Seurakuntia: Vaan Apostoli Paavali oli todellinen teologi. Jonka ansiaosta Seurakunnat alkoivat kehittyä. Hän oli Vielä Vakaumukseltaan
Farseus. Hän kirjoitta erittäin monessa kohdassa Apostolien teoissa milloin hän pyhittäytyi
Herralleen ja kenelle hän oli kuulainen.
Hänkin oli kuuliainen Jahve Ja Jeesus Jumaluudelle. Tämä ymmäryksen saa selvästi Apostolien teoista. Jeesuksen Nazaretin kipujen
miehen rauhaa tpovotan teille kaikille hänen
seuraajilleen Maran Ata
Jeesus ei perustanut
Aramiz
1
120
Vastaukset
Mitäs ihmettä? Sauluksena ollessaan hän oli fariseus, mutta ei perustanut mitään seurakuntia, vaan vainosi kristittyjä.
Uskoon tultuaan Paavalina hän evankelioi sekä juutalaisia että pakanoita - ei hän ketään entiseen fariseuksen vakaumukseensa käännyttänyt. Fariseuksena olemisestaan hänelle oli se hyöty, että hän tunsi hyvin kirjoitukset. Hän myös erotti selkeästi vanhan ja uuden liiton, joka sinulle ei ole vielä oikein valjennut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1274205
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233002Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132534- 462111
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2551694Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt461626- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201426- 281420
- 951201