Agnes ja Roni tippuivat - rasismia?

Pakko olla

Kummallista, mutta kumpikin "ulkomaalaiselta" (Ok, Roni on ihan suomalainen...) vaikuttava finalisti tippui Idols-kisan jatkosta.

Kertooko tämä jotain ko. finalisteista vain suomalaisesta yleisöstä?

PS. Agnes on i-h-a-n-a!

11

914

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -MIE-

Jos satuit huomaamaan, että Roni ei pärjännyt kovin hyvin muissa musiikkikategorioissa kuin siinä r'n'b:ssä, että eiköhän hänen putoamisensa johtunut siitä. Ja ehkä vähän siitäkin, kun hänellä vaikutti nousseen pissa päähän. Ja Agneksen suomenkielen taito ei ollut parhaasta päästä! Joten se siitä. Älä sinä kuvittele sitä heti rasismiksi.

• Gohar

...en minäkään usko rasismiksi,mutta kyllä otti pattiin Agnesin tippuminen, hän on minun suosikki ja idoli :)

• uruguay24
        Gohar kirjoitti:

...en minäkään usko rasismiksi,mutta kyllä otti pattiin Agnesin tippuminen, hän on minun suosikki ja idoli :)

ettei heistä kukaan ole mitenkään mainio laulaja,enemmän ja vähemmän nuotin vierestä

• tiputti

Kaikkihan tietävät, että viime kädessä suomalaiset naiset tiputtivat Agnesin (myös juorulehtien naistoimittajat asialla), koska ovat niin v**un kateellisia.

• annuli teputtaja

Agnesin tippuminen ei johtunut "huonosta" suomen kilestä, vaan joistain muista syistä. Kansa valitsi ja eivät pitäneet häntä voittajana. Ihan näin mennen tullen kuitenkin puolustellen Agnesia, että likka on ollut Suomessa pari vuotta, ja osaa suomea erittäin hyvin verrattuna aikaan. Tapasin tytön vuosi sitten ja osasi jo silloin. Muutama vuosi eteenpäin, niin osaa suomen kieltä kuin vaikka sinä. On nimittäin erittäin lahjakas ja älykäs likka.

• mutta

Rasismi ei ole kauhean kivaa, ja Idolsista en oikeen tiedä. Mutta mitä tekemistä sillä on moku-suhteitten kanssa? Taitaa olla väärä palsta purkaa niitä tänne.

• Lunea

Semifinaaleissa oli 20 tyyppiä, joista 2(?) oli ulkomaalaissyntyisiä ja molemmat nousivat finaaleihin 7 parhaan joukkoon, koska suomalaiset äänestivät heitä, toinen vielä pääsi neljän parhaan joukkoon. Ei kyllä kuulosta mun korviin rasistiselta. Mutta joo, mun mielestä se kyllä kertoo (äänestävästä) suomalaisesta yleisöstä, nimittäin sen millaisista esiintyjistä ne oikeasti tykkää. Jos rasismista ois kyse, kyseiset tyypit ei ois päässeet ikinä finaaleihin asti.

• fani09

Ei siinä mistään rasismista olllut kyse, Roni ei niin kummonen laulaja ollut (ei ole Ilkkakaan ei sen puoleen) Mutta Agnesin kanssa ehkä se että hän oli äiti, naimisissa jne. ja muutenkin äänestäjät ovat siinä parinkympin alapuolella olevia joille ei se musikaalinen taito ole kaiken a ja o.Mutta nuorten idolistahan tässä onkin kyse!

• sitten

ne joilla vain toinen vanhempi on suomalainen... putoavat jo alkumetreillä... huomasiko kukaan?!?

• minääää

aloittajan mielestä sitten pitäisi olla niin, että kun ulkomaalainen on finaalissa nini hänen pitää voittaa sillä muutoinhan on kyse rasismista. Naurettavaa!

Minua aina ärsyttää kun ulkomaalaisen epäonnistuessa heti huudellaan rasismia. Tosiasia on, että Roni putosi koska hänellä ei ollut tarpeeksi kannattajia. Luultavasti pikkutytöt siirtyivät "hauskemman" Ilkan puolelle ja Agnes taas menetti äänestäjiään omien kohujuttujensa takia.

• bidrali

Roni myrkytti poison kappaleen? Ja Agnessilla saattoi olla muuten vaan paha mäihä ( juorulehtien luomat mahd. paineet). Karuin idoleista on pete...pelottavat siniset silmät... viime vuonna oli vähän paremmat osallistujat vaikka en kyllä seurannut silloinkaan...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3809
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2944
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      64
      724
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe