Myyjä teki virheen

voi vittu!

Tehtiiin kaverin kans järjestelmä vakioveikkaus, ja koska ei olla tehty ennen tommosta vakiojärjestelmää niin kassalla tuli jotain ongelmia, niimpä myyjä siinä teki lappuun omia merkintöjä ja sai häslättyä joka vitun merkin vituilleen, esim brugge voittaisi bayernin vaikka pistettiin juuri toisinpäin.. Miten tämmösessä tilanteessa toimitaan, varmaan saadaan rahat takasin?????? kyllä vituttaa tommonen meininki.

11

1547

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PeliMiesEriMies

0nhan se aika paskamaista... Mutta tuskin asialle enää voi mitään tehdä... Se olis jo siin kassalla "pitäny" huomata... Tosin voittehan te kokeille, meette nyt takas sinne paikkaa mis sen lapun teitte, ja sanotte et tais myyjä mokailla... : )

• ........

niimpä niin, ois se pitäny tarkistaa siellä heti mut eipä tullu mieleen, sen verra oli luottoo

• pitkävetäjä

Saattaa olla et oon väärässä,mutta mun käsityksen mukaan lapun voi mitätöidä siihen asti kun peli on auki.

• jeps
        pitkävetäjä kirjoitti:

Saattaa olla et oon väärässä,mutta mun käsityksen mukaan lapun voi mitätöidä siihen asti kun peli on auki.

joo sitä pitää ehottomasti kokeilla, luulisin kyllä että sen voi mitätöidä.

• mara
        jeps kirjoitti:

joo sitä pitää ehottomasti kokeilla, luulisin kyllä että sen voi mitätöidä.

Aikaa on ainoastaan 30 min pelin jättämisestä aikaa mitätöidä..laittakaa myyjä maksamaan

• homma toimi
        mara kirjoitti:

Aikaa on ainoastaan 30 min pelin jättämisestä aikaa mitätöidä..laittakaa myyjä maksamaan

Myyjä maksoi kiltisti:D ja otti itselleen vituilla olevan lapun, toivottavasti ei sit tuu myyjälle 12 oikein:D,se söis. mut kiitoksia neuvoista.

• PeliMiesEriMies
        homma toimi kirjoitti:

Myyjä maksoi kiltisti:D ja otti itselleen vituilla olevan lapun, toivottavasti ei sit tuu myyjälle 12 oikein:D,se söis. mut kiitoksia neuvoista.

Meinasinki tos sanoo et kylhän sit vituttaa ku huomaa et siin lapus oiski menny kaikki oikein... : ) Kannattaisko sittenki hakee se lappu takas? heh... : )

• pelimyyjä
        PeliMiesEriMies kirjoitti:

Meinasinki tos sanoo et kylhän sit vituttaa ku huomaa et siin lapus oiski menny kaikki oikein... : ) Kannattaisko sittenki hakee se lappu takas? heh... : )

todella halventavaa myyjää kohtaan.Minä olisin sanonut että suksikaa vittuun.Laput tarkastetaan heti paikan päällä tai sitten ei kannata pelata lainkaan kun ei ees osata kuponkeja täyttää kerralla oikein.vittu mitä pellejä!!

• pelimyyjä

kuulepas näin asiamiehenä tiedän että asiakkaan tulee tarkastaa kuponki paikan päällä tiskillä.Kun asiakas lähtee kupongin kanssa tiskiltä loppuu myyjän vastuu.Jos esim.ehdit ulos ja palaat kahden minuutin kuluttua on periaatteessa täysin turha enää napista.Käytännössähän onlinekoneella on puoli tuntia aikaa mitätöidä kuponki.Joten olepas tarkkana kun pelailet!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      90
      4219
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3203
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      939
    6. 134
      931
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe