Henki ei ole tehnyt eläväksi sinulle Totuutta; koska ei Herra ketään kiusaa ja kiduta, vaan jokaisen omat himot vievät tätä poispäin Jumalasta.
Se joka siis joutuu pois Jumalasta, ei voi elää ikuisesti, koska Jumalan luona ja Jumalassa on ikuinen elämä; joten ne jotka ovat kadotettuja Jumalan luota, eivät elä, vaan kuolevat ja katoavat.
Aivan kuten tämäkin maailman on katoavainen, koska sen rikkomus on suureksi tullut, ja kaikki mikä vanhenee, lopulta katoaa olemasta; ja samoin on myös niiden, jotka eivät ikuista elämää tahdo.
Jos joku palaa tulen kuluttavasta voimasta, niin se totisesti kuluu pois ja katoaa, eikä sitä enää ole. Mutta, joille kuollut kirjain on herra ja ikuinen elämä, jotka ei Jumalan Totuutta tunne, niin heille loputon tuska ja kärsimys on totta, vaikka se on valhe; koska näiden usko on kirjoitetussa "totuudessa", eikä Herrassa Jumalassa, jossa Elämä on.
Koska eihän ulkoa muistettu tieto ole uskoa, vaan se on tietoa, joka on katoavaista. Vaan se on uskoa, kun vaeltaa Rakkaudessa ja Totuudessa, joka Jumala on, ja hänen Henkensä tekee eläväksi hänen tahtonsa, aina sen vaikutuksen suuruuden mukaan. Ja joka siis turvaa kirjaimeen, ei turvaa Herraan, koska kirjainta voidaan muuttaa, mutta Herra on aina ja ikuisesti sama. Ja se mikä muuttuu, ei ole ikuista.
Joten ikuinen elämä ei ole raamatussa, joka on ihmisten kokoama ja muokkaama. Jos olisi, niin sehän olisi ristiriidassa itsensä kanssa; eikä mikään pysy ja kestä ikuisesti, joka on ristiriidassa itsensä kanssa; koska viha kasvaa siinä missä riitaa ja kateutta on, ja viha johtaa tuhoon ja tuho olemattomuuteen.
Ei Jumala ole epäjärjestyksen Jumala, vaan järjestyksen. Kirkot ja ylhäiset ovat muokanneet valheesta "totuuden", jotta ihmiset eivät tuntisi totuutta, eivätkä turvaisi Herraan, koska eivät Herraa tunne.
Jos siis tuo koottu ja muunneltu raamattu, kannesta kanteen on sinulle totuus ja elämä, niin sinä olet väärällä tiellä, etkä ole löytänyt Totuutta, joka tekee vapaaksi, ja jossa Elämä on. Eikä Rakkaus kiduta ja tuhoa ikuisesti, joten sinun löytämäsi rakkaus on valheellinen ja petollinen ihmis-oppi.
Koska se joka ihmisiin turvaa on kirottu, mutta joka Herraan turvaa on siunattu. Ja se on ihmisiin turvaamista, jos sinä otat vaarin siitä mihin maailma uskoo ja minkä perässä maailma kulkee; koska Herran omat eivät vaella maailman mukana, eivätkä omaa sen kanssa yhteistä henkeä, vaan ovat Jumalan lapsiksi tulleet ja kuulevat Herran äänen, joka on Rakkaus ja Totuus.
Herrani on Rakkaus
11
347
Vastaukset
Helvetittömyys on suosittu oppi nykyisessä sekularisoituneessa Suomen maassa. Jehovalaisilla ja adventisteilla se on ollut alusta alkaen yhtenä eksytyselementtinä.
Mutta Raamatun mukainen ikuinen helvetti ja jokaisen ihmisen ikuinen olemassaolo joko taivaassa tai helvetissä ei poistu ihmispuheilla.
Sanot: "Joten ikuinen elämä ei ole raamatussa, joka on ihmisten kokoama ja muokkaama" "Jos siis tuo koottu ja muunneltu raamattu, kannesta kanteen on sinulle totuus ja elämä, niin sinä olet väärällä tiellä, etkä ole löytänyt Totuutta, joka tekee vapaaksi, ja jossa Elämä on"
Joka päivä nyt sinulta tulee uusi Raamatun totuudesta erkaneminen. Ensin tuli kolminaisuusopin poisto, sitten helvetin poisto, nyt jo koko Raamattukin kirjoitetaan pienellä ja sanotaan vain ihmistyöksi.
Raamattu on se, johon kaikki verrataan. Raamatusta ei mennä yli eikä ali. Olet siirtynyt luottamaan omiin tunteisiisi, pois Raamatun totuudesta. Mutta et voi luottaa siihen, että kaikki tunteesi olisivat Jumalan mukaisia. Uskovakaan ihminen ei pääse irti lihastaan, joka aina on vetämässä pois Jumalan totuudesta. Myös saatana pahoine henkineen syöttää ihmiselle ajatuksia Jumalaa vastaan.
Kyllä Raamattu on Jumalan sanaa eikä mitään ihmisten sepustuksia.- Hengellinen
Sinä et varmasti edes pyrkinyt ymmärtämään, vaan tottumuksestasi toit julki ymmärtämättömyyttä.
Eihän jumalaton elä ikuisesti, koska hän ei tahdokaan. Jumalattomana kuollut, kärsii tuomiolle saakka, kun taas hurskas kuollut lepää tuomiolle saakka; mutta tuomion jälkeen toinen pääsee ikuiseen elämään ja toinen ikuiseen kadotukseen, joten häntä ei enää ole olemassa.
Ei siis kadotustuomio ole väärä, vaan sen tuomion käsittäminen. Te olette ottaneet ihmisten muokkaamasta pelotteesta vaarin, mutta minä pelkään Herraa, koska hänellä on minun elämäni käsissään, ja hän voi sen ottaa pois tai säilyttää minua varten.
Sinä olet kirjanoppinut, jolle kuollut kirjain on totuus. Ja toivon että Herra avaisi sinunkin ymmärryksesi, että käsittäisit sen valheen, joka on laitettu Herran sanoiksi. Koska ei Herra ketään ikuisesti vitsaa, vaan ne jotka kadotutetaan, lakkaavat olemasta, koska eivät rakastaneet Elämää, vaan olivat mieltyneet katoavaisuuteen ja kuolemaan ja sitä palvoivat. Hengellinen kirjoitti:
Sinä et varmasti edes pyrkinyt ymmärtämään, vaan tottumuksestasi toit julki ymmärtämättömyyttä.
Eihän jumalaton elä ikuisesti, koska hän ei tahdokaan. Jumalattomana kuollut, kärsii tuomiolle saakka, kun taas hurskas kuollut lepää tuomiolle saakka; mutta tuomion jälkeen toinen pääsee ikuiseen elämään ja toinen ikuiseen kadotukseen, joten häntä ei enää ole olemassa.
Ei siis kadotustuomio ole väärä, vaan sen tuomion käsittäminen. Te olette ottaneet ihmisten muokkaamasta pelotteesta vaarin, mutta minä pelkään Herraa, koska hänellä on minun elämäni käsissään, ja hän voi sen ottaa pois tai säilyttää minua varten.
Sinä olet kirjanoppinut, jolle kuollut kirjain on totuus. Ja toivon että Herra avaisi sinunkin ymmärryksesi, että käsittäisit sen valheen, joka on laitettu Herran sanoiksi. Koska ei Herra ketään ikuisesti vitsaa, vaan ne jotka kadotutetaan, lakkaavat olemasta, koska eivät rakastaneet Elämää, vaan olivat mieltyneet katoavaisuuteen ja kuolemaan ja sitä palvoivat.Sanot: "Eihän jumalaton elä ikuisesti, koska hän ei tahdokaan."
Ei tämä maailma eikä myöskään ikuisuus pyöri ihmistahdon ympärillä. Jumala on se, joka on ihmisen luonut ja tietää, mikä ihmiselle on parhaaksi. Ei Jumala ikuista helvettiä ihmiselle luonut, vaan langenneelle Luciferille ja hänen kanssaan langenneille enkeleille. Ihminen taas lankesi saatanan ansaan ja asettui vastustamaan Jumalaa ja siksi saa seurata saatanaa tuohon rangaistuspaikkaan, ellei tule uskoon.
Sanot: "hurskas kuollut lepää tuomiolle saakka;"
Hurskas kuollessaan menee suoraan taivaaseen, vai oletko tässäkin omaksunut adventistien haudassa makaamisopit?
Sanot: "Sinä olet kirjanoppinut, jolle kuollut kirjain on totuus."
Raamattu ei ole minulle mikään kuollut kirjain. Kuulen Jumalan Pyhän Hengen ohjaavan minua niin Raamatun kautta kuin suoraan jokapäiväisenä johdatuksena.- Hengellinen
uskova_1 kirjoitti:
Sanot: "Eihän jumalaton elä ikuisesti, koska hän ei tahdokaan."
Ei tämä maailma eikä myöskään ikuisuus pyöri ihmistahdon ympärillä. Jumala on se, joka on ihmisen luonut ja tietää, mikä ihmiselle on parhaaksi. Ei Jumala ikuista helvettiä ihmiselle luonut, vaan langenneelle Luciferille ja hänen kanssaan langenneille enkeleille. Ihminen taas lankesi saatanan ansaan ja asettui vastustamaan Jumalaa ja siksi saa seurata saatanaa tuohon rangaistuspaikkaan, ellei tule uskoon.
Sanot: "hurskas kuollut lepää tuomiolle saakka;"
Hurskas kuollessaan menee suoraan taivaaseen, vai oletko tässäkin omaksunut adventistien haudassa makaamisopit?
Sanot: "Sinä olet kirjanoppinut, jolle kuollut kirjain on totuus."
Raamattu ei ole minulle mikään kuollut kirjain. Kuulen Jumalan Pyhän Hengen ohjaavan minua niin Raamatun kautta kuin suoraan jokapäiväisenä johdatuksena.Mutta sillä varauksella, josta Herrakin sanoi: Te eksytte, koska ette tunne kirjoituksia (vanhan liiton ajalta kirjoituksia), ettekä Jumalan Voimaa.
Joten, varauksella meidän tulee tutkia ja koetella, koska kirjainta voidaan vääntää, mutta Herra on ikuisesti sama.
- Eino
Älä kirjoita tänne, täällä on jo adventistit, ei tarvita lisää harhaoppia.
- Hengellinen
Voisitko vielä kertoa mitä harhaa?
Eikö se ole harhaan kulkemista, kun ottaa kuolleesta kirjaimesta vaarin, ja seuraa sokeana sitä, eikä Herraa joka on Rakkaus ja Vanhurskaus.
- Hengellinen
En ole lukenut muita kirjoja, kuin Pyhiä kirjoituksia, sekä uuden testamentin kirjoituksia. Mitä väärää ja pahaa olen tuonut julki?
Ja eikö Herra tahdo laupeutta, eikä uhria?
Ja jos ihminen nöyrtyy tuskan pelosta, niin hän on sen orjaksi tullut ja palvelee sitä, eikä Jumalaa. Koska Jumalan pelko ei ole sitä, että pelkää kiduttavaa tuskaa, vaan sitä että pelkää rikkovansa Herraa vastaan, joka maksaa jokaiselle teidensä mukaan. Ja koska Herralla on käsissään Elämä ja kuolema, niin siitä meidän tulee kilvoitella pelossa, koska eihän ikuinen Elämä ole tulijärvessä, vaan taivasten valtakunnassa Herran luona.
Ja muistakaa se, että kenen voittama joku on, sen orjaksi hän on tullut. Minua ei ole voittanut kidutustuomion pelko, vaan Herra jolla on Elämä ja kuolema käsissään, ja sen takia minä häntä kuulen, enkä kidutuksen pelossa; koska ei Herra ketään kiduta tai kiusaa, vaan ihmisen omat himot ja pelot. - Hengellinen
Mutta eihän kenelläkään ihmisellä ole ymmärrystä ja käsitystä ikuisesta tuskasta, koska ihmisen ymmärrys ja käsittämis-kyvyt ovat vajanaiset, eikä näin ollen kukaan joka käsittäisi ja ymmärtäisi, valitsisi sitä tietä jossa ikuinen kärsimys odottaa.
Ja vielä se, että se on ikuinen, eikä paluuta ole; joten sekin kertoo siitä, että nämä lakkaavat olemasta eläviä, koska he eivät voi enää katuakaan tai muuttaa mieltään; koska niin kauan kuin ihmisellä on tietoisuus, hän voi muuttaa mieltään, ja tietoisuus on niin kauan, kuin on elossa.
Tätä en tuonut julki kiistaksi, vaan jotta jokainen ottaisi viisaudesta vaarin, ja koettelisi omalle kohdalleen tätä tuomiota. Koska se tuomio jolla te tuomitsette, teidät tuomitaan. Muistakaa nämä sanat, niin teidän ymmärryksenne lisääntyy.
Saatana tahtoo että jokainen eksyy, ja vaeltaa sokeana; joten kun hän on päässyt "sisälle" seurakuntaan, niin hän tekee kaikkensa, jotta vilpittömämmätkin eksyisivät, tekemällä vääryyttä sulkemalla oven muilta, eikä itse sisään mene.
Pohtikaa näitä, koska en minä väärää oppia tuo, enkä väärä ilosanomaa julista; vaan minä pyrin varoittamaan siitä, että nämä ajat ovat niitä, jolloin vilpitönkin on vaarassa hukkua, jos ei valvo. Kysykää ja anokaa Herralta todistusta tähän asiaan, niin minäkin teen. Ja jos saatte kielteisen vastauksen, niin älkää ottako vaaria, mutta jos saatte myönteisen, niin tehkää parannus; koska Herralla on anteeksi antamusta jäljellä niille, jotka vilpittömästi etsivät häntä. - Hengellinen
Raamatun valoa?, eikö se ole katoavaista valoa mikä katoavaisella musteella on kirjattu?, ja eikö Herran Henkeä tule kuulla enemmän, kuin kirjainta jonka ylhäiset ovat muokanneet mielensä mukaan?
Jos te ette usko, niin älkää uskoko; mutta minä olen saanut varmistuksen, että tämä ikuinen kärsimys ei kestä ikuisesti, vaan kadotukseen joutuvat tuhoutuvat ja vain sen rangaistuksen tuli ja savu nousee iankaikkisesta iankaikkiseen.
Jos teille "Raamatun valo" on TÄYDELLINEN TOTUUS, niin ottakaa vaari siitä ja repikää silmänne ja kätenne ja jalkanne irti, koska niin on kirjoitettu, että joka syntiä tekee, on hänen tehtävä tämä jos haluaa säilyttää elämänsä.
Vai kuka teistä on se, joka ei pienessä lankea?, tai kuka teistä on se, jolle Herra on suoraa puhunut?
Herran Jeesuksen nimessä, kuka teistä on se joka heittää lapsensa tuleen, niin että tämä kärsii? Jos siis tekään ette tätä tekisi, niin luuletteko tosiaan, että Herra joka on Rakkaus, tekisi näin omille luoduilleen ikuisesti, jotka hän on sovittanut täydellisellä uhrilla?
Jos joku ei halua periä Elämää, niin eikö se ole oikeamielistä, että tämä lakkaa olemasta?
Te ette ajattele terveen opin mukaan, joten teille Jumalan laupeus ja armo on saavuttanut vain ne, jotka kuulevat....
Mutta totisesti, vain nehän ovat otollisia, jotka kuulevat ja tekevät. Heille on annettu ilosanoman julistamisen tehtävä, eikä tuomioiden jakaminen ulkopuolella olevaisille, jotka eivät ymmärrystä omaa.
Te olette paaduttaneet itsenne, koska ette ole koetellut uusia kirjoituksia, vanhojen "valolla", vaan olette ottaneet vaarin molemmista sokeina, vaikka toinen kumoaisi toisen.
Herra VALISTAKOON kasvonsa sille, jolla vielä ymmärrystä on, eikä ole vielä paatunut kuolleen kirjaimen pauloihin, niin kuin minullekin meinasi käydä. - Hengellinen
*Silloin Herra sanoi: "Minun Henkeni ei ole vallitseva ihmisessä iankaikkisesti, koska hän on liha. Niin olkoon hänen aikansa sata kaksikymmentä vuotta.*
*Ja Jumala sanoi vielä Moosekselle: "Sano israelilaisille näin: Herra, teidän isienne Jumala, Aabrahamin Jumala, Iisakin Jumala ja Jaakobin Jumala, lähetti minut teidän luoksenne; tämä on minun nimeni iankaikkisesti, ja näin minua kutsuttakoon sukupolvesta sukupolveen.*
*Herra on kuningas aina ja iankaikkisesti.*
*Jospa heillä olisi sellainen sydän, että he alati pelkäisivät minua ja noudattaisivat kaikkia minun käskyjäni, niin että he ja heidän lapsensa menestyisivät iankaikkisesti!*
*Ja mitä minä ja sinä olemme keskenämme puhuneet, sen todistaja meidän välillämme, minun ja sinun, on Herra iankaikkisesti.*
*Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti.*
*Ja sinä, minun poikani Salomo, opi tuntemaan isäsi Jumala ja palvele häntä ehyellä sydämellä ja alttiilla mielellä, sillä Herra tutkii kaikki sydämet ja ymmärtää kaikki ajatukset ja aivoitukset. Jos häntä etsit, niin sinä löydät hänet, mutta jos luovut hänestä, niin hän hylkää sinut iankaikkisesti.*
*Mutta Herra hallitsee iankaikkisesti; hän on pystyttänyt istuimensa tuomitaksensa.*
*Herra on kuningas ainiaan ja iankaikkisesti; hävinneet ovat pakanat hänen maastansa.*
*Sinä neuvot minulle elämän tien; ylenpalttisesti on iloa sinun kasvojesi edessä, ihanuutta sinun oikeassa kädessäsi iankaikkisesti.*
*Nöyrät saavat syödä ja tulevat ravituiksi; ne, jotka etsivät Herraa, ylistävät häntä. Teidän sydämenne on elävä iankaikkisesti.*
*Pelasta kansasi ja siunaa perikuntasi; kaitse heitä ja kanna heitä iankaikkisesti.*
*Herra istui valtaistuimellaan, ja vedenpaisumus tuli. Herra istuu kuninkaana iankaikkisesti.*
*Mutta Herran neuvo pysyy iankaikkisesti, hänen sydämensä aivoitukset suvusta sukuun.*
*Herra tuntee nuhteettomain päivät, ja heidän perintönsä pysyy iankaikkisesti.*
*Karta pahaa ja tee hyvää, niin sinä pysyt iankaikkisesti.*
*Sillä Herra rakastaa oikeutta eikä hylkää hurskaitansa; heidät varjellaan iankaikkisesti, mutta jumalattomain siemen hävitetään.*
*Vanhurskaat perivät maan ja asuvat siinä iankaikkisesti.*
*Jumala on meidän kerskauksemme kaikkina päivinä, ja sinun nimeäsi me ylistämme iankaikkisesti. Sela.*
*Sinä olet ihmislapsista ihanin, suloisuus on vuodatettu sinun huulillesi, sentähden Jumala siunaa sinua iankaikkisesti.*
*Jumala, sinun valtaistuimesi pysyy aina ja iankaikkisesti; sinun valtakuntasi valtikka on oikeuden valtikka.*
*Minä teen sinun nimesi kuuluksi suvusta sukuun; sentähden kansat sinua ylistävät aina ja iankaikkisesti.*
*Sillä tämä on Jumala, meidän Jumalamme, aina ja iankaikkisesti; hän johdattaa meitä kuolemaan asti.*
*Mutta minä olen kuin viheriöitsevä öljypuu Jumalan huoneessa, minä turvaan Jumalan armoon aina ja iankaikkisesti.*
*Vaikka minun ruumiini ja sieluni nääntyisi, Jumala on minun sydämeni kallio ja minun osani iankaikkisesti.*
*Mutta me, sinun kansasi, sinun laitumesi lampaat, kiitämme sinua iankaikkisesti, julistamme sinun kiitostasi polvesta polveen.*
*Ei hän aina riitele eikä pidä vihaa iankaikkisesti.*
*Hän antaa ruuan pelkääväisillensä, hän muistaa liittonsa iankaikkisesti.*
*Ne pysyvät järkkymättä aina ja iankaikkisesti; ne ovat tehdyt totuudessa ja oikeudessa.*
*Herran pelko on viisauden alku, hyvä ymmärrys kaikille, jotka sitä noudattavat. Hänen ylistyksensä pysyy iankaikkisesti.*
*Siunattu olkoon Herran nimi nyt ja iankaikkisesti.*
*Sillä hänen armonsa meitä kohtaan on voimallinen, ja Herran uskollisuus pysyy iankaikkisesti. Halleluja!*
*Minä tahdon alati noudattaa sinun lakiasi, aina ja iankaikkisesti.*
*Iankaikkisesti pysyy sinun sanasi, Herra, vahvana taivaissa.*
*Sinun käskysi tekevät minut vihollisiani viisaammaksi, sillä ne ovat minun omani iankaikkisesti.*
*Sinun todistuksesi ovat iankaikkisesti vanhurskaat; anna minulle ymmärrys, että minä eläisin.*
*Sinun sanasi on kokonansa totuus, ja kaikki sinun vanhurskautesi oikeudet pysyvät iankaikkisesti.*
*Kiittäkää jumalien Jumalaa, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti.*
*Ruoho kuivuu, kukkanen lakastuu, mutta meidän Jumalamme sana pysyy iankaikkisesti.*
*Nostakaa silmänne taivasta kohti ja katsokaa maata, joka alhaalla on, sillä taivaat katoavat kuin savu ja maa hajoaa kuin vaate ja sen asukkaat kuolevat kuin sääsket, mutta minun autuuteni pysyy iankaikkisesti, ja minun vanhurskauteni ei kukistu.*
*Sillä koi syö heidät niinkuin vaatteen, koiperhonen syö heidät niinkuin villan, mutta minun vanhurskauteni pysyy iankaikkisesti, minun autuuteni polvesta polveen.*
*Pitääkö hän vihaa iankaikkisesti, kantaako hän sitä ainiaan?" Katso, näin sinä puhut, mutta sinä teet pahaa, ja siihen sinä pystyt.*
*Mene ja julista nämä sanat pohjoiseen päin ja sano: Palaja, sinä luopiovaimo Israel, sanoo Herra; minä en enää synkistä teille kasvojani, sillä minä olen armollinen, sanoo Herra, enkä pidä vihaa iankaikkisesti.*
*Sillä ei Herra hylkää iankaikkisesti*
*Sinun on luovuttava perintöosastasi, jonka minä olen sinulle antanut; ja minä saatan sinut vihollistesi orjuuteen maassa, jota sinä et tunne. Sillä te olette sytyttäneet minun vihani tulen; se on palava iankaikkisesti.*
*Minä teen heidän kanssansa rauhan liiton-se on oleva iankaikkinen liitto heidän kanssansa-istutan ja runsaasti kartutan heidät ja asetan pyhäkköni olemaan heidän keskellänsä iankaikkisesti.*
*Minä olen se elävä leipä, joka on tullut alas taivaasta. Jos joku syö tätä leipää, hän elää iankaikkisesti. Ja se leipä, jonka minä annan, on minun lihani, maailman elämän puolesta.*
*Tämä on se leipä, joka tuli alas taivaasta. Ei ole, niinkuin oli teidän isienne: he söivät ja kuolivat; joka tätä leipää syö, se elää iankaikkisesti.*
*Jeesus Kristus on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti.*
*Herran sana pysyy iankaikkisesti. Ja tämä on se sana, joka on teille ilosanomana julistettu.*
*Ja maailma katoaa ja sen himo; mutta joka tekee Jumalan tahdon, se pysyy iankaikkisesti.*
*Sillä kaikki, mikä maailmassa on, lihan himo, silmäin pyyntö ja elämän korskeus, se ei ole Isästä, vaan maailmasta. Ja maailma katoaa ja sen himo; mutta joka tekee Jumalan tahdon, se pysyy iankaikkisesti.*
*Ja kaikkien luotujen, jotka ovat taivaassa ja maan päällä ja maan alla ja meren päällä, ja kaikkien niissä olevain minä kuulin sanovan: "Hänelle, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalle ylistys ja kunnia ja kirkkaus ja valta aina ja iankaikkisesti!*
*Ja seitsemäs enkeli puhalsi pasunaan; niin kuului taivaassa suuria ääniä, jotka sanoivat: "Maailman kuninkuus on tullut meidän Herrallemme ja hänen Voidellullensa, ja hän on hallitseva aina ja iankaikkisesti".*
Sitten ristiriitaiset kohdat, joita on vain muutama.
*Ja heidän vaivansa savu on nouseva aina ja iankaikkisesti, eikä heillä ole lepoa päivällä eikä yöllä, heillä, jotka petoa ja sen kuvaa kumartavat, eikä kenelläkään, joka ottaa sen nimen merkin.*
*Ja perkele, heidän villitsijänsä, heitetään tuli-ja tulikivijärveen, jossa myös peto ja väärä profeetta ovat, ja heitä vaivataan yöt päivät, aina ja iankaikkisesti.*
Eihän Herra pidä vihaa iankaikkisesti?
*Eikä yötä ole enää oleva, eivätkä he tarvitse lampun valoa eikä auringon valoa, sillä Herra Jumala on valaiseva heitä, ja he hallitsevat aina ja iankaikkisesti*
Ilmestys kirjan lopussa on mainittu, että joka muuttaa tämän profetian kirjan sanoja tai lisää tai poistaa jotakin siihen, häneltä otetaan pois perintö-osa ja hän saa vitsaukset päällensä. Mutta luuletteko tosiaan, ettikö jumalattomat paavit ja papit olisi muutellut tätä, omien tarkoitustensa mukaiseksi, jotta ihmis-pelko saisi paulan ja ihmiset turvaisivat heidän säädöksiinsä, jotka ovat turhia ikeitä?
Minä olen ottanut vastaan Pelastuksen sanoman Kristuksesta, joten olen Elämän tiellä. Ja tiedän sen että millä tuomiolla tuomitsee, sillä tuomitaan; joten minä en tuomitse ketään kadotukseen, eikä minuakaan tuomita, koska Herrani on Rakkaus ja Armo, eikä hän ketään ikuisesti pidä vihassaan, vaikka vihan tuli palaakin ikuisesti. - Hengellinen
Tämän tuon vielä julki ja sitten tämä aihe on käsitelty. Tässä virkistäviä ja armollisia sanoja, jotka ovat oikeudenmukaisen Herran sanoja, eikä ihmis-mielen tuotosta. Herra on Rakkaus, eikä hän ketään ikuisesti kiduta, vaan kadotus on lopullinen tuho. Ettekö siis käsitä sitä edes ihmis-ymmärryksellä, että Herra on Henki ja Henki tekee eläväksi; siis jos Herran näkymätön olemus ei ole kadotukseen joutuvassa ihmisessä, niin kuinka hän vielä eläisi ja olisi olemassa?, koska ei ilman Herraa ole mitään luotu, eikä ilman häntä mikään pysy, vaan katoaa.
*Sillä Isä ei myöskään tuomitse ketään, vaan hän on antanut kaiken tuomion Pojalle, että kaikki kunnioittaisivat Poikaa, niinkuin he kunnioittavat Isää. Joka ei kunnioita Poikaa, se ei kunnioita Isää, joka on hänet lähettänyt.*
Herra Jeesus sanoi: *Te tuomitsette lihan mukaan; minä en tuomitse ketään.*
*Ja jos joku kuulee minun sanani eikä niitä noudata, niin häntä en minä tuomitse; sillä en minä ole tullut maailmaa tuomitsemaan, vaan pelastamaan maailman.*
*Pidä sinä itselläsi Jumalan edessä se usko, mikä sinulla on. Onnellinen on se, joka ei tuomitse itseään siitä, minkä hän oikeaksi havaitsee; mutta joka epäröi ja kuitenkin syö, on tuomittu, koska se ei tapahdu uskosta; sillä kaikki, mikä ei ole uskosta, on syntiä.*
*Niin pitäköön jokainen meitä Kristuksen käskyläisinä ja Jumalan salaisuuksien huoneenhaltijoina. Sitä tässä huoneenhaltijoilta ennen muuta vaaditaan, että heidät havaitaan uskollisiksi. Mutta siitä minä hyvin vähän välitän, että te minua tuomitsette tai joku inhimillinen oikeus; en minä itsekään tuomitse itseäni, sillä ei minulla ole mitään tunnollani, mutta en minä silti ole vanhurskautettu, vaan minun tuomitsijani on Herra. Älkää sentähden lausuko mitään tuomiota, ennenkuin aika on, ennenkuin Herra tulee, joka myös on saattava valoon pimeyden kätköt ja tuova ilmi sydänten aivoitukset; ja silloin kukin saa kiitoksensa Jumalalta.*
Ottakaa vaari näistä armollisista ja totisista sanoista, jotta kuollut kirjain ei olisi teidän herranne.
Siunausta ja rauhaa KAIKILLE. Rakastan jokaista ihmistä, mutta kaikkea vääryyttä minä vihaan, koska se ei ole Jumalasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti41941442Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1199984Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos316330Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös225208Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi623965Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta563949Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D783598- 403087
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192518Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!212358