Mary Alicen salaisuus SPOILERI

Täydelliset naiset

Dana oli Zachin sisko, jonka Zach vahingossa pienenä tappoi. Lastenvahti todisti vahingon, ja Mary Alice tappoi lapsenvahdin ettei tämä lavertelisi poliiseille Zachista, joka oli vain kolme-vuotias.

Mike taas on ammattitappaja, joka etsii todistajansuojeluohjelmassa olevaa vasikkaa, jonka huumekeisari haluaa narauttaa. Nais-lavertelija on käynyt plastiikkakirurgilla vuosia sitten, joten hän voi olla kuka vain täydellisistä naisista... Suhde Susaniin vaarantaa Miken tehtävän, ja Susanin turvallisuuden.

7

4030

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • just joo..

toi on ihan kakkaa.. käyppä katsomassa täydellisten naisten virallisilta kotisivuilta ja lue jaksoselostuksia niin saat sinäkin tietää mitä tapahtuu..
      pässi..

• SPOILERI

Olen jo jaksot katsonut joten tiedän mistä puhun. ;)Ymmärrätköhän sinä poloinen lainkaan englantia?

• carrie
        SPOILERI kirjoitti:

Olen jo jaksot katsonut joten tiedän mistä puhun. ;)Ymmärrätköhän sinä poloinen lainkaan englantia?

Hyvä provo, melkein yhtä hyvä juoni kuin oikeakin, ellei jopa parempi!!

• kerro????

kotisivun osote mikä se on????????

• oikein on

• ...tapahtumat

Sori kauheesti mutta olen ihan tvstä kattonu nämä jaksot Ruotsissa (asun ruotsissa) ja Dana eli suinkaan ole Zachin sisko vaan sama henkilö! Mary Alicekaan ei tappanut mitään lapsenvahtia vaan sen tappoi vaan Paul ja se kenet Paul tappo ei ollut mikään lapsen vahti vaan Zachin oikea äiti.
      Mike ei ole mikään ammattitappaja...
      Voi elämä... Oletko itse keksinyt nämä?

• böö

Paitsi että mary alice tappoi tuon zachin eli danan äidin...

Ihan tuolla sarjan alkuperäisillä nettisivuilla lukee joka jakson asiat, jos kiinnostaa, niin ei tule virhespekulaatioita. ;)

copypaste:
        Paul finally comes clean about his and Mary Alice's secret: a drugged-out Dierdre sold them her baby to feed her habit. They fled Utah and changed their names, but she still found them. Mary Alice killed Dierdre by accident when she came to forcibly take Zach/Dana back from them and they hid her body where they thought it would never be found -- in a toy chest buried under their new pool.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 128
      3640
    2. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      79
      3166
    3. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      83
      2598
    4. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      7
      2396
    5. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      224
      2277
    6. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      30
      2141
    7. Mies älä

Odota enää vaan toimi. Pieni vinkkivitonen 🫰💥
      Ikävä
      42
      929
    8. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      95
      928
    9. Mä tiedän

Että sä tiedät, että mä tiedän, että sä tiedät. Me molemmat tiedetään. Onko näin?
      Ikävä
      52
      806
    10. Haapaveille jotain uutta!

Huoltoasema Haapavein keskustaan tulossa. Semmoista Jeppasissa jaappasevat.
      Haapavesi
      16
      770
    Aihe