1950-1980 vuosien väliltä,ite ajattelin hankkia buck rogers season 1 tässä lähiaikoina.
parhaat vanhat scifi elokuvat?
4
882
Vastaukset
- Erkko
Löysin hyllystäni klassikon! En edes muistanut, että mulla on tuo leffa. Kun ei ole pitkään aikaan kerinnyt katselemaan elokuvia, eikä muista enään mitä on hyllyssä, niin tekee upeita löytöjä.
Niin se Sci-fi pätkä:
http://www.imdb.com/title/tt0049223/
On muuten Leslie Nielsen ensimmäisiä elokuvia. Niin, ja se vuosi oli 1952!- ainakin dvd:n
kansi, joka mitä luultavimmin on alkuperäinen mainosjuliste. Tuonaikaisissa leffajulisteissa on käsittämätöntä hehkua.
- Stig
En muista mikä kanava, olikohan SubTV.
Leslie Nilsen vakavahkossa roolissa on hieman outoa katsottavaa.
Teemalta tuli jokin aika sitten myös scifi leffa, nimeä en muista.
Kertoi ihmismäisistä vieraan planeetan olioista, jotka toivat maahan ravun tapaisen eläimen(Käyttivät niitä ravinnokseen).
Sen oli tarkoitus kasvaa jättiläisen kokoiseksi ja myöhemmin olisivat tuoneet niitä enemmän.
Tämä yksi koe-eläin kasvoikin jättiläiseksi.
Aloin vahingossa katsomaan, oli kuitenkin sen verran kiinnostava, että katsoin loppuun.
YLE Teemakin joskus yllättää.
- Stig
Ostin Buck Rogers boksin anttilasta 24e.
Katsoin ensimmäisen jakson ja sen perusteella suosittelen.
Onhan se vanha, mutta ihan hyvät erikoistehosteet.
Olen tyytyväinen, suosittelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760