olisiko tuntemattoman sotilaan rokka ollut heti tilaisuuden tullessa valmis sortamaan heikompiaan esim. pakolaisia?
mitäs luulette?
6
609
Vastaukset
- mutta
sen verran se oli monikulttuurinen ettei osannut totella käskyjä.
- ........................
Murhasi satoja ulkomaalaisia, pelkästään sen takia, että nämä olivat tulleet Suomen rajan yli.
Voiko rasistisempaa tekoa ollakaan? - Vaihtoehtotodellisuus.
Entä jos Väpi ei olisi laittanut Rokkaa onnistumaan sankaritehtävissään? Olisiko hän yhtä ihailtu?
- Aurelianus
... Rokan esikuva Pylkäs teki todellisuudessakin yhtä jos toistakin. Mm. Goran taistelujen yhteydessä alkuvuonna -42 hän ampui yksin todellisudessakin suuren joukon venäläisiä! Ei niitä runsasta 50 vaan yli 80!
- Pelkästään Rokasta.
Aurelianus kirjoitti:
... Rokan esikuva Pylkäs teki todellisuudessakin yhtä jos toistakin. Mm. Goran taistelujen yhteydessä alkuvuonna -42 hän ampui yksin todellisudessakin suuren joukon venäläisiä! Ei niitä runsasta 50 vaan yli 80!
Minäkään en ymmärrä Rokan ihailua. Sääntöjen tottelemattomuus itseisarvona jotenkin ihailtavaa? Mitä jos Väpi olisi kirjoittanut huonomman tuurin Rokalle? Ihailtaisiinko?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 482618
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951966
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319