Tiedoitus: PUNIKIT

Lahtari Ari

Huomenna on maamme Itsenäisyyspäivä - Punikit.
----
----
----
Te halveksitte jo heti sotiemme päätyttyä näitä miehiä(isiämme), joiden ansiosta meillä on vapaus, ja itsemäärämisoikeus ja kunnia olla suomalaisia!

Heidän ansiostaan ja uhrauksista emme asu jossain Vherhjojanskin liepeillä, tai olemme orjina jossain Vorkutan hiilikaivoksilla Siperiassa Uralilla, tai ole kuolleet Vankileirien Saariston kauheuksiin.

Veteraanimme (isämme) saivat kuitenkin teidän punikkien taholta paskaa tuutin täydeltä varsinkin 60- ja 70 - luvuilla, -unohtamatta lottiamme.
Te siat jatkoitte(-tte, preesens) samaa valheellista propagandaanne nyt vain eri muodossa, joka on nähtävissä diktatuuri Venäjän ymmärtämisenä ja avustamisena, ja demokratia USA:n järjettömänä haukkumisena.
USA - josta saamme kiittää kommunismin romahtamista, ja myöskin siitä ettemme myöhemminkään joutuneet komministien orjiksi.

Tätä NL:n romahdusta kiittää tänäänkin n.150 miljoonaa kommunismin ikeestä vapautunutta kansaa ja valtiota.

Heitä(veteraaneja) piditte osasyyllisinä sotiin, -heitä halveksitte, mutta hyökkääjää kommunistista Neuvostoliittoa ihanoitte ja halusitte aivan konkretian tasolla jopa liittyä tähän veriseen kommunistiseen rintamaan.

Moni teistä punikeista on maanpetturi. Kuka vakoili DDR:n hyväksi, kuka oli tunnustamassa diktatuuri DDR:n kommunistista hallintoa ennemmin kuin demokraattista Länsi-Saksaa. Yhden nimen mainitsen. Tämä "yksi" on nyt maamme presidenttinä !

Häpeän teitä punikit suomalaisena miehenä ja upseerina, ja kaukopartio-isäni kunnian häväisseenä pettureina.

Kommunismin aatteen sokaisemina ja aivopestyinä ette vieläkään kykene näkemään historiamme traumaattisinta jaksoa, saati tunnustamaan viheitänne stalinisteina sekä nykyään halveksittuina, mutta kuitenkin yhteiskuntamme jäseninä, ette koskaan ole pyytäneet anteeksi sanomisianne, loukkauksianne ettekä myönnä edes ollenne mitenkään väärässä.

Ellette usko minua, niin kumotkaa väitteeni, joka on totuus, tai muuttakaa äänestymiskäyttäytymistänne.

Voitteko puhtain omantunnoin äänestää vieläkin ent. stalinistin ja punikin uudelleen presidentiksenne, joka oli mm. DDR:n tunnustamiskomissioin aikoihin liittämässä meitä aktiivisesti sekä maatamme kommunistiseen diktaturiin Neuvostoliittoon. Olisiko tämä ko. hlö muuten allekirjoittanut esim. Punaisen Manifestin.

- Nyt on aika kuunnella Veteraanin Iltahuuto - Kunnia Isämaa - Kunnia Veteraanit

83

5897

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olisi sinun

jonka kuuluisi todistaa nuo ääliöimäiset väitteet.

"Ellette usko minua, niin kumotkaa väitteeni, joka on totuus, tai muuttakaa äänestymiskäyttäytymistänne."

Tässä se tulee. Minä kumoan väitteesi koska ne ovat silkkaa valhetta. Tietenkin aion äänestää presidentiksi Tarja Halosen. Parhaan ehdokkaan.

• Lahtari Ari

Kuten huomaat, tai minä huomaan / tiedän, että olen oikeassa.
        Sinusta ei ole vielä ihmisenä tällaista asiaa huomaamaan. Onko koskaan.

• Lahtari Ari

Otin äsken iltalääkkeeni ja se palautti minut realiteetteihin. Äsken vielä viirasi päästäni. Nyt ei enää.

• tottavie!

pääsi selviää ja lakkaat valehtelemasta!

• kun muuhun ei..
        tottavie! kirjoitti:

pääsi selviää ja lakkaat valehtelemasta!

kyennyt ..Lahtari on aivan oikeassa !

• Lahtari Ari

Olin murkkuna itsekkin pioneereissa, mutta kun heittivät pois, jäi viha punikkeja kohtaan ja siksi KOSTAN!

• Lahtari Ari
        kun muuhun ei.. kirjoitti:

kyennyt ..Lahtari on aivan oikeassa !

voit mitään ymmärtää, kun järkeä vailla olet.

• AFG -

Noin sitä pitää ! Älä anna koskaan punikkien hyppiä silmillesi !
      Oli hyvä ja asiapitoinen teksti !

• Isänmaallinen

Hyvä, että tältä palstalta löytyy vieläkin noita suoraselkäisiä suomalaisia, jotka eivät ole Kekkosen ajan aivopestyjä nöyristelijöitä vaan oikeita rohkeita isänmaan ystäviä.

Kirjoituksesi on niin täysipainoinen, etten viitsi itse lisätä siihen mitään muuta kuin toteamuksen, että juuri tällaiset rehelliset suomalaiset saavat tämän palstan vasurit näkemään entistäkin enemmän punaista -ja vastakirjoitusten taso tulee olemaan myös sen mukaista törkyä.

Tsemppiä sinulle, A.L.!

• Jussi Kuopiosta

Minullakaan ole muuta lisättävää.

Tällaisia totuuden puhujia Suomi tarvitsee. Heitä on mm. natioNal ja Hitman-1

• Lahtari Ari

Voitte illalla tumputtaa ja sitten rukoilkaa puolestani. On tullut taas syntiä tehtyä, kun haukuin syyttömiä ihmisiä.

Niitä, jotka kertovat totuuden vasureista, heidän valheistaan ja heidän kestämättömästä ja ristiriitaisesta ideologiastaan, kohtaa aina suunnaton paskanheitto. Vasuririntama ei kestä kuulla totutta itsestään, sitä että vasemmistolaisuus on säälimättömien tyrannien ja massamurhaajien oma oppi, joka alistaa ja tukahduttaa yksilöt alleen.

MItä enemmän puhut totta, sen enemmän saat paskaa niskaasi.

Vasurit syyllistyvät systemaattiseen valehteluun. SDP-puolue on jopa retusoinut omasta puheenjohtajahistoriastaan pois sen faktan, että Stalinin neuvonantajanakin toiminut politbyron jäsen O.W.kuusinen toimi vuosina 1911-1917 SDPn puheenjohtajana. Halosen naamaakin retusoidaan mikä ehditään.

Heinäluomankin tyyli on paskaa niskaan, kiristystä, painostusta ja uhkailua. Hyvä, ettei nyrkki heilu. Sellaisia punikit on olleet aina.

• huu

ETTE TUNNE SUOMEN HISTORIAA!

• huu

emme myöskään tunne Suomen historiaa!!!

• Lahtari Ari
        huu kirjoitti:

emme myöskään tunne Suomen historiaa!!!

Huu tuntee historiamme ja nykypäivän. Olen ottanut oppia häneltä.

• huu
        Lahtari Ari kirjoitti:

Huu tuntee historiamme ja nykypäivän. Olen ottanut oppia häneltä.

Olen oppinut historian oikealla tavalla Lahtarilta.

• Lahtari Ari
        huu kirjoitti:

Olen oppinut historian oikealla tavalla Lahtarilta.

Ei se ollut vapaussota, vaikka niin sanommekin, punikkeja ärsyttääksemme. Kyllä Huu jo tietänee.

• hauskoja

Teksti sinällään on ihan ok ja asiallinen mutta hauskaa on lukea punikkien voimatonta raivoa tihkuvia törkeyksiä kun eivät mitään asiallista osaa :))

• Lahtari Ari

Ei porvarinkaan tarvitse olla typerä. Älä hölmöile jos aijot porvari olla.

• on todelisuudessa
        Lahtari Ari kirjoitti:

Ei porvarinkaan tarvitse olla typerä. Älä hölmöile jos aijot porvari olla.

muslimi nilkki!

• Lahtari Ari
        on todelisuudessa kirjoitti:

muslimi nilkki!

olen juutalainen ja kunniallisesti ympärileikattu. Mutta sinä olet tuppimuna.

• mussukalta!
        Lahtari Ari kirjoitti:

olen juutalainen ja kunniallisesti ympärileikattu. Mutta sinä olet tuppimuna.

Varo ettet kompuroi omiin saappaihisis kun oot lampaita lahtaamassa takaapäin velaks,köyhä porvari!

• Lahtari Ari
        mussukalta! kirjoitti:

Varo ettet kompuroi omiin saappaihisis kun oot lampaita lahtaamassa takaapäin velaks,köyhä porvari!

Ja sinä olet minun renkini!

• "sano"
        Lahtari Ari kirjoitti:

rengit päissään!

• Lahtari Ari
        "sano" kirjoitti:

rengit päissään!

ympärileikkauksessa. On muuten hyvä tappi. Haluaisitko nähdä?

• Sun esimiehes...
        Lahtari Ari kirjoitti:

Sä et ole porvaria nähnytkään kun et aikamiespoika ole peräkammaristas ulkona käynyt. Otappas selvää käsitteistä, ennen kuin niitä käytät. Porvaria susta ei saa tekemälläkään edellisten juttujes perusteella. Sä oot oikein perus punikki etkä muuksi muutu...

• Puolueeton...

Tuo Lahtari taitaa keskustella itsensä kanssa. Tarkoitan tuota "Itsenäisyyden puolustajan" ja Lahtarin välistä kevyttä sananvaihtoa.Käyhän se provosointi noinkin... Seuraavaksi minut varmasti leimataan punikiksi vaikken sitä ole. Kaikki jotka eivät pidä Bushista ja Yhdysvalloista ovat täällä automaattisesti punikkeja...

• Puolueeton...

Siellähän taitaa olla kaksikin Lahtaria...

Tämähän on tosi hauskaa!

• niin mene

Harva meistä bushista pitää tai edes amerikkalaisista mutta punikki jankuttaa ehtimiseen vihaansa. Siinä se ero on.

• Lahtari Ari
        Puolueeton... kirjoitti:

Tämähän on tosi hauskaa!

Minä olen yx ja ainoa isänmaan ystävä!

• Puolueeton...
        Puolueeton... kirjoitti:

Tämähän on tosi hauskaa!

feikki Lahtari tai useampikin, mutta mahdottoman hauskaa!

• Puolueeton...
        niin mene kirjoitti:

Harva meistä bushista pitää tai edes amerikkalaisista mutta punikki jankuttaa ehtimiseen vihaansa. Siinä se ero on.

Siltä se vähän näyttää, ainakin välillä.

Ja Bushin puolustajat osaa kyllä ärsyttää aika taitavasti.

Itse en osallistu moiseen keskusteluun mutta hauska lukea toisten vaahtoamista;)

• Lahtari Ari
        niin mene kirjoitti:

USA: presidenttiä täytyykin kritisoida. Hän on pilannut USA:n maineen!

• jopas murjasit...
        Lahtari Ari kirjoitti:

Minä olen yx ja ainoa isänmaan ystävä!

Sulla paskahousulla ei ole mitään yhteistä isänmaan kanssa. Painu pelle jumaloimaas jenkkilään sosialisoimaan muiden kansojen omaisuutta... Hyi vit... että kehtaat edes käyttää suomenkieltä. Et ainakaan sitä ansaitse...

• en käännä takkia...
        Lahtari Ari kirjoitti:

USA: presidenttiä täytyykin kritisoida. Hän on pilannut USA:n maineen!

Jopas sulla mielipiteet muuttuu.... Äsken se kusipää oli sun ylin jumalas...

• antoi suomelle itsenäisyyden, ei sen vuoksi tarvinnut taistella.

• huu

olisivat alentaneet Suomen neuvostotasavallaksi, mutta onneksi Suomessa oli järkeviä ihmisiä, jotka tuon estivät.

• Lahtari Ari

isoisänikin tappoi naisia ja lapsiakin, kaikki punikkeja. Pitihän ne lapset tappaa myös kun olisivat ilman vanhempiaan joutuneet elämään orpoina.

• Iironmiken faniklubi

Tuo oli törkeä hyökkäys ihannettamme ironmikesiä kohtaan!

Hän on sitä mieltä, että joko tsaari tai Stalin antoi Suomelle itsenäisyyden, joten lopeta jo nuo avuttomat puheesi ja usko meidän tavoin idoliamme!

• Ilahtunut
        huu kirjoitti:

olisivat alentaneet Suomen neuvostotasavallaksi, mutta onneksi Suomessa oli järkeviä ihmisiä, jotka tuon estivät.

Sinähän selvästi kasvat henkisesti!

Tuo oli jo ihan järkevä toteamus ja lisäksi paikkansa pitävä!

• Huu
        Ilahtunut kirjoitti:

Sinähän selvästi kasvat henkisesti!

Tuo oli jo ihan järkevä toteamus ja lisäksi paikkansa pitävä!

enemmin arvoa, jos sinut voisi lukea täysipäiseksi, mutta valitettavasti hörhön kehut on kuin, lehmä veteen paskantais.

• Lahtari Ari

Lenin ei antanut itsenäisyyttä Suomelle. Silloisen kaaoksen aikana Venäjä oli niin heikko, etä "antoi" itsenäisyyden jopa pienille Baltian maillekin. Muuten koko Leninin haave olisi kariutunut, tämä on totuus.
        Itseänäisyyttä ei saada, se otetaan.

Kuitenkin olet niitä ainoita jotka vasemmistolaisesti ajattelevina vastaavat omalla nikillään, ja pidän siitä, sekä rohkeudestasi.
        Hyvää Itsenäisyyspäivää Sinulle !

• Lahtari Ari

Kun totuus tuodaan julki, ja nähtäväksi punikkien eteen, niin alkaa mahdoton feikkaaminen.
      Tietysti feikkaajina ovat punikit, koska kirjoitukseni totuus koskee juuri heitä.

Missä olette punikit oikeilla ja rekatuilla nikeilänne nyt ?

Koloisanne - sen tiedän.

Siinä teidän rohkeutenne, ette te osaa edes hävetä, vaikka kyse onkin maamme veteraaneista, maamme pelastajista kommunismin ikeeseen joutumisesta.
      Minä vain kirjoitin totuuden, joten koettakaa edes miehistyä - mutta siihen teistä ei ole, ei ollut v-18, ja eikä tänäiltanakaan !

Nyt huomaatte feikatessanne millaisia luopioita ja pettureita olette. En edes osaa puolestanne hävetä - enkä edes sääliä !

• Lahtari Ari

Minä olen oikea Ari ja niin isänmaallinen, että en viitsi sortua edes punikkeja haukkumaan. Sinä olet varmaan Hitman-1?

• Lahtari Ari

Minä tein avauksen ja nyt sinä syöt kaakun. Olet nikkivaras luuseri ja sirolaopiston kasvatti.

• Noinhan ne luuserit tällä palstalla toimivat kerta toisensa jälkeen.

Jos kirjoitus kirpaisee heidän omaatuntoaan- tai sitä vähää, mitä heillä on siitä enää jäljellä-, alkaa kauhea feikkaaminen ja solvaisujen ryöppy sitä tervejärkistä kirjoittajaa kohtaan, joka uskaltaa ajatella toisin kuin suomalaiset vasuriluuserit!

Siitä syystä olen päättänyt kirjoittaa vain tällä rekisteröidyllä nikilläni, että ainakin palstan vakikäyttäjät näkevät, onko joku aito ja joku feikkaaja.

Tasapuolisesti maailman menoon suhtautuvat kirjoittajat feikkaavatkin aika harvoin, mutta vastapuolella on ainakin yksi häirikkö, joka ei muuta elämässään taida harrastaakaan kuin toisten feikkaamista ja haukkumista.

Arvaat varmaan ketä tarkoitan, vaikka hän tässä keskustelussa onkin turvautunut vain sivunikkeihinsä...

• Lahtari Ari
        Hitman-1 kirjoitti:

Noinhan ne luuserit tällä palstalla toimivat kerta toisensa jälkeen.

Jos kirjoitus kirpaisee heidän omaatuntoaan- tai sitä vähää, mitä heillä on siitä enää jäljellä-, alkaa kauhea feikkaaminen ja solvaisujen ryöppy sitä tervejärkistä kirjoittajaa kohtaan, joka uskaltaa ajatella toisin kuin suomalaiset vasuriluuserit!

Siitä syystä olen päättänyt kirjoittaa vain tällä rekisteröidyllä nikilläni, että ainakin palstan vakikäyttäjät näkevät, onko joku aito ja joku feikkaaja.

Tasapuolisesti maailman menoon suhtautuvat kirjoittajat feikkaavatkin aika harvoin, mutta vastapuolella on ainakin yksi häirikkö, joka ei muuta elämässään taida harrastaakaan kuin toisten feikkaamista ja haukkumista.

Arvaat varmaan ketä tarkoitan, vaikka hän tässä keskustelussa onkin turvautunut vain sivunikkeihinsä...

Siis oikein arvaa. Se henkilö on, niin itserakas, että kirjoittelee useimmiten rekatulla nikillään. Minäkin käytän vain tätä.

• Lahtari Ari
        Hitman-1 kirjoitti:

Jokainenhan tuntee ja tietää Mikkihiiren, ja hänen käyttäytymistavat.
        Sunuakin on koetettu feikata ja savustaa kaikin keinoin, mutta totuuden puhujien on vain siihenkin riesaan totuttava, mutta sehän vain osaltaan vahvistaa,todistaa oikeassa olemistamme.
        '
        Hyvää Itsenäisyyspäivää Sinulle.

Nyt lähden sytyttämään veljeni kanssa kynttilän sotaveteraani/kaukopariokersantti isäni muistoksi ja kunniaksi kirkkolehtoon.

• Sähän ootki paras puhuja..
        Hitman-1 kirjoitti:

sä oot siis harhoines edelleen sitä mieltä, että sun eri nikkejäs ei tunnisteta??? Sä oot todella kaikkein viimeisin jolla on oikeus selittää tommosta paskaa, koska heti voin mainita 3 sun nikeistäs: Toi hintman-1, Arto Luukkainen ja sit tää Lahtari-ari. Ja lisäksi vielä luulet olevasi tervejärkinen??? Salli mun nauraa!!! Sun psykoosis ovat jopa eräässä tutkielmassani esimerkkinä rajatapauksesta...

• Lahtari Ari
        Lahtari Ari kirjoitti:

Sunuakin on koetettu feikata ja savustaa kaikin keinoin, mutta totuuden puhujien on vain siihenkin riesaan totuttava, mutta sehän vain osaltaan vahvistaa,todistaa oikeassa olemistamme.
        '

Nyt lähden sytyttämään veljeni kanssa kynttilän sotaveteraani/kaukopariokersantti isäni muistoksi ja kunniaksi kirkkolehtoon.

Valeupseereita ja kesävänskiä ei pokkuroida.

• Mikä vitsi!!!
        Lahtari Ari kirjoitti:

'

Vai kaukopartiokersantti-isäs!?!?!? BUUUAHAHAH!! Et sitten ressukka ole edes sen vertaa ollut historian tunneilla mukana, ettet tiedä viimeisestä sodasta olevan jo 60 vuotta, eli sun isäs ois ollu aika vanha kun sut synnytti. Oisit edes kirjoittanut jotain aikuismaisempaa, niin joku olis voinu luulla sun olevankin vanhempi kuin finninaama teinari... Onhan toki mahdollista, että isäs sai sut kun oli yli 60 v. mutta jos sä sen haudalle aiot mennä, niin todennäköistä ois että se kuoli sun äitis päälle jossain bordellissa...

• nauraja.
        Sähän ootki paras puhuja.. kirjoitti:

sä oot siis harhoines edelleen sitä mieltä, että sun eri nikkejäs ei tunnisteta??? Sä oot todella kaikkein viimeisin jolla on oikeus selittää tommosta paskaa, koska heti voin mainita 3 sun nikeistäs: Toi hintman-1, Arto Luukkainen ja sit tää Lahtari-ari. Ja lisäksi vielä luulet olevasi tervejärkinen??? Salli mun nauraa!!! Sun psykoosis ovat jopa eräässä tutkielmassani esimerkkinä rajatapauksesta...

multinikki siellä räkättää.

• siinä viestissä
        Mikä vitsi!!! kirjoitti:

Vai kaukopartiokersantti-isäs!?!?!? BUUUAHAHAH!! Et sitten ressukka ole edes sen vertaa ollut historian tunneilla mukana, ettet tiedä viimeisestä sodasta olevan jo 60 vuotta, eli sun isäs ois ollu aika vanha kun sut synnytti. Oisit edes kirjoittanut jotain aikuismaisempaa, niin joku olis voinu luulla sun olevankin vanhempi kuin finninaama teinari... Onhan toki mahdollista, että isäs sai sut kun oli yli 60 v. mutta jos sä sen haudalle aiot mennä, niin todennäköistä ois että se kuoli sun äitis päälle jossain bordellissa...

typeryyttä kerrakseen!!!!! Minunkin isäni oli sodassa ja vielä elossakin, että semmoista. OLETPA TODELLA TYPERÄ BUHATTELIJA BUHA BUHA BUUU!

• ironmikes
        Lahtari Ari kirjoitti:

'

Miten niin "kaukaa" ehti panna alulle tuollaisen lapsellisen natsipellen? Toivottavasti joku menee haudalle kusemaan sen sammuksiin.

• Lahtari Ari
        ironmikes kirjoitti:

Miten niin "kaukaa" ehti panna alulle tuollaisen lapsellisen natsipellen? Toivottavasti joku menee haudalle kusemaan sen sammuksiin.

Harmittaako sinua Mike, kun joidenkin isät olivat kaukopartiossa, eikä kuten sinun oma isäsi käpykaartissa? Ja sinä itse jatkoit perinnettä sivarina =)

Voi mikä pelle olet - mene takaisin koloosi, kuten eilen, tai kirjoita muulla nikilläsi kun aina häviät, ja nolaat itsesi lisäksi kunnon vasemmistolaisia, ja kunnon työläisiä joista suurinosa on isanmaallisia miehiä ja naisia.

• siv. Seurannut -

Jopa koski palstamme punikkeihin Lahtarin kirjoitus.
      Yksikään punikki uskaltanut tulla rekatulla nikillään väittelemään Lahtarin kanssa. Pelottiko punikkiejamme, varmaankin niin teki, koska Lahtari ei sievistele tai kaunistele asioita ja totuutta.
      Punikit sortuivat hädissään ja peloissaan vain feikkaamaan lahtaria. Eikö nyt vasurit hävetä ???

Jälleenkerran Lahtari kyykytti teidät totaalisesti = )

• Lahtari Ari

ja teikäläiset siinä sivussa kyykistyvät, pelosta ja kunnioituksesta!

• Toinen sivullinen...

Jos nyt asiaa käsitellään realismiin pohjautuen, niin kyllä tää "Lahtari-ari" on kyykyssä 600-0. Ensinnäkin sen kommunistinen tausta paistaa kovin selvästi noista jutuista. Miten muuten olisi selitettävissä, että tämä pelle jumaloi USA:aa joka toimitti ammuksia Neuvostoliitolle, joita se lähetti piipun kautta länttä kohti jo talvisodasta lähtien. Taitaa isänmaan petturi toivoa, että sodassa olisi käynyt toisin???

• Mahtavin....
        Lahtari Ari kirjoitti:

ja teikäläiset siinä sivussa kyykistyvät, pelosta ja kunnioituksesta!

Kyllä sulla mahtaa nyt jo haista, kun tajuat, että sua taas vedätettiin 600-0, hintman-1/arto L. Kellään muulla ei nimittäin voi olla noin epämääräisiä ja mihinkään perustumattomia mielipiteitä. Vaihda nikkiäs vaikka joka 5. minuutti ja silti sut tunnistetaan mielenterveysongelmies vuoksi.

• vain totuus

Siis , vain totuus puuttui.
        Ja tyhmyys paistaa läpi, liian räikeästi.

Kyllä on huonoissa käsissä Suomen asiat, jos upseereina on miinusukon ja lahtarin kaltaisia.

• mutta onko
        vain totuus kirjoitti:

Siis , vain totuus puuttui.
        Ja tyhmyys paistaa läpi, liian räikeästi.

Kyllä on huonoissa käsissä Suomen asiat, jos upseereina on miinusukon ja lahtarin kaltaisia.

joku kesävänskä muka upseeri... Paskat. Tuollaine hörhö, kuin H..n-1 on vain nähnyt upseereita. Tai mies on seonnut, jossakin vaiheessa.

• ironmikes

huvittaa.

• nimetönSS

Asia taitaapi olla niin, että yksikään järkeään käyttävä ja itseään kunnioittava ihmishenkilö ei tällaiseen keskusteluun viitsi ottaa kantaa ainakaan rekisteröidyllä nikillä. Oli kyseessä sitten "punikki" tai uuskonservatiivi.

• suomalainen

tekisi noin agitoivaa avausta. Paitsi riidanhaluinen luuseri. Suomen työläiset ovat tämän maan rakentaneet, eivät laiskat porvarit. "Meidän on uudesti luotava maa. Laiskat, vain menkööt merten taa".

• toinen nimetön

suoranaista paskan heittoa koko ketjusa. Eikä Sheriffi osaa tai kykene poistamaan koko ketjua, ihme sälli!!
        Taitaa olla vaan Suomi 24 kirjoitussen laskua eikä mitään muuta. Rekattuna täällä ei oo mitään mieltä kirjoittaa. Onneksi löytyy muita foorumeita joissa osataan keskustella eikä mennä henkilökohtaisuuksiin!!

• Harry The T

Lahtari pani pinoon ja poikki. Eipä kukaan vasureista omalla nikillään tullut esiin. Ei.Ei tullut vaikka odotin edes Ironis Miken tulevaksi.
      Taisi Mikki Iron pelätä kuten tavallisesti ja kyykkiä vain piilosa feikkaten Lahtaria.
      Ohase jo nähty ko ennenki, ku Hitmani löylytti Mikesin maanrakoon ja oliha siina muitaki,kute rane,PKR ja jku muu. Tais olla kyseessä Tzhetzhenian löytymine kartalta.

• tekstiä...

Siis kuka kyykytti ja ketä???? eihän sun teksteihis kukaan vaan viitsi tosissaan ottaa kantaa, kun ei niissä ole mitään asiaa. Sä sitte kehut taas ittees tollaki nikillä. Vaan älä välitä, kyllä säkin ehkä joskus aikuistut...

• Lahtari Ari

Kyllä nyt poroporvareilla on hauskaa. Valehteluun kun ovat tottuneetkin.

• en takinkäätäjä
        Lahtari Ari kirjoitti:

Kyllä nyt poroporvareilla on hauskaa. Valehteluun kun ovat tottuneetkin.

Sä just tuolla ylempänä olet niin porvaria niin porvaria ja nyt sitten jo unohdit juttus. Ja sehän vasta vale on jos sä väität kertovas totuuksia. toisaalta onko se vale jos kertoo oman näkemyksensä....

• Olet niin oikeassa

Sitä ihmettelen, miten ihmisten siilmät ei AVAUDU, vaan aina riittää aivopestyjä hölmöjä ihannoimaan näitä murhaajia ja vasemmistodiktatuureja. Vasemmiston aivopesu uppoaa mennen tullen.

Mutta maailma näyttää olevan pahan ja hyvän taistelutanner ja toiset valitsevat sen vasemmistotyranniaideologian, joka lahtaa miljoonia ja alistaa kansoja ja yksilöitä. Ei voi kun ihmetellä, miten toiset ovat niin sokeita. Hylkäävät demokratian, vapauden ja ihmisoikeudet ja haikailevat diktatuuria tilalle.

Suomi on punikkien mädättämä. Suomi ei ole vieläkän herännyt siihen, mitä tälle maalle on tehty ja mitä tälle maalle on tapahtunut!

MInä sytytän huomenna kynttilän muistoksi kaikille niille, jotka taistelivat maamme puolesta ja uhrasivat henkensä taistellessaan Neuvostoliiton kommunistidiktatuuria vastaan. Koska he pelastivat tämän kansan laajamittaiselta etniseltä puhdistukselta.

Suomen itsenäisyyspäivän juhlia, joista punikki Halonen on oksettavalla tavalla tehnyt omat vaalipippalonsa ja punikki- ja lesbobileensä, en aio katsoa.

• Tirlittan

Mahtaa olla joku kiihkoisänmaallien Zhirinovski.-tyyppinen puolue tuo sinun puolueesi.
      En äänestä.

• Lahtari Ari

Isäni ei tosin kuollut sodassa, vaikka oli kaukopartiomies. Hän kuoli suomalaiseen tautiin, jota venläiseksikin nimitetään. Eli isäni kuoli viinaan, kuten monen muunkin lahtari-isät.

• mie taas

sillä-lailla se menee..

• Missä "pilvessä" ...

Kaikki nuo sinun väittämäsi ovat omaa keksintöäsi.
      Mieti mitä kirjoitat.
      Todista väitteesi oikeaksi, jos pystyt.
      Oli muuten tosi loukkaavaa kirjoitusta sinulta.

• ei Lahtari

Lue historiaa, niin huomaat Lahtarin kirjoittavan aivan totta, ja totuudenmukaisesti.
        Kirjoitus on kyllä provo, mutta niinhän täällä muillakin kirjoittajilla on.
        Kirjoitus jo itsessään todistaa väitteet oikeiksi, sinun vain pitää tarkistaa ne niin huomaat asian olevan juuri noin.
        Minua kirjoitus ei loukannut, mutta kai 70luvun punikkeja ja Haloslaisia totuus loukkasi.

• ironmikes

Suur-Suomi haavelijoiden alamittainen pentu voisi olla hissun kissun ja muistella kuka Suomelle ensin antoi itsenaisyyden, jonka natsimeliset Hitlerin kamut, halusivat antaa pois. Vaikka isisi kuolikin veneeriseen tautiin, niin ehti kuitenkin tekaista tuollaisen pellen maailmaan.

Veteraaninen itahuuto oli sodan lopuutta. PAKOON PAKOON

• Lahtari Ari

Jo 1600-1700 luvuilla Suomi halusi irtautua Ruotsista. Oli nuijasotaa ja muuta kahinointia. Kaarle Herttuan suunnitelmissa oli jo 1700luvulla Suomen irtauttaminen Ruotsista. Kuitenkin Klaus Fleming voitti taistelun Ruotsin hyväksi.

1800 luvulla noussut kansallisaate nosti myöskin suomalaisten itsenäisyyspyrkimykset monin eri tavoin esiin. Mm oma raha. Kansalliseepposken Kalevalan nostaminen sen sile kuuluvaan arvoon, maalaustaide, kansallismusiikki, suom.kielinen kirjallisuus ..ja monet muut seikat.
        Jo vuonna 1905 etenkin tyäväestöllä suurlakon aikana oli oma itsenäisyysjulistus Tsaarin vallasta. Tsaari kuitenkin aloitti sortotoimet kansaamme vastaan saatuaan asiasta tiedon.

Siis kuka se oikein antoikaan Suomelle itsenäisyyden? Kyllä ne olivat itse suomalaiset, eikä kuten sinä horopää vaität Tsaarin tai Stalinin( !!! ) sen meille antaneen.
        Uskomatonta tietämättömyyttä sekä tyhmyyttä jälleenkerran sinulta pellehiiri Mike !

• ironmikes
        Lahtari Ari kirjoitti:

Jo 1600-1700 luvuilla Suomi halusi irtautua Ruotsista. Oli nuijasotaa ja muuta kahinointia. Kaarle Herttuan suunnitelmissa oli jo 1700luvulla Suomen irtauttaminen Ruotsista. Kuitenkin Klaus Fleming voitti taistelun Ruotsin hyväksi.

1800 luvulla noussut kansallisaate nosti myöskin suomalaisten itsenäisyyspyrkimykset monin eri tavoin esiin. Mm oma raha. Kansalliseepposken Kalevalan nostaminen sen sile kuuluvaan arvoon, maalaustaide, kansallismusiikki, suom.kielinen kirjallisuus ..ja monet muut seikat.
        Jo vuonna 1905 etenkin tyäväestöllä suurlakon aikana oli oma itsenäisyysjulistus Tsaarin vallasta. Tsaari kuitenkin aloitti sortotoimet kansaamme vastaan saatuaan asiasta tiedon.

Siis kuka se oikein antoikaan Suomelle itsenäisyyden? Kyllä ne olivat itse suomalaiset, eikä kuten sinä horopää vaität Tsaarin tai Stalinin( !!! ) sen meille antaneen.
        Uskomatonta tietämättömyyttä sekä tyhmyyttä jälleenkerran sinulta pellehiiri Mike !

Hauskaa taas kerran:-D Pakko nauraa!!

Helppoa kuin saippuan teko, kun voi noin vaan antaa itse itselleen itsenaisyyden!!!
        Olet raukka aivan sekaisin juttuinesi.

Olet naurettava puskastahuutelija ja valehteleva natsipelle, joita mahtuu 20- tusinaan.

• Lahtari Ari
        ironmikes kirjoitti:

Helppoa kuin saippuan teko, kun voi noin vaan antaa itse itselleen itsenaisyyden!!!

Olet naurettava puskastahuutelija ja valehteleva natsipelle, joita mahtuu 20- tusinaan.

Minkäänlaiseen järkevään keskusteluun sinusta yksinkertaisesti ei ole. Ylläoleva kirjoituksesi on siitä mitä mainioin esimerkki. Lukaiseppas se vielä kerran uudelleen =)

Itsenäisyyttä ei saada, -ei 'Tsaareilta' eikä varsinkaan Stalinilta, kuten molopää väität, vaan sen ottaa kansa, ja nyt ko. asiassa kansana on / oli Suomenkansa !

Vastaa nyt. Antoiko Tsaari tai Stalin Suomelle itseäisyyden kuten olet väittänyt, vai ottiko Suomenkansa sen itse ?

• lopeta jo itses nolaaminen...
        ironmikes kirjoitti:

Valitettavasti toi toinen pelle on oikeassa ton asian suhteen. Ei itsenäisyyttä anna kukaan vaan se on valtion itsensä hankittava. Keinolla millä hyvänsä. Vai väitätkös jonkun "antaneen" itsenäisyyden viime aikoina esim. Virolle??? Onkos tyhmempää kuultu. Asiahan menee kyllä niin, että valtio, josta irtaannutaan joutuu tunnustamaan uuden valtion itsenäisyyden. Kuvittelit kaiketi, että suurvaltajohtaja päättää yht´äkkiä että pärjätköön tuo valtion osa itsekseen???? Ootpas vähän tyhmä????

• Fuhrer oli oikeassa!!

Mitä on tehnytkään Kapitalismi? 6 miljardin ihmisen keskitysleirin jossa raha ja markkinvoimat ohjailevat sitä kulkua kuka saa olla onnellinen tai kellä on töitä ja kellä ei ole rahaa tai on (vaikka toisten kustannnuksella tms).Ja kukaan ei luovu omastaan nykyään vaikka toinen jotain tarvitsisi.Kolmannen maailman ongelmat eivät koskaan johtuneet Neuvostoliitosta tai johdu vaan USA:n harjoittamasta riistopolitiikasta mm.Shell Nigeriassa jne.Tämä maa johtaa koko maailmaa kuten Hitler jo yritti aikanaan samaa.USA hyökkäsi jo isä-Bushin kaudella 1991 ekan kerran Irakiin ja toistamiseen 2003 pojan kaudella.Ihmisiä tässä ollaan ja olisikin parempi heittää nämä puheet Lahtareista ja Punikeista pikkuhiljaa historian hämärään.On tosi että moni punainen ei varmasti tienneet mihin olivat lähteneet mukaan 27.1.1918.Johtajat kuitenkin saatiin Suomesta ulos agitoimasta kansaa.Tiesitkö muuten että entinen punakaartilainen Arvid Janhunen on Mannerheiminristin-Ritari? Kaatui muistaakseni jo 1941 Kannaksella.Eihän nämä asiat enään 2008 haukkumalla parane.Olisikin aika unohtaa veljessodan ajat ja alkaa rakentaa raunioista uutta uljasta isänmaata ilman punikeita ja lahtareita.Sitkeästi on vain jatkuneet nämä syyttelyt puolin ja toisin JO 90 vuotta.Huom! En ole kommunisti tai vasemmistolainen mutta perustan näkemykseni faktoihin!!Vapaus sanoa mitä haluaa:sananvapaus.

• asaaaaa

Stalin oli viisas mies, lue vaikka wikipediasta!

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      209
      2718
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      52
      1916
    3. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      419
      1548
    4. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      153
      1493
    5. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      366
      1412
    6. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1288
    7. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      25
      1276
    8. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1216
    9. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      60
      1058
    10. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      23
      948
    Aihe