maailiman kuljetaa
kuu kutsuu kulkijaa,
luo kaukaisten tähtien.
Tähden reunalla hengähtää
muistella ystävää.........
Halki
7
268
Vastaukset
- Pikkukolli
Ei rakata mua Luken perässä juokset!!!
- Kuunkulkija
en päässyt mukaan. Mutta olen tottunut osaani, kuukaan ei pidä minusta ja vaivun epätoivon laukaisemaan synkkyyteen.
- quistis
selvästikkin kuu odottaa kulkijaa.....Niin mä luin....:o)
- kulkee
quistis kirjoitti:
selvästikkin kuu odottaa kulkijaa.....Niin mä luin....:o)
yksinäistä matkaansa halki avaruuden tavoitellen aurinkoa jota ei koskaan saavuta. Miljoonat pienet tähdet seuraavat innolla tätä kiertokulkua ja aurinko iskee silmää heille kaikille leikkisästi sillä valloittava auringon valo tarvitsee vierelleen lämpöä ja hellyyttävää hehkua eikä kelmeää yön kulkijaa.
Siltikin kuu kulkiessaan jaksaa valaista pimeyttä koska hän uskoo vielä kerran tavoittavansa kaipuunsa kohteen. Ja kaikesta mahdottomuudesta huolimatta kuun unelma on saavutettavissa. - quistis
kulkee kirjoitti:
yksinäistä matkaansa halki avaruuden tavoitellen aurinkoa jota ei koskaan saavuta. Miljoonat pienet tähdet seuraavat innolla tätä kiertokulkua ja aurinko iskee silmää heille kaikille leikkisästi sillä valloittava auringon valo tarvitsee vierelleen lämpöä ja hellyyttävää hehkua eikä kelmeää yön kulkijaa.
Siltikin kuu kulkiessaan jaksaa valaista pimeyttä koska hän uskoo vielä kerran tavoittavansa kaipuunsa kohteen. Ja kaikesta mahdottomuudesta huolimatta kuun unelma on saavutettavissa.ovat toteuttamista varten...Niin kuunkin...Mikään ei ole mahdotonta..Ei mikään...Mielikuvitus antaa unelmille siivet...Tähden tähdistä kirkkaimman mä tahtoisin johtavan taas vuosisatain taa....
- kulkee edelleen
quistis kirjoitti:
ovat toteuttamista varten...Niin kuunkin...Mikään ei ole mahdotonta..Ei mikään...Mielikuvitus antaa unelmille siivet...Tähden tähdistä kirkkaimman mä tahtoisin johtavan taas vuosisatain taa....
Kuu-Ukko
Joulun aikaan pitää Kuu-Ukko tarkasti silmällä tähtösiään. Se ajaa mielellään pilvet pois taivaalta, jotta ihmisille tulisi hyvä marja- ja sienivuosi. Kelmeän kaamoksen hämärässä se puhaltelee pilvien purjeita, jotta nämä pysyisivät pois maan asukkien onnea pilaamasta. Kuu-Ukko tietää, että kirkkaat joulupäivät tuovat monenlaista hyvää tulevalle vuodelle ja eipä sillä ole muutakaan virkaa, kun ei tarvitse edes mennä mailleen: saa kollotella koko päivän taivaalla, kunhan vaan varoo herättämästä taivaanrannan takana kuorsaavaa Aurinkomuoria. Toisinaan Kuu-Ukko on niin suosiollinen, että se näyttää kapeimman ja terävimmän hopeasirppinsä juuri joulupäivänä. Silloin on ihmisten syytä riemuita, sillä edessä on erityisen onnekas vuosi. - quistis
kulkee edelleen kirjoitti:
Kuu-Ukko
Joulun aikaan pitää Kuu-Ukko tarkasti silmällä tähtösiään. Se ajaa mielellään pilvet pois taivaalta, jotta ihmisille tulisi hyvä marja- ja sienivuosi. Kelmeän kaamoksen hämärässä se puhaltelee pilvien purjeita, jotta nämä pysyisivät pois maan asukkien onnea pilaamasta. Kuu-Ukko tietää, että kirkkaat joulupäivät tuovat monenlaista hyvää tulevalle vuodelle ja eipä sillä ole muutakaan virkaa, kun ei tarvitse edes mennä mailleen: saa kollotella koko päivän taivaalla, kunhan vaan varoo herättämästä taivaanrannan takana kuorsaavaa Aurinkomuoria. Toisinaan Kuu-Ukko on niin suosiollinen, että se näyttää kapeimman ja terävimmän hopeasirppinsä juuri joulupäivänä. Silloin on ihmisten syytä riemuita, sillä edessä on erityisen onnekas vuosi.laulan sun iltasi tähtihin
ja sun yöhösi kuutamoita,
minä laulan sun aamuhus,armahin,
kevätkiuruja,purppuroita.
V.A.Koskenniemi
On hyvä ajatella rakastaan...se antaa toivoa.
Häntä ajatellessa kuulen kuin laulun,
maailman kauneimmalla äänellä lauletun.
Mutta pelkkä toivo ei riitä,
en tahdo vain kuunnelle,tahdon myös laulaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925931
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262790Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252046Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125950- 48754