Onko kukaan hakenut ykkösbonus masteria? Tuntuu kestävän ikuisuuden se käsittely, kohta jo kolme viikkoa mennyt... Kuulemma hakemuksia tulee satoja päivässä että kyllähän se vaikuttaa käsittelyaikoihin. Odotellaan...
Ykkösbonus masteri
4
1247
Vastaukset
- semmone
on?
Se on mastercard/ykkösbonus kortti yhdistelmä, vuosimaksuton. Käytännössä kuten "normaali" mastercard kortti sekä lisäksi...
Netistä poimittua:
Kotimaassa keräät kortillasi YkkösBonusten lisäksi uutta 0,5 %-yksikön MasterBonusta kaikissa maamme yli 2000 YkkösBonus-ostopaikassa. MasterBonus kertyy kortilla maksettaessa. MasterBonus on suhteellisesti suurin bonusportaan alimmalla portaalla, joten se lisää YkkösBonuksen palkitsevuutta myös vähemmän ostaville kotitalouksille.
- ex-tiliraha
Minulle tuli reilut kaksi viikkoa sitten kirje Sampo pankista missä tarjottiin ykkösbonus masteria entisen ykkösbonus tilirahan tilalle.
Laitoin seuraavana päivänä allekirjoitetun hakemuksen postiin. Viime viikolla tuli tunnusluku masteriin automaattinostoja varten ja maanantaina tuli ilmoitus kirjatusta kirjeestä jossa itse kortti oli. Joten ei kestänyt kauan kortin toimitus.- *****
Meille tuli myös se tarjous kotiin, jätin sen pankkiin eteenpäin toimitettavaksi vajaat kolme viikkoa sitten. Kuulemma käsittely voi viedä 3-4 viikkoakin koska hakemuksia tulee niin paljon. Sitä vaan alkaa jossain vaiheessa epäilemään että onko koko hakemus mennyt syystä tai toisesta perille... Erään toisen kortin kanssa minulla kävi niin että perään soiteltuani koko hakemusta ei ollut "olemassakaan" ja eikun uusi ja taas odoteltiin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750