Te miehet, joilla on/ollut klamydia, niin millaiset oireet ovat olleet? onko jäänyt arvailujen varaan, että jokin tauti taitaa olla vai onko kivut/oireet olleet niin selvät, että tietää heti jonkin iskeneen?
Klamydian oireet?
4
1606
Vastaukset
- Järki käteeen
Kannattaiskohan mennä testiin jos epäilee klamydiaa? Se klamydia testi on kuitenkin aika helppo, pissataan vaan purkkiin ja that's it!! Selviää paljon helpommalla, ei tartte sitten täällä palstoilla sitä murehtia..onkohan vai eiköhän...Ja joskushan klamydia voi olla vuosia oireeton
- eka_kertalainen
Moi.
Mulla ei ollut mitään selviä oireita. Siks ehkä viivttelinkin liikaa testin kanssa.
Yks aamu oli kyl vähän verta tullut virtsaputkesta.. eli ei kovin normaalia. Siitä sitten testeihin pikasesti ja viikon päästä sain tietää et mulla on klamydia. Jotenkin jo tuolloin tiesin sen, että ei se tuntunut pahalta enää.
Lääkkeitä antoivat ja nyt taas olen terve.
Eli, ei muuta kuin testaamaan! :) - *-*
Klamydia on täysin oireeton 75%:lla miehistä, joten sitä kannattaisi käydä testailemassa melko useinkin, jos harrastaa paljon suojaamattomia yhdyntöjä.
Joten lääkäriin vain, jos yhtään epäilyttää sen mahdollisuus. - ovat
sellanen jatkuva kirvely alapäässä... Kikkeli rupee haisemaan ihan sillipurkilta ja mahan alaseutu on vähän kipee...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1522170
- 171896
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241718- 951367
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77968