Pete on homo ja sillä sipuli, mutta jättäkää nyt se jo rauhaan ja lopettakaa paskanjauhanta.
Jättäkää homot rauhaan
5
529
Vastaukset
- fak juu
en usko.jauhat paskaa, ei kukaan idols pojista ole gay
- ÄlkääUskoko
Nämä ovat Provosointiviestejä vain
- Tuu vastaan
Kyllä minä sen jo tiesin, mut SÄ et tiedä mikä suhun osu ku vastaan tuut, saatana! Kyllä homotkin osaa lyödä!
- niin saatte nuuskaa
Annetaan nyt homojen olla omissa oloissaan jos vaan he antavat olla nomaalit miehet rauhassa.
Mutta jos homo tulee minua häiritsemään..niin.. lyön varmastai. - jebulis 16
niin saatte nuuskaa kirjoitti:
Annetaan nyt homojen olla omissa oloissaan jos vaan he antavat olla nomaalit miehet rauhassa.
Mutta jos homo tulee minua häiritsemään..niin.. lyön varmastai.Voi pyhä paska sentään... :D Mistä TE edes tiedätte onko Pete homo? Luitteko jostakin 7 päivää lehdestä vai? Vai kysyittekö ihan henkilökohtaisesti Peteltä itseltään? :D
Täytyy olla aika tyhmä tai lapsellinen, jos rupeaa pelkän ulkonäön perusteella toista epäilemään homoksi tai joksikin muuksi.. Ja itse en rupeaisi edes arvuuttelemaan tuollaisia, jos en ole varma asiasta.. niinpä niin, luulenpa että nämä tänne kirjoittaneet "pojat" ovat vain yksinkertaisesti helvetin kateellisia Petelle ja yrittävät näin ollen "mustata" Peten maineen..:D Ja mitä väliä sillä ylipäätänsä edes olisikaan jos pete nyt olis edes homo...ei ainakaan minulle mitään väliä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754547Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1063781Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1433485Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371980Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575701925Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1251064
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.134976- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847