moi! mun mielesta Agnesia ei olis saanut päästää edes koko kilpailuun!!! muistatteko kun se laulo Maija Vilkkumaan satumaa tango nimisen kappaleen:
- joka yö soita satumatagko
ei sitä rääkymistä jaksanu kuunnella!opettelis eka puhuu kunnolla suomee ennenku tulee minnekkään idolsseihi! oon onnellinen että se tippu!!!!!
mitä mieltä te ootte agnesista?
agnes on huono
8
318
Vastaukset
- mieltä
sun kanssa!
- sirpukka69
munki mielest agnes ei osannu laulaa,hyvä ku lähti.....enkun kielisetki oli huonosti laulettu mut sit ku kuulin et se laulo suomeks nii olin kuolla nauruun.......
- minä
Olen jyrkästi erimieltä! Sillähän oli ihan älyttömän upea ja persoonallinen ääni kun verrataan loppu kolmikkoon. Näköjään se on vaan suomalaisen perusluonteessa katsoa nenänvartta pitkin kaikkea "normaalista" poikkeavaa. Mieluummin menisin katsomaan häntä kuin niitä kolmea kiekujaa... Ilkka on täysi pelle ja se Katri esittää jotain "oi katsokaa minua! Olen niin söpö että ihan oksettaa." Peten avatessa suunsa tulee kiire lääkekaapille nappaamaan burana kohta alkavaan päänsärkyyn. Agnesista ainakin sai sellaisen kuvan ettei hän yritä esittää mitään muuta kuin on. Entä sitten vaikkei hän olisikaan syntyjään suomalainen? Mitä väliä sillä on jos osaa laulaa. Ja mitä tulee Agnesin sanavirheisiin niin eihän keneltäkään joka on muuttanut maahan voi vaatia täydellistä suomenkielen taitoa. Aika lapsellista ja pikkumaista.
- Nimetön
Niin, esiintymis- ja laulutaitoinen Agnes kyllä on, mutta millähän kielellä hänen pitäisi esiintyä, kun suomen ja englanninkielellä oli häiritsevän paljon vaikeuksia, ainakin minun korvaan. Ehkä harjoittelemalla englannin ääntämistä voisi pärjätäkin.
- Nimetön
niin mut idols on tarkotettu suomen kielisille hei haloo.......
- frgth
Nimetön kirjoitti:
niin mut idols on tarkotettu suomen kielisille hei haloo.......
eipäs, vaan SUOMENKANSALAISILLE!! ja agnes on siinä mielessä suomalainen...
- Yks vaan
Agnesin tulkintoja oli ilo kuunnella. Ehkä oli parempi, etä hän tippui. Eipähän ole tulevalla uralla ainakaan Idols-leima otsassa. Agnes saa nimittäin varmasti levytyssopimuksen, ja hänen levynsä myyvät toisin kuin pelle-Ilkan tai muiden jäljellä olevien ressukoitten levyt. Kansa saa aikanaan ansaitsemansa idolin. Tämä ohjailtava kansa ansaitsee idolikseen honkkeli-Ilkan. Voi, pyhä yksinkertaisuus!
- tosi asia
Ilkka on ihan perseestä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455070Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131594Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481249Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101189- 131123
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171017Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3895Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27753