Antti huijaa konserteissa

Miksaaja

Tiesittekö, että näissä meneillään olevissa Antin joulukonserteissa herran laulu tulee kovalevyltä. Kuulostaa varmaan hyvältä kun ääntä on käsitelty digitaalisesti viikkotolkulla virheitä poistaen, mutta onko tämä sitten moraalisesti oikein kuulijoita kohtaan - kysyn vaan?

11

1817

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minusta..

laulu kuulosti ihan aidolta, siis ettei se tullut kovalevyltä...minä ruukaan ainakin huomata tuollaiset seikat..mutta jos näin on niin hyvin oli kyllä harjoiteltu

• ollut

Antin joulukonsertti keikalla ja livenä poika lauloi.Tämä on taas näitä yrityksiä keksiä jotain negatiivista Antista.Toisen ihmisen mustamaalaaminen kaikenmaailman keksityillä jutuilla tuntuu olevan lähes jokaisen tälle palstalle kirjoittelevan tarkoitus.Antille vielä suuri kiitos mahtavasta joulukonsertista.

• Vanha Herra

Öyllä se Antti poika vaan livenä oli laulamassa! Ja hyvin lauloi ja esiintyi!

• lavalla
        Vanha Herra kirjoitti:

Öyllä se Antti poika vaan livenä oli laulamassa! Ja hyvin lauloi ja esiintyi!

huuliaan liikuttamassa, merkitsee sitä, että laulu ei voi tulla nauhalta? Tiettekö; se tekniikka keksittiin jo viime vuosituhannella!

• Nippeli
        lavalla kirjoitti:

huuliaan liikuttamassa, merkitsee sitä, että laulu ei voi tulla nauhalta? Tiettekö; se tekniikka keksittiin jo viime vuosituhannella!

Niinhän boney m:kin esiintyi joskus että levyltä tuli laulut,mutta mutta liikkutivat huuliaan sen mukana vaikka ei itse laulaneet ääneen.Ja niinhän anttikin tekee jossain koserteissa-Ja tämä tieto antin lähipiiristä.

• Myymeli

Useammalla Antin keikalla olleena voin sanoa, että osan se laulaa playbackina ja osan taas ei...Esim hitaat biisit joissa ei tanssita se vetää ihan "aitona", mutta sitte taas nopeemmat tulee nauhalta. Ihan vaa sen takia, koska tanssiessahan hengästyy. Ja mua ainakaa ei haittaa yhtää, koska tiiän, että Antti laulaa myös oikeesti osan (suurimman osan) biiseistä. Minun jouluni- keikalla oli sama juttu, osa tuli nauhalta, mutta esim Oi jouluyö- laulussa se veti ihan aidosti, huomashan sen miten ääni vähän petti eikä meinannu riittää niin korkealle.

• Crazy-about-Antti

Päivän naurut! *reps* Etkö yhtään parempaa keksi?!?

• sattuu

joskus!

• thhhghfggddfg
        sattuu kirjoitti:

joskus!

Ai että tuo olis totta vai? Ehkä unissas..

• venla

mä kyllä oon oppinu huomaa tollaset seikat eikä todella oo tullu levylt laulut!!!.-..

• A.T. -fani

Totuushan on käsittääkseni se, että keikoillaan Antti laulaa taustanauhan päälle niitä biisejä joissa on koreografiat ja paljon tanssia. Hitaammat biisit tulee ihan livenä. Eli mielestäni koskaan Antti ei pelkästään auo suutaan, lukuunottamatta paria tv-esiintymistä. Olin Lahdessa joulukiertueen keikalla ja tänäähän Tampereen vastaava tuli televisiosta ja kylläpä poika taisi laulaa kaikki biisit ihan itse ja livenä. Joissain biiseissä oli taustalaulut nauhalta, mutta kyllä Antti ihan livenä lauloi. Itselläni on takana on kymmeniä Antin keikkoja ja kyllä sen jo alkaa huomata milloin on livenä ja milloin ei ja kyllä joulukiertueella ihan livenä laulettiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4048
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2901
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      864
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe