Katri poltti tupakkaa ainakin yläasteella kun oltiin samassa koulussa. Tai siis ei se koulussa polttanu, mutta viikonloppuisin kavereitten kanssa.
Juoru Katrista
12
1329
Vastaukset
- Kumipää
Hui! Olipas aivan kamala juttu! Miten minä nyt voin
edes vilkaista Katria TV:stä? Vankilaan tuollaiset
tupakinpolttajat!
Oikeesti.... entäs sitten? - minä85
ei hyvää päiväää...mitä välii jos se poltti!!!!!hanki elämä
- hippu92
Musta tupakka haisee pahalle ja tupakointi häiritsee. Sitä paitsi en mä ainakaan halua ostaa tupakoitsijan levyä.
- taustat selville
hippu92 kirjoitti:
Musta tupakka haisee pahalle ja tupakointi häiritsee. Sitä paitsi en mä ainakaan halua ostaa tupakoitsijan levyä.
Kai olet tarkistanut ettei kukaan kuuntelemistasi
artisteista polta tupangia? Melko suuri osa meinaan
käryttelee silloin tällöin. Et kai vain ole mennyt ikinä
kuuntelemaan esim HIM:miä? Villellähän on melkein koko ajan
nortti huulessa. - hippu92
taustat selville kirjoitti:
Kai olet tarkistanut ettei kukaan kuuntelemistasi
artisteista polta tupangia? Melko suuri osa meinaan
käryttelee silloin tällöin. Et kai vain ole mennyt ikinä
kuuntelemaan esim HIM:miä? Villellähän on melkein koko ajan
nortti huulessa.että ville polttaa ja himiä en kuuntelis muutenkaan. En kannata tupakointia kenenkään puolesta, enkä osta kenenkään sellasen levyä jonka tiedän että polttaaa
- jos
hippu92 kirjoitti:
että ville polttaa ja himiä en kuuntelis muutenkaan. En kannata tupakointia kenenkään puolesta, enkä osta kenenkään sellasen levyä jonka tiedän että polttaaa
saako basisti polttaa vai koskeeko tämä vain laulajaa?
- nallenuu
Oi että on kamalaa!!! Mitäs jos Ilkkakin on joskus kokeillu?? Ja jos Petekin on polttanut, niin sitten kaatuu koko Idols-kisa ihan varmana. hellanlettas sentään!!!!!!! Lopettakaa jo!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Pois tupakka
Lopettakaa se tupakan puolustelu.
- mirkku
Ihan järkkyä. Soititko poliisille?
- jebulis 16
Hehhee voi että, polttiko Katri tupakkia? Hyi hyi tuhma likka.. xD Itse en polta enkä ole ikinä polttanut tupakkaa enkä tulekkaan koskaan polttamaan, mutta minua huvittaa tuo "karmea" juorun paljastaminen.. Sinä Katrin entinen koulu kaveri, mitähän yritin tuolla sinun hurjalla juorullasi saada aikaan? Liekkö tarkoituksesi oli saada Katri putoamaan tai Katrin kannattajat "hylkäämään" idolinsa? hehee, ei se noin onnistu, surkea yritys..taitaa ottaa pattiin vaan kun Katri on näinkin pitkällä tai sitten ehkä et tainut olla kovinkaan hyvä tuttava katrin kanssa, eh.. :D
- heidi.92
en usko että se poltti tupakkaa
- ei kai
joku ottanut tuota jutteluketjua tosissaan, vitsihän tuo juoru oli iik
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674421
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h684271Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112947Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv662835Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p212119Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.552002Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151689- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1111373- 1821286