hakuinen pelle.Piti nyt stopata morsmaikkunsa kanssa keskelle käytävää,että saa anna lehteen naamansa.
Simo frangen
9
1061
Vastaukset
- jooo
ihan normaalia se "stoppaaminen" on siellä linnassa noi teki sen vaan ihan liian aikasin. Se tehdään sen jälkeen ku matto ollaan kävelty..
- Pai
Tyhmä pieni mies koko Frangen. Pysyisi vain Mansessa
poissa ihmisten silmistä. - .......
Ihan hyvä läppä se oli. Kyl nyt vähä huumoria pitää olla...
- omiaan
kuului siihen pelleporukkaan,voisin sanoa,pinokkiosarjaan!
Kyllä sielä oli oikeita "juhlakaluja",sotaveteraanit! - 56436346
Luulen että heitä käskettiin pysähtymään siihen hetkeksi kuten huomasitte... salamat välkkyivät heidän kohdallaan kaikista eniten.
- HeiDi +)
moirens kaikki Frangenista kiistelevät,
mä vaan tulin ilmoittamaan että se oli käsketty pysähtyä siihen vähäks aikaa .. tai ainakin seiskassa luki niin,.. aika outoo mutta totta. sitten seurassa oli kirjoitettu näin: " Oliko se pelkkä huumirintajuinen vitsi, vai pakko stoppi?", niin että repikääpä siitä ihmiset.. mutta mä luulen että sen Rosan mahan takii ne siihen stoppas poseeraan, tai sitten Simon oli pakko heittää vähän huulta siinä niin kun kameran etteen taas päästiin. mutta niin totta kuulostavalta kuin se onkin niin Simolla ja Rosalla oli pakko stoppi kameroiden edessä. Simon täytyi heittää läppäää vähän kun se kerta hänen luonteeseensa kuuluukin. seiskassa sanottiin näin: " Joka kerta kun Simo tulee kameravaloihin, ei se voi olla läppää heittämättä."
no mutta nyt täytyy lähteä pois juoruamasta ja mennä kouluun!! MOIKKA
ei nyt enään jaksa kirjoittaa. :D
joo no moimoimoikka!!
-heidi____-... - tumppi
Pyydettiin pysähtymään tai ei, järkikulta ei Frangenilla toiminut arvokkaassa tilaisuudessakaan.
Meriläinen näyttikin hiukan kiusaantuneelta. - guuu
tumppi kirjoitti:
Pyydettiin pysähtymään tai ei, järkikulta ei Frangenilla toiminut arvokkaassa tilaisuudessakaan.
Meriläinen näyttikin hiukan kiusaantuneelta.Rosahan siihen ekaksi tuli ja stoppas oottaan Simoa, halooo! Simo se meinas kävellä päiten ja jäi Roosan taakse oottaan, että Roosa lähtee eteenpäin ja Roosa odotti ja odotti, että mihin se Simo hukkus.. No, sitten se Simo älys tulla Roosan rinnalle seisoon, mutta niiltä kesti vähän aikaa, ennen kuin ihmetykseltään älysivät lähteä liinekteeseen. Ja, sitten sitä jo yhdessä tuumin naureskeltiin koko stopille! :D
- on se kipee olio
no en tiedä frangenista, mutta se roosa meriläinen on todella julkisuushakuinen ääliö!
Sehän se siinä pysähtyi esittelemään valtavaa telttapukuaan ja itseään.
yök. Ja lehteen pitää päästä millä ilveellä tahansa. Vaikkapa esittämällä ääliökommentteja presidentti Halosesta.
Kuinka sellainen arvostelukyvytön, valehteleva huumeiden käyttäjä voi päästä sellaisille palkoille! herätkää äänestämään joku fiksu ja antakaa mokomalle "kansan" edustajalle kenkää. Hävettää kansan puolesta moinen mokailija
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2956707Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652059- 1751797
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151267- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691170Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71146RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j531047Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411031Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288972