HIENOA LUETTAVAA.. OMA LEVYSOPIMUS, ENENKUIN KISA ON RATKENNUT... ETTÄ SILLEEN SE MENEE; SE ON HELPPOO KUN SEN OSAA TSEMPPIÄ AGNES!!!!MITÄS NYT SANOTTE?????
AGNESILLA JO OMA LEVYSOPIMUS
9
936
Vastaukset
- minä
Agnes is the best. agnes oli kyllä parhain
- Ihmettelijä
Siis missä lukee, että Agnesilla on jo levytyssopimus ? Jos iltapäivälehden tekstiä lukee, niin siellä sanotaan, että asiantuntijat ovat varmoja, että Agnes tulee saamaan levytyssopimuksen, ei sillä vielä sitä ole. Idols-levystä näillä finalisteilla on sopimus.
- mörisee ja floppaa
ja suomeks ei kantsi yrittää
- minä
Agnesin ääni oli tosi matala,soinniton,kylmä,kalsea. Agnes lauloi kaikki laulut samalla kaavalla ja muutamalla nuotilla. Olin hyvilläni kun hän putosi pois. ONNEKSI kansa kuunteli hyvin ja teki niikuin oli oikein eli Agnes pois. Persoonana erilainen, kuin pieni menninkäinen, hihittelyineen. Mutta tämähän ei ole hihittelykilpailu vaan laulukilpailu.
- oot aika mauton
minä kirjoitti:
Agnesin ääni oli tosi matala,soinniton,kylmä,kalsea. Agnes lauloi kaikki laulut samalla kaavalla ja muutamalla nuotilla. Olin hyvilläni kun hän putosi pois. ONNEKSI kansa kuunteli hyvin ja teki niikuin oli oikein eli Agnes pois. Persoonana erilainen, kuin pieni menninkäinen, hihittelyineen. Mutta tämähän ei ole hihittelykilpailu vaan laulukilpailu.
Agneksella on upea ja persoonallinen ääni. Taitaa olla sun sävelkorvassa vikaa tai jopa kuulossa.
- omaavani mitään noista vioi...
oot aika mauton kirjoitti:
Agneksella on upea ja persoonallinen ääni. Taitaa olla sun sävelkorvassa vikaa tai jopa kuulossa.
Kuulo on todettu hyväksi ja myös sävelkorva on "testattu".Sen verran tieto/taitopohjaa omaavana voin sanoa jotta Agnesin ääni ON kolkko. Se sopii varmasti raskaaseen musiikkin heviin ym. mainiosti,mutta muuhun se ei sitte istu millään muotoa.Iskelmätaivaalle Agnes ei nouse,sorry vaan. Se ei yksikertaisesti ole kansan makuun..siksi se tippui pois..kun porukat eivät tykkää sen äänestä ja laulutavasta. Mitä sitä itkemään..näin se vaan menee
- hyväksyä tosi asiat
omaavani mitään noista vioi... kirjoitti:
Kuulo on todettu hyväksi ja myös sävelkorva on "testattu".Sen verran tieto/taitopohjaa omaavana voin sanoa jotta Agnesin ääni ON kolkko. Se sopii varmasti raskaaseen musiikkin heviin ym. mainiosti,mutta muuhun se ei sitte istu millään muotoa.Iskelmätaivaalle Agnes ei nouse,sorry vaan. Se ei yksikertaisesti ole kansan makuun..siksi se tippui pois..kun porukat eivät tykkää sen äänestä ja laulutavasta. Mitä sitä itkemään..näin se vaan menee
Agnesin ääni ei todellakaan ole kolkko. Viime Idolskilpailu oli tosi tiukka, joten on myös Agnes saanut useita ääniä ja levytyssopimuksenkin sai näin pian. Joudut ikävä kyllä kuulemaan agneksesta vielä ja sen fanimäärä vaan kasvaa.
Siitä äänestyksestä vielä että loppujen kannattajat on teinejä, joten yks saattaa äänestää 20 kertaa. - ääninen
hyväksyä tosi asiat kirjoitti:
Agnesin ääni ei todellakaan ole kolkko. Viime Idolskilpailu oli tosi tiukka, joten on myös Agnes saanut useita ääniä ja levytyssopimuksenkin sai näin pian. Joudut ikävä kyllä kuulemaan agneksesta vielä ja sen fanimäärä vaan kasvaa.
Siitä äänestyksestä vielä että loppujen kannattajat on teinejä, joten yks saattaa äänestää 20 kertaa.nainen.Hyväksyn toki tosi asiat. Ketään ei ole kielletty yrittämästä..se on kaikille vapaa kiitorata,myös Agnesille.Se on totta jotta teinit ja pikkutytöt äänestelevät näitä suosikkiansa.Se meidän KAIKKIEN on hyväksyttävä,jotta joku niistä kolmikosta nousee tuiskuksi tuiskun rinnalle.Onneksi ei ole levyjen ostopakkoa ei tuiskun eikä agnesin.
- OUTO LINTU
ääninen kirjoitti:
nainen.Hyväksyn toki tosi asiat. Ketään ei ole kielletty yrittämästä..se on kaikille vapaa kiitorata,myös Agnesille.Se on totta jotta teinit ja pikkutytöt äänestelevät näitä suosikkiansa.Se meidän KAIKKIEN on hyväksyttävä,jotta joku niistä kolmikosta nousee tuiskuksi tuiskun rinnalle.Onneksi ei ole levyjen ostopakkoa ei tuiskun eikä agnesin.
TEITTIÄ SIT HARMITTAA.. YMMÄRRÄN.. NIIN AGNES ON HYVÄ JA SAA OLLA.. SIIT EI PÄÄSTÄ YLI..MUT NÄÄ KOLME " AVUTONTA" RÄÄKYJÄÄ JOUTAA JÄÄHDYLLE. EI YKSIKÄÄN TÄYTÄ MITÄ IDOLSS TÄHDEN TULEE ..AGNES SE VAAN OLISI TÄYTTÄNNY SEN TÄYSIN,, MUT JÄÄMME EDELLEEN ODOTTAMAANNNNNN....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2805411- 704996
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234375Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484116- 513830
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363707- 413428
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo873097Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv672958Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu232698