun taas taivaassa on ilo ja onni!! Toisin sanoen Helvetissä ei ainakaan tehdä mitään muuta kuin kärsitä!!

      • karita

        En halunnut kommentteja helvetistä vaan taivaasta.


      • Harri
        karita kirjoitti:

        En halunnut kommentteja helvetistä vaan taivaasta.

        halusitko tietoa mitä taivaassa tehdään??
        Luulen, että sillä ei ole väliä niille jotka sinne pääsevät, ja vielä vähemmän niille jotka sinne eivät pääse... mutta, ainakin siellä ei yötä ole joten aikaa on...


      • Totuus
        Harri kirjoitti:

        halusitko tietoa mitä taivaassa tehdään??
        Luulen, että sillä ei ole väliä niille jotka sinne pääsevät, ja vielä vähemmän niille jotka sinne eivät pääse... mutta, ainakin siellä ei yötä ole joten aikaa on...

        mutta vain lentomatkustajana, niin kuin monet muutkin. Ei se eroa juurikaan maanpäällisestä elämästä. Ahdasta siellä tosin on, mutta syödä ja juoda saa. Ja on siellä yökin, vaikka Harri toisin esitti.


      • maagikko.

        Lapsena kuulin että taivaassa huudetaan iäisyydestä iäisyyteen jumalan ympärillä Hänen kunniaansa halleluujaa,Se kuulosti aika pitkästyttävältä ja myös peloittavalta.
        Uskon taivaan olevan paikka jossa on kaikki ystäväi.Ja rakkaani.Eikä se ole ollenkaan itsekäs ajatus.


      • maagikko
        Totuus kirjoitti:

        mutta vain lentomatkustajana, niin kuin monet muutkin. Ei se eroa juurikaan maanpäällisestä elämästä. Ahdasta siellä tosin on, mutta syödä ja juoda saa. Ja on siellä yökin, vaikka Harri toisin esitti.

        Sitten kerrottiin siellä soitettavan harppua ja laulettavan samaa hallelujaa.
        Ei se lapsen mieltä kiehtonut,kuten ei helvettikään saunan kuumuudessa.
        Olen tietoinen oman taivaani siainnista,Sitten kun minä kuolen.Siellä ovat kaikki rakkaat vastassa,Ja saan ollaihan oma itseni,ilman ympäristön tuomioita,Ehkä pääsen kuulemaan Jeesuksen puheita,Tai Budhan tai Suuren hengen,Ne kaikki kertovat meille rakkauden sanomaa.
        Ja olen vihdoinkin vapaa kivuista jotka ovat helvetilliset toisinaan.
        Taivaassa on aina kesä.


      • Totuus
        maagikko kirjoitti:

        Sitten kerrottiin siellä soitettavan harppua ja laulettavan samaa hallelujaa.
        Ei se lapsen mieltä kiehtonut,kuten ei helvettikään saunan kuumuudessa.
        Olen tietoinen oman taivaani siainnista,Sitten kun minä kuolen.Siellä ovat kaikki rakkaat vastassa,Ja saan ollaihan oma itseni,ilman ympäristön tuomioita,Ehkä pääsen kuulemaan Jeesuksen puheita,Tai Budhan tai Suuren hengen,Ne kaikki kertovat meille rakkauden sanomaa.
        Ja olen vihdoinkin vapaa kivuista jotka ovat helvetilliset toisinaan.
        Taivaassa on aina kesä.

        olet joko tosi "provo" tai sitten aivan sekaisin uskostasi. Luuletko olevasi aikuinen, koska uskot taivaaseen ja helvettiin ja me ei-uskovaiset olisimme tietämättömiä "lapsia". No, enpä itse kommentoi sen enempää, mutta idean varmaan jokainen tajusi.


      • Keskivertotapaus
        karita kirjoitti:

        En halunnut kommentteja helvetistä vaan taivaasta.

        Taivas on kokonaisuus, jossa kaikki ovat tasapainossa, jossa vanhasta kehittyy uutta, entistä tasapainoisempaa:-)

        "Niin taivaassa, kuin maan päällä" toteutuu tässä ajassa, eikä vasta tuonpuoleiseesa. Lisää juttua tuolla:
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.cgi?category=1000000000000003&conference=680&posting=7500000000005769

        Haluaako osallistua siihen vai siihen seuraavaan, pitäisi olla jokaisen oma asia, vai miksi ei saisi olla?


    • Ola

      Taivas ja helvetti ovat tajunnan olotoloja - eivät paikkoja, kuten niin yleisesti luullaan.

      • Hengen tuntia

        ruumiin paikkoja. Silloin voit hyvin ymmärtää että ihminen on keksinyt Helvetin toisilleen pelotukseksi.
        Voin kuitenkin iloksenne tai suruksenne kertoa mitä on Taivas.
        Taivas on ihmisen kaksimä sana. Koska tämä toinen puoli on täällä maassa missä tallustelemme päivät pitkät.
        Meidän ympärillä pyörii ne henget joita luoksemme kutsumme, käytöksellämme. Esimerkiksi jos olet kova kiroilemaan niin ne henget ovat aina läsnä. Jollet ole näille hengille kuuliainen niin ne rupeavat kiusaamaan sinua koska ne haluaa että pysyt heidän ohjauksen alla.
        Jos taas olet täysin kiroomata et edes suuttuessasi kiroa tai et jopa suutu niin nämä henget ovat hyviä ja antavat sinulle hyvää ja tunnet sisäistä rauhaa. Sisimmässäsi voit jopa laulaa "Jumalankämmenellä ei pelkää ihminen."
        Jos kiroat aina suuttuessasi niin hyvät ja pahat henget taistelevat suosiostasi kaiket päivät. Sen vuoksi olet jatkuvasti Hyvällä ja pahalla päällä. Välillä olet sairas välillä terve.
        Näistä selityksistä voit arvata mikä on taivas ja mitä siellä tehdään.
        --Kun siirryt toiseen tasoon niin teet presiis samoja asioita kuin täälläkin ja joudut siellä sinun hankkimassa olotilassa katsselemaan ja valitsemaan asioita mitä täällä teit väärin.
        Et välttämättä muista entisestä mitään kun et ollut täällä materialisessa olo tilassasi mikään etsiä, tai et edes uskonut siihen toiseen olotilaan.


      • Rohveetta

        Nukkueessa me elämme ja näemme unta, koska aivomme toimivat.
        Kun kuolema tulee, KAIKKI ruumiin toiminnot sammuvat. Me ihmiset olemme ainetta, joka maatuu maaksi tai poltetaan krematoriossa kasaksi tuhkaa ja se pieni henkäys sähköä, joka elämää piti yllä, katoaa avaruuteen.
        Taivas on keksitty tarina, koska ihminen on niin heikko että pelkää kuolemaa.
        Sinun ei tarvitse pelätä kuolemaa, se on helppo, ethän huomaa nytkään kun nukahdat!


    • Tuulikki

      Ilmestyskirjassa kuvataan Taivasta.

      • Klamm

        Ilmestyskirja on mielenvikaisen kirjoittama. Sen huomaa ilman psykiatrin koulutustakin.


      • Ola
        Klamm kirjoitti:

        Ilmestyskirja on mielenvikaisen kirjoittama. Sen huomaa ilman psykiatrin koulutustakin.

        Lue Peter Richeliaun "Sielun Matka". Siinä hän keroo omakohtaisia kokemuksia "taivaasta". Oikeastaan se ei ole vielä varsinainen taivas, mutta sinnnepäin kuitenkin. Kertoopi minkälaista on maallisen kuoleman jälkeen.


    • poikanen

      "Taivas", uskovien lopullisena määränpäänä on vain "kaanaankielinen kielikuva" vailla Raamatullisia sisältöperusteita. Jeesus puhui "taivasten valtakunnasta" ja "valtakunnasta", mikä tarkoittaa jo tässä ajassa ja maailmassa toteutuvaa uskovien keskinäistä yhteyttä ja yhteyttä Jeesukseen ja toisaalta tuhatvuotisen valtakunnan aikaa, jolloin ensimmäisen ylösnousemuksen kokeneet ovat muuttuneina yhdessä Herransa kanssa hallintotehtävissä tämän muuttuneen maan päällä.

      Ryövärille Jeesus lupasi tapaamisen Paratiisissa.
      Paavali kerskuu käyneensä Paratiisissa/kolmannessa taivaassa (2Kor12:1-), mutta ei saa kertoa siitä, mutta kertoo kuitenkin vihjeenomaisesti: (iKor2:7-) >>"mitä silmä ei ole nähnyt eikä korva kuullut, mikä ei ole ihmisen sydämeen noussut ja minkä Jumala on valmistanut niille, jotka häntä rakastavat.">Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä>sen lamppu on Karitsa. Ja kansat tulevat vaeltamaan sen valkeudessa>Jumalan ja Karitsan valtaistuin on siellä ja hänen palvelijansa palvelevat häntä
      ja näkevät hänen kasvonsa> he hallitsevat aina ja iankaikkisesti

    • keskustelija

      Tässä sinulle joitain Raamatun kuvauksia taivaasta. Lisääkin löytyisi, mutta nämä alkuun :)

      Jumalan kansalla on siis yhä sapattijuhla edessään. Se, joka pääsee levon maahan, saa levätä kaikkien töidensä jälkeen niin kuin Jumalakin työnsä tehtyään. Hepr. 4:10

      Minä näin uuden taivaan ja uuden maan. Ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa olivat kadonneet, eikä merta ollut enää. Näin kuinka pyhä kaupunki, Jerusalem, laskeutui taivaasta Jumalan luota juhla-asuisena, niin kuin morsian, joka on kaunistettu sulhasta varten. Ja minä kuulin valtaistuimen luota voimakkaan äänen, joka sanoi: "Katso, Jumalan asuinsija ihmisten keskellä! Hän asuu heidän luonaan, ja heistä tulee hänen kansansa. Jumala itse on heidän luonaan, ja hän pyyhkii heidän silmistään joka ainoan kyyneleen. Kuolemaa ei enää ole, ei murhetta, ei valitusta eikä vaivaa, sillä kaikki entinen on kadonnut. Valtaistuimella oleva lausui: "Uudeksi minä teen kaiken." Ilm. 21:1-5

      Kaikki me muutumme, yhtäkkiä, silmänräpäyksessä, viimeisen pasuunan soidessa. Pasuuna soi, ja kuolleet herätetään katoamattomina ja me muut muutumme. Tämän katoavan on näet pukeuduttava katoamattomuuteen ja kuolevaisen kuolemattomuuteen. Mutta kun katoava pukeutuu katoamattomuuteen ja kuolevainen kuolemattomuuteen, silloin toteutuu kirjoitusten sana: - Kuolema on nielty ja voitto saatu. 1. Kor. 15:51-54

      Kurjat riemuitsevat jälleen Herrasta ja köyhimmät Israelin Pyhästä, sillä sortajat ovat hävinneet ja pilkkaajat ovat poissa ja väärintekijät revitään juurineen maasta. Jes. 29:19-20

      Mikään ei ole enää kirouksen kahleissa. Kaupungissa on Jumalan ja Karitsan valtaistuin, ja kaikki palvelevat Jumalaa. He saavat nähdä hänen kasvonsa, ja heidän otsassaan on hänen nimensä. Yötä ei enää ole, eivätkä he tarvitse lampun tai auringon valoa, sillä Herra Jumala on heidän valonsa. Ilm. 22:3-5

      Maa on oleva täynnä Herran tuntemusta, niin kuin meri on vettä tulvillaan. Hab. 2:14

      Mikä kylvetään vähäpätöisenä, nousee kirkkaana.
      Mikä kylvetään heikkona, nousee täynnä voimaa.
      1. Kor. 15:43

      Mutta Jumalan omat loistavat silloin Isänsä valtakunnassa niin kuin aurinko. Matt 13:43

      Oikeat opettajat loistavat niin kuin säteilevä taivaankansi, ja ne, jotka ovat opastaneet monia vanhurskauteen, loistavat kuin tähdet, aina ja ikuisesti. Dan. 12:3

      Silloin kuun valo on oleva kuin auringon valo, ja auringon valo on oleva seitsenkertainen, kuin seitsemän päivän valo yhdellä kertaa - sinä päivänä, jona Herra sitoo kansansa haavat ja parantaa sen ruhjeet ja vammat. Jes. 30:26

      Minä tiedän, että lunastajani elää. Hän sanoo viimeisen sanan maan päällä. Ja sitten, kun minun nahkani on riekaleina, ja lihani riistetty irti, minä saan nähdä Jumalan, saan nähdä hänet omin silmin, ja silmäni näkevät: Hän ei ole minulle outo! Tätä minun sydämeni kaipaa. Job 19:25-27

      Niin Herran vapahdetut palajavat ja tulevat Siioniin riemuiten, päänsä päällä iankaikkinen ilo. Riemu ja ilo saavuttavat heidät, mutta murhe ja huokaus pakenevat. Jes. 35:10

      ...eikä yksikään kaupungin asukas sano:"Minä olen sairas." Kansa, joka siellä asuu, on saanut syntinsä anteeksi. Jes. 33:24

      • lujaa

        Kuulostaa todella houkuttelevalta..


      • maagikko.
        lujaa kirjoitti:

        Kuulostaa todella houkuttelevalta..

        Taivaassani on puutarha ilman hyttysiä.Linnut ja perhoset lentävät näkymättömän auringon valon valaistessa kaiken kauneuden.
        Purot solisevat hiekkakäytäviä pitkivn vaellan kaariportin alitse sinne missä kaikki rakkaani odottavat.
        Onni rauha ja anteeksi anto täyttävät ilman energia,Ja saan viimeinkin pitää lähelläni ne joita en täällä saanut tavata kuin hetken.
        Miten rakkaus ja kauneus täyttävät liljoja kukkivat pellot.
        Että silleen.


      • Kristian
        maagikko. kirjoitti:

        Taivaassani on puutarha ilman hyttysiä.Linnut ja perhoset lentävät näkymättömän auringon valon valaistessa kaiken kauneuden.
        Purot solisevat hiekkakäytäviä pitkivn vaellan kaariportin alitse sinne missä kaikki rakkaani odottavat.
        Onni rauha ja anteeksi anto täyttävät ilman energia,Ja saan viimeinkin pitää lähelläni ne joita en täällä saanut tavata kuin hetken.
        Miten rakkaus ja kauneus täyttävät liljoja kukkivat pellot.
        Että silleen.

        Maagikon kuvailema taivas, oli se sitten herja tai ei, saattaa olla hyvin todellinen. Uskoisin, että kuoleman jälkeen ihmisen uskomukset ja ajatukset luovat hänelle sellaisen taivaan tai helvetin, kuin hän on kuvitellut. Tämä oli enimmäkseen oma ajatus...
        Jos on luottamista yhteenkään hemmoon, joka väittää saaneensa tietoja rajan takaa, suosittelen lukemaan Emanuel Swedenborgin teoksia.
        ("Uusi kirkko" "Taivas ja helvetti" jne.) Ne ovat yllättävän suorapuheista kamaa. Tulkitkaa itse. Toinen juttu on taas Elsa Barkerin "Kirjeitä valon maailmasta". Se ei ole läheskään yhtä vakuuttava, mutta sopii jossain määrin yksiin edellä mainittujen kirjojen kanssa.

        En väitä, että kenenkään tulisi uskoa sokeasti kumpaakaan.


      • maagikko.
        Kristian kirjoitti:

        Maagikon kuvailema taivas, oli se sitten herja tai ei, saattaa olla hyvin todellinen. Uskoisin, että kuoleman jälkeen ihmisen uskomukset ja ajatukset luovat hänelle sellaisen taivaan tai helvetin, kuin hän on kuvitellut. Tämä oli enimmäkseen oma ajatus...
        Jos on luottamista yhteenkään hemmoon, joka väittää saaneensa tietoja rajan takaa, suosittelen lukemaan Emanuel Swedenborgin teoksia.
        ("Uusi kirkko" "Taivas ja helvetti" jne.) Ne ovat yllättävän suorapuheista kamaa. Tulkitkaa itse. Toinen juttu on taas Elsa Barkerin "Kirjeitä valon maailmasta". Se ei ole läheskään yhtä vakuuttava, mutta sopii jossain määrin yksiin edellä mainittujen kirjojen kanssa.

        En väitä, että kenenkään tulisi uskoa sokeasti kumpaakaan.

        Olen monesti kirjoituksissani maininnut olevani tosikko.Ja kirjoitan ainoastaan omaa näkemystäni.
        olen lukenut nuo kirjat.
        Lisäisin listaan.Greberin Yhteydessä henkimaailman kanssa.Kysy kirjastostasi,tai suomen spiritualistinen seura,joka on sen aikoinaan kustantanut.
        Tää on mielenkiintoista kun voi jokainen kohdallaan ilmaista omaa käsitystään asioista,vaikka joskus jotkut lankeavatkin kirjaimellisesti ottamaan raamattunsa.Suon heille sen ilon.
        Taidampa mennä uskontoon tekemään uuden kysymyksen.


    • oscar

      siellä on ikuinen ilo tiedä vaikka hienoja orgioita.Ei tarvitse syödä ei mitään.

    • Sakaria

      Olen jo aikaisemmin kertonut taivaasta aika paljon
      mutta kun monet Suomalaiset on tulleet uuspakanoiksi, niin ne lyö heti hanttiin.
      Ensinnäkin kun ihminen kuolee hänet tulee hakemaan se Herra jota hän on palvellut, Joko Jeesus tai saatana.
      Jos on palvellut Jeesusta tulee taivaallinen noutaja hakemaan joko itse Jeesus tai Hänen enkelinsä. Ja sitten he menevät kaikkien tähtitarhojen ohitse, aivan uudelle planeetalle,
      jonka nimi on taivas.
      Siellä he menevät portista sisälle, ja ensimmäinen
      vastaan ottaja on Aabraham, joka hymyilee ystävällisesti ja ohjaa sitten menemään eteenpäin.
      Siellä on suuri joki, jonka kahta puolta on kaikenlaisia hedelmäpuita, ne antavat kerran kuussa uudet hedelmät. Tämä on vielä paratiisia mutta ei vielä itse kaupunkia, jonka nimi on Uusi Jerusalem. Siellä syödään niinkuin täällä maanpäälläkin, ja Jeesus sanoi että autuas se ihminen joka on kutsuttu "karitsan hää-aterialle"
      Enkä minä juo enää viinipuun antia täällä maan päällä vaan uutena taivaassa, siis siellä juodaan myöskin viinipuun antia, mutta kun siellä ei ole syntiä, niin siellä ei olla juovuksissa.
      Sitten itse kaupungissa on korkeimmalla paikalla
      itse Jumala, ja Hän on niin kirkas ja Pyhä ettei kukaan ihminen näillä silmillä voi häntä katsoa.
      Hänen oikealla puolella valtaistuimella istuu Jeesus, ja heidän ympärillään on 24 vanhinta jotka hoitavat, koko Uuden Jerusalemin asiat, heillä kaikilla on myöskin kitarat tai kanteleet joilla he soittavat. Ei siellä aina istuta paikallaan vaan Jeesuskin käyskentelee muuallakin, paratiisissa ja kaupugissa, ja sen kaupungin koko on sama matka kuin on Helsingistä Lontooseen. Se on myöskin yhtä korkea. Senhän ymmärtää, kun siellä on niin paljon ihmisiä jotka on täältä maanpäältä sinne päässeet.
      Kaikki he ovat päässeet sinne vain Jeeuksen veren kautta, ei omilla töillä sinne kukaan pääse, vanhan liiton pyhätkin panivat toivonsa Häneen joka oli tuleva, ja kun Jeesus antoi henkensä Golgatan ristillä, meni Hän ensi töikseen tuonelaan hakemaan vanhanliiton pyhät taivaaseen,
      ja yksi heistä oli kuningas Daavid.
      Jos kuka haluaa enemmän tietoja taivaasta ja enkeleistä voin kirjoitaa myöhemmin lisää.

      Sakaria

    • Olavi

      Kuule Karita! olet ihan oikeassa, sillä ihmisiä peloitellaan oikein paljon helvetillä.
      Mutta silloin kun minä olin liikemies, ja minä möin kaikenlaisia electronisia laitteita,
      en minä peloitellut ihmisiä, toisten liikkeiden tavaroilla. Vaan minä kerroin heille omien myyntituotteitteni hyviä puolia.
      Niin meidän pitäisi enemmän kertoa taivaasta ja taivaan ihanuudesta, eikä saatanan valtakunnasta,helvetistä.
      Minä olen elämäni aikana kovasti ahertanut saada selville että minkälaista on taivaassa, mutta kun Suomessa on ns uuspakanuus aika, ei siitä uskalla tällä palstalla kirjoittaa, tai ne "tyssäävät" sen heti alkuun.
      Mutta jos sinä olet ainoa Suomessa, joka olet rehellinen ja haluat tietää enemmän taivaasta, niin kirjoita minulle E-mailin kautta, ja voin kertoa sinulle aika paljon taivaasta, mm syömisetä,juomisesta, hedelmäpuista, rakennuksista, Joesta, kaupungin muurin paksuudesta, helmiportista, enkeleistä ja elämästä siellä. Osoitteesta: [email protected]

      • Keke

        Oletko sinä myös nimimerkki Sakaria????


      • Olavi
        Keke kirjoitti:

        Oletko sinä myös nimimerkki Sakaria????

        Voi kurjaa Keke!

        Mitä sinä söit tänä aamuna, kun sinun "lanttusi"
        rupesi leikkaamaan niin hyvin.


    • Taivaaseen pääsee vain uskomalla Jeesukseen Kristukseen, Jumalan ainoaan Poikaan, joka on ihminen ja Jumala. Uskokaa rohkeasti evankeliumi Jeesuksesta Kristuksesta, niin pelastutte, ja pääsette taivaaseen, ei ole silloin pelkoa joutua helvettiin.

      Rukoilkaa vaikkapa näin:

      Taivaan Isä, pelasta minut kaikesta väärästä, anna minulle syntini, pahat tekoni ja pahat ajatukseni anteeksi Poikasi Jeesuksen Kristuksen tähden. Minä uskon, että Jeesus Kristus on Jumalan Poika, ja minä nyt tunnustan suullani ja uskon sydämessäni, että Hän on minun Herrani. Puhdista minut kaikesta väärästä, ja johdata minua oikeaa tietä. Jeesuksen, Poikasi nimessä ja veressä, amen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2759
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      360
      2614
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2190
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1866
    5. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      71
      1788
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1773
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1764
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      139
      1678
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1593
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1432
    Aihe