Ajattelin seuraavaa:
Pelaan pitkäävetoa nettopalkastani säästöön jäävillä rahoilla. Aloitan satasen panoksella, ja jos voitan, pelaan tämän voiton uudestaan. Tässä vaiheessa pitäisi olla kertoimista riippuen n. 1500-2500 euroa kasassa, jonka laitan sitten "pysyvään" säästöön, ts. en enää pelaa tällä rahalla.
Hankin pelaamistani kohteista runsaasti taustatietoja, kuten loukkaantumiset ja pelikiellot, otteluruuhkat yms. seikat jotka vaikuttavat joukkueiden suoriutumiseen. Pelaan sitten kahden-kolmen kohteen rivejä. Säästöön siis kertyy rahaa aina kahden peräkkäisen voitetun rivin jälkeen. En tietenkään haaveile äkkirikastumisesta, vaan siitä että saisin pikkuhiljaa esim. asunnon ostoon tarvittavan rahasumman säästöön.
Miten luulette että minulle käy?
Voisiko näin rikastua?
4
292
Vastaukset
- voin
sanoa ...... ranteet auki
- Masa vaan
Millä systeemillä pelasit? Millaisten taustatietojen perusteella teit pelivalintasi?
- itsekin kokeillut
olen yrittänyt vastaavanlaista, keräsin vaikka minkälaista tilastoaineistoa ja ajattelin että se nostaisi mahdollisuuksia saada edes pieniä voittoja. Hevonpaskaa, kun ei ole tuuria niin siinä ei mikään tilastopelleilykään auta. Ja tuurihaukat ei tarvii mitään tilastoja voittaakseen.
Se on vaan niin että tasan ei käy onnen lahjat ja ilman tuuria ei kertakaikkiaan voita mitään. - emilystrange
Kun pelaa ns rakettina,eli sijoittaa voitot aina uuteen peliin,niin täytyy kyl pitää hermot kylmänä.Kun häviät esim 5000 euroa niin oot kuitenki hävinnyt vaan satasen.noin niinku periaatteessa.
Pitkästä voittaa pitkässä juoksussa kun maltaa pelata pieniä kertoimia ja pitää olla varaa hävitäkin jos onni ei suosi.
Mut mitäpä mä tietäsin kun mä ny oon vaan tyttö=)!Pelionnea!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1212243Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n562176Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501865EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt71407Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan771395- 941377
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191161Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311150Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men621123- 68989