Klamydian oireet?

Manu

Te miehet, joilla on/ollut klamydia, niin millaiset oireet ovat olleet? onko jäänyt arvailujen varaan, että jokin tauti taitaa olla vai onko kivut/oireet olleet niin selvät, että tietää heti jonkin iskeneen?

4

1581

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Järki käteeen

Kannattaiskohan mennä testiin jos epäilee klamydiaa? Se klamydia testi on kuitenkin aika helppo, pissataan vaan purkkiin ja that's it!! Selviää paljon helpommalla, ei tartte sitten täällä palstoilla sitä murehtia..onkohan vai eiköhän...Ja joskushan klamydia voi olla vuosia oireeton

• eka_kertalainen

Moi.

Mulla ei ollut mitään selviä oireita. Siks ehkä viivttelinkin liikaa testin kanssa.
      Yks aamu oli kyl vähän verta tullut virtsaputkesta.. eli ei kovin normaalia. Siitä sitten testeihin pikasesti ja viikon päästä sain tietää et mulla on klamydia. Jotenkin jo tuolloin tiesin sen, että ei se tuntunut pahalta enää.

Lääkkeitä antoivat ja nyt taas olen terve.

Eli, ei muuta kuin testaamaan! :)

• *-*

Klamydia on täysin oireeton 75%:lla miehistä, joten sitä kannattaisi käydä testailemassa melko useinkin, jos harrastaa paljon suojaamattomia yhdyntöjä.
      Joten lääkäriin vain, jos yhtään epäilyttää sen mahdollisuus.

• ovat

sellanen jatkuva kirvely alapäässä... Kikkeli rupee haisemaan ihan sillipurkilta ja mahan alaseutu on vähän kipee...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      77
      3184
    2. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      49
      2400
    3. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      32
      2117
    4. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      481
      2112
    5. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      137
      1879
    6. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1745
    7. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      29
      1721
    8. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      9
      1556
    9. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      5
      1280
    10. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      1244
    Aihe