Minkäslaisia kokemuksia on Nummelan terveyskeskuksesta? Vaihtuuko lääkärit usein, saako aikoja hyvin, pääseekö jatkotutkimuksiin? Onko mukavaa henkilökuntaa?
nummelan terveysasema
9
2693
Vastaukset
- Poika nro1
intiaaniasiaintoimistoon!!
- muuttoa pohtiva
Nyt meni yli hilseen... Eikö terveysasemasta löydy mitään muuta sanottavaa? Olen kyllä kuullut sitä mollattavan, mutta onko tuoreempia kokemuksia?
- Jupetsu L.
mukaista peruspalvelua siellä saa. Mutta liikuntavammoissa kääntyisin kuitenkin mieluummin ekspertin puoleen, mutta niinhän se on joka paikassa. Kaikki Vihdin sairaanhoitopalvelut tullaan keskittämään Nummelaan lähitulevaisuudessa.
- Mummu
Onkos se jo kokonaan Lohjalla?
- radarlove
Oon kyllä ollu tyytyväiinen, tai sit on tuurilla pukannu...
- Ota vemppaa älä tsemppaa
kotipaikkaa valitse terveyskeskuksen takia...vai oletko kovinkin kippee ja aina...
- Anonyymi
Muuten hyvä mutta nyt olen odottanut jo 5 tuntia että ne soittaa kun siellä on takaisin soitto järjestelmä ja kello on kohta 3 ja suljetaan 4 ei tänään enään tarvii lääkärille mennä
Henkilökunta vaihtuu koajan,päivystykseen jonotus on pitkä vaikka asiakkaita ei ollut monta mitään ei tapahtunut.Kokemattomia lääkäreitä.Lapran,päivystyksen aikoja on vaikea saada.Tuuliajolla koko systeemi
- Anonyymi
Hankalaa asioida, yhteydenottojärjestelmä ei toimi, ketään ei saa vastuuseen mistään jos jotain tapahtuu..mutta melko sama tilanne taitaa olla kaikkialla Suomessa. Upea sote.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517283Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?425102HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3012813- 1552169
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki331913- 221694
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1401668Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon4091606mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k111467Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E131359