Silloin kun ne lauloivat niitä vanhoja diskobiisejä, kuka tippui ja ketkä siis enää jäljellä? Unohdin katsoa tulosäänestyksen...
HEI kuka tippui viimeksi?
19
1017
Vastaukset
- .c.c.dk.
Katri valitettavasti tippui:(
- Nainen32
katri on jatkossa ..
agnes putos minun mielestäni agnes oli paras mut ku puolassa syntyny ni vaikuttaa luultavasti sama oli ronilla.. - eipäs..
Katri on vielä jatkossa, Agnes tipahti viimeksi idols ohjelmasta!!!!!!
- nainen78
Nainen32 kirjoitti:
katri on jatkossa ..
agnes putos minun mielestäni agnes oli paras mut ku puolassa syntyny ni vaikuttaa luultavasti sama oli ronilla..Agnes tosiaan oli mahtava laulaja, harmittaa todella paljon kun hän tipahti :// Ja Roni myös. Myös Pauliinalla on IHANA ääni.
- Ilkka.. xD voittaa!!
nainen78 kirjoitti:
Agnes tosiaan oli mahtava laulaja, harmittaa todella paljon kun hän tipahti :// Ja Roni myös. Myös Pauliinalla on IHANA ääni.
sulla on mun kaa ristiriitaset mielipiteet, koska mun mielestä noi kaikki oli huonoja! Ilkka RULEX!!
- ...
eipäs.. kirjoitti:
Kun Katri tippu
- prinsessa
eipäs.. kirjoitti:
agnes putos eikä katri
- ma vaan.
Agnes tipahti viimeksi idols ohjelmasta.. :/ Vielä on jäljellä ILKKA, PETE ja KATRI, kaikki parhaat laulajat :)
- neeskutti
Ketäs nyt uskon, kun joku sanoi että Katri ja joku sanoi Agnes.... Kuka siis tippui?
- googlea
neeskutti kirjoitti:
Ketäs nyt uskon, kun joku sanoi että Katri ja joku sanoi Agnes.... Kuka siis tippui?
ja googlaa vaikka Mtv3 Idols.
- .......
neeskutti kirjoitti:
Agnes putos.
Ihan oikeesti! - Ade
neeskutti kirjoitti:
viimeksi
- kaivoon
pienenä.
- hassu nainen
kun tippui pienenä kaivoon.
- älkää uskoko kaikkea
Agnes tippu viime kerralla, Katri oli kyllä putoamisvaarassa. Ja voi sitä Googleakin käyttää ihan oikeasti.
- putos
älkää uskoko kaikkea kirjoitti:
Agnes tippu viime kerralla, Katri oli kyllä putoamisvaarassa. Ja voi sitä Googleakin käyttää ihan oikeasti.
ja vei monta mukanaan. Uskokoon ken tahtoo:)
- ilkka----fani
Juu Agnes tippui!!!Se itkupilli.
- Ilkka fani!
Siis titty Agnes tippu sehän oli niin huono!
- minä
Agnes oli paras vitu ilkka paska ´fnhbn
da
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m834439Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013850Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513180
- 412671
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222352- 232046
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151762Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351715