Eli, muo ihmetyttää pari juttua...
Ensiksi, mikä rotu on TILASTOHEVONEN?? Voiko jostain netistä saada tietoa siitä rodusta? Oon törmänny monesti tohon tilastohevos-sanaan enkä ymmärrä/löydä tietoa.
Ja toiseksi: Millainen on hankosidevamma??
Ja mikä on sellainen hevonen kuin BARB?? Sukupostissa erään hevosen tiedoissa luki: ei tiedetä onko arabi vai barb mutta kuvien perusteellao olisi barb.
Kuitenkin ton hevosen tiedoissa luki rotu:arabialainen täysiverinen.
Vastatkaa kiltit ihmiset näihin...! :,(
KYSYMYKSIÄ...!?
3
1874
Vastaukset
- ggg
tilasto hevonen= eli sillä ei ole minun käsityksen mukaan papereita... rotu on epäselvä ja silleensä
- NtiKarma
Omalla hepottimellani on hankosidevamma, minkä takia se siirtyi raviuralta ratsuksi.Vamma syntyy esim. jos treenaa liikaa (kuten minun hepolle kävi)-> hevosen jalassa oleva hankoside katkeaa tai alkaa rustottua->hevonen alkaa ontua ja jalka kipeytyy käytössä.Esteratsua hevosestani ei koskaan tule, mutta kevyessä kouluratsastus&maastokäytössä toimii hienosti, eikä jalka rasitu liikaa.Jalan kanssa saa tosin olla jatkuvasti varuillaan.Kengityksellä saa autettua hieman hankkarivammaista hevosta.
- _bluelight_
"Ja mikä on sellainen hevonen kuin BARB??"
Barb on "autiomaan" hevonen afrikassa. Nykyään on vaikea löytää sitä puhdasrotuisena. Barb on luonteeltaan tulinen ja temperamentinen ja sillä on epätyypillinen urheilu-hevosen rakenne. Barb hevonen oli merkittävä rooli kehitettäessä Andalusian (ja Lusitano) rotu, josta myöhemmin tuli yksi tärkeimmistä vaikutteista hevoskasvatuksen ympäri maailmaa
Lisää tietoa ---> http://en.wikipedia.org/wiki/Barb_(horse)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027