Todisteita vaikka kuinka

Joshua

evoluutiota vastaan.
Texasista, Paluxy-joen uomasta löytyneet rinnakkaiset ihmisen ja dinosauruksen kivettyneet jalanjäljet.

10

1063

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Adam Ant

      Kyseessä täytyy olla Jumalan jalanjälki.
      Ihmisiähän ei kreationismin eikä kristinuskon mukaan vielä ollut edes luotu tuohon aikaan.
      Dino ajoi Jumalaa takaa helpon suupalan toivossa ja luultavasti popsi Kaikkivaltiaan poskeensa.

      • Ja siittä päivästä lähtien lajien muokkaamisesta on evoluutio ollut vastuussa :D


      • sekä erittäin
        filosofia kirjoitti:

        Ja siittä päivästä lähtien lajien muokkaamisesta on evoluutio ollut vastuussa :D

        ...tieteellistä. Sitä juuri mitä Fakta on.

        ==totta!
        filosofia 8.12.2005 klo 13.24
           Ja siittä päivästä lähtien lajien muokkaamisesta on evoluutio ollut vastuussa ===

        buuuaaaaaiiiihhhhh...hik...............hik.


      • sekä erittäin kirjoitti:

        ...tieteellistä. Sitä juuri mitä Fakta on.

        ==totta!
        filosofia 8.12.2005 klo 13.24
           Ja siittä päivästä lähtien lajien muokkaamisesta on evoluutio ollut vastuussa ===

        buuuaaaaaiiiihhhhh...hik...............hik.

        jumala on kuollut :D


    • The Rat

      http://www.answersingenesis.org/home/area/faq/dont_use.asp

      > ‘Paluxy tracks prove that humans and dinosaurs co-existed.’ Some prominent creationist promoters of
      > these tracks have long since withdrawn their support. Some of the allegedly human tracks may be
      > artefacts of erosion of dinosaur tracks obscuring the claw marks. There is a need for properly
      > documented research on the tracks before we would use them to argue the coexistence of humans and
      > dinosaurs. However there is much evidence that dinosaurs and humans co-existed—see Q&A: Dinosaurs.

      Tulikos vahingossa käytettyä kiellettyä argumenttia?

    • kissa

      Joshua virkkoi:
      "[Todisteita vaikka kuinka] evoluutiota vastaan. Texasista, Paluxy-joen uomasta löytyneet rinnakkaiset ihmisen ja dinosauruksen kivettyneet jalanjäljet."

      Nuo jäljet ovat osoittautuneet kylläkin muuksi kuin ihmisen jäljiksi. Jopa kreationsititkin suuremmaksi osaksi eivät enää väitä niitä ihmisten jalanjäljiksi.

      http://www.talkorigins.org/faqs/paluxy.html

      Sinulla on nyt vanhentunutta tietoa.

      • Joshua

        No, minä luin kyllä suomalaisia kreationistisivuja ja siellä ne ovat vielä tuoreena tietona.
        OK, unohdetaan toi.


    • Kaarlo Kustavi

      ymmärsin mitä ne kreationistit tarkoittavat sillä, että geenit rappeutuvat.

      Tämähän on aivan selvää pässin lihaa.

      Katsokaas, me ihmiset ollaan aika karvattomia ja näyttää, että karvat vain vähenevät tulevaisuudessa - siis, meidän geeniperimämme rappeutuu.

      Nyt kun katsotaan asiaa menneisyyteen, niin mitäs sieltä löytyykää. Jee, karvaisia apinoita. Ne eivät ole vielä kovinkaan rappeutuneita eli polvi ei apinasta parane vaan pahenee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe