Hei
Tietääkö kukaan milloin ja missä olis seuraavan kerran ns. ystävyysmyynti tai ystävämyynti? Olen kuullut että näitä järjestetäisiin joskus jossakin mm. eri yritykset omissa toimitiloissaan? Tietäiskö joku missä ja milloin?
YSTÄVYYSMYYNNIT
33
29773
Vastaukset
- ..........................
mikä helvetin juttu tää on??????
- lores
ansatie 5 vantaa siellä se tapahtuu nyt jauvantaina kello 10 , 00 jäkeenn ja siellä selviäää loreset mitä ja mistä on kysymys ? tuulepa sinne otamaan asiasta selvää !
- LORES
TEHDASMYYMÄLÄT JA MAAHANTUOJAT MYYVÄT TUOTEITAAN TODELLA HALVALLA SIINÄ 80% HALVEMMALLA KUIN KAUPPIAS MYISI . JA PAIKKA PAIKOIN MENNÄÄN 95%:TIINKI ALENUKSILLA . ESIMERKIKSI MEILLÄ ANSATIELLÄ ( 5 ) MYYDÄÄN LELUJA TÄSSÄ VANTAALLA , JOS SUA NIIN KIINOSTAA .....................................
- tikutakutupuhupu
..näistä liikkuu vaan sisäpiireissä, ei siis ole kaikelle kansalle tarkoitettuja..sorry :))
- sisäpiirintietoja
Niistä ilmoitetaan yleensä Hesarissa ja Vantaansanomissa.
- ...
Ei ne mitään sisäpiirintietoa ole kun niistä ilmoitetaan ainakin Hesarissa. Minulle ei tule hesaria, joten siksi kyselen täällä. Kiitos asiallisille vastaajille.
- kurreoravawearsdiecel
... kirjoitti:
Ei ne mitään sisäpiirintietoa ole kun niistä ilmoitetaan ainakin Hesarissa. Minulle ei tule hesaria, joten siksi kyselen täällä. Kiitos asiallisille vastaajille.
..mutta sinä et niistä tiedä kun et ole saanut kutsua. Useimmissa ystiksissä pääsee sisään vain jos on nimi kutsulistalla. Erikseen ovat sitten nämä ystävyysmyynnit, joista ilmoitellaan lehdissä, mutta ne eivät ole kovin hyviä.
- Järki mukaan
kurreoravawearsdiecel kirjoitti:
..mutta sinä et niistä tiedä kun et ole saanut kutsua. Useimmissa ystiksissä pääsee sisään vain jos on nimi kutsulistalla. Erikseen ovat sitten nämä ystävyysmyynnit, joista ilmoitellaan lehdissä, mutta ne eivät ole kovin hyviä.
Ei kai kukaan nyt yksityistilaisuuksista tietoa täällä kaipaa... Kyllä mulle riittää ihan hyvin nämä yleiset ystävyysmyynnit (joista sinulla ei näytä olevan tietoa)
- Jippo
Järki mukaan kirjoitti:
Ei kai kukaan nyt yksityistilaisuuksista tietoa täällä kaipaa... Kyllä mulle riittää ihan hyvin nämä yleiset ystävyysmyynnit (joista sinulla ei näytä olevan tietoa)
Enpä oo kuullu että ystävyysmyynneistä lehdissä ilmotellaan, eikö se olis sillon sama asia kun alennusmyynti ?
Itse saan kutsun yleensä tekstiviestillä. - kurreoravawearsdiecel
Jippo kirjoitti:
Enpä oo kuullu että ystävyysmyynneistä lehdissä ilmotellaan, eikö se olis sillon sama asia kun alennusmyynti ?
Itse saan kutsun yleensä tekstiviestillä.Tätähän minä yritin tuossa sanoa, mutta eipä ap. taida uskoa. esim. firmat ilmoittelee ystiksistään yhteistyökumppaneille, toisille firmoille (tai firmat sisäisesti) etc etc.. eikä missään lehdissä kaikille makkaranpurijoille. Mutta ihan miten vaan..
- Ulkopuolisena
Jippo kirjoitti:
Itse saan kutsun yleensä tekstiviestillä.No eihän se nyt alennusmyynti ole. Huvittavaa lukea tätä teidän kinastelua. Viimeksi just oli lehdessä Spirit storen ja New Wave:n ystävyysmynnit ja tänään Marcarian ystävyysmynnit Lehtisaaressa.
- dunedu
Ulkopuolisena kirjoitti:
No eihän se nyt alennusmyynti ole. Huvittavaa lukea tätä teidän kinastelua. Viimeksi just oli lehdessä Spirit storen ja New Wave:n ystävyysmynnit ja tänään Marcarian ystävyysmynnit Lehtisaaressa.
..dieselin ystävyysmyyntiin?
- ja missä?
dunedu kirjoitti:
..dieselin ystävyysmyyntiin?
Milloin ne on ja missä?
- LORES
VIIDAKKO RUMPU LAULAA JA KERTOOO..............
- LORES
NETISSÄHÄN NÄÄ NÄYTTÄÄ LIIKUVAN . KAIKKI MEENEE KUITENKIN ANSATIELLE ( 5 ) VANTAALLE KUN SIELLÄ ( KELLO 10 ) ALETAAN MYYMÄÄN LELUJA ALENUKSET 80%TA TONNE KOHTI 100%TIA
- LORES
Järki mukaan kirjoitti:
EIKÄ EIKÄ EIKÄ , TÄMÄ EI OLE MIKÄÄN PUKU KOODILLA TOIMIVA YKSIIYIS TILAISUUS VAAN KAIKILLE AVOIN EDULLISTEN LELUJEN MYYNTIÄ......... JOSSA 80%TA KOHTI 100% ALENETULLA HINNALLA JA TIETENKIN TÄÄLLÄ ASATIE 5 VANTAALLA . EI SIIS YKSITYISTILAISUUS , TULE..........
- LORES
LORES kirjoitti:
EIKÄ EIKÄ EIKÄ , TÄMÄ EI OLE MIKÄÄN PUKU KOODILLA TOIMIVA YKSIIYIS TILAISUUS VAAN KAIKILLE AVOIN EDULLISTEN LELUJEN MYYNTIÄ......... JOSSA 80%TA KOHTI 100% ALENETULLA HINNALLA JA TIETENKIN TÄÄLLÄ ASATIE 5 VANTAALLA . EI SIIS YKSITYISTILAISUUS , TULE..........
KELLON OLESSA 10.05 NIIN SILLOIN...........
- Ystävyysmyynti
Spirit Storella Pitäjänmäellä 12-13.12.05 ystävyysmyynnit.
- voisko joku
selittää mitä ihmettä siinä myydään ja kenelle?
- ALE
Alennusmyynti. Mutta kun lain mukaan "ALE"-sanaa ei saa käyttää kuin tietyn verran päiviä vuodessa, ollaan keksitty hieno kiertoilmaisu...
- piipaiippa
ALE kirjoitti:
Alennusmyynti. Mutta kun lain mukaan "ALE"-sanaa ei saa käyttää kuin tietyn verran päiviä vuodessa, ollaan keksitty hieno kiertoilmaisu...
Tavallaan ne ei ole oikein tavis alekaan mun mielestä. Ostin viimeks farkut noin 40€ (mallikappale) yhestä ystiksestä. Parin kuukauden päästä huomasin reissulla Berliinissä, samat housut 160€, ja ne oli just tullut sinne myyntiin. Eli siis nää housut oli mallikappale tulevasta kevään mallistosta mut ilmeisesti ko. liike ei vaan ollut tilannut just tätä mallia ja mallikappalehousut päätyi ystiksissä myyntiin. Eli mun mielestä ei ole ihan tavallinen alennusmyyntikään kun kama on usein ihan uutta. Mielestäni tein aika hyvän kaupan. :)
- LORES
TAVARAA SIKA EDULLISEEN HINTAAN , EI SUINKAAN YSTÄVIÄ , MISSÄKÖ ANSATIE 5 , LAUVANTAINA KELLO 10 , VANTAA
- LORES
LELUJA PÄÄASIASSA LAPSILLE ANSATIELLÄ 5 VANTAALLA KELLO 10 ALKAA..........
- Tiinuli*/*
Jos asut pääkaupunkiseudulla,niin jos tiedät Oulunkylän Helsingissä, niin sellainen kuin Helsinki Fashion House:ssa on seuraavan kerran ystävämyynnit 2.-3.12-06
Kannattaa käydä, sielä on kaikkia ihania vaatteita ja kenkiä yms edullisesti. :)
Lisätietoa löydät sivuilta: http://www.fashionhouse.fi/ - pitäjänmäessä (hesassa..)
Siis pitäjänmäellä ainkein järjestetään ..hmm.. olisikohan kerran kolmessa kuussa ystävä myynti m issä myydän spiritstoren tuotteita tukkuhintaan tai miten sen sanoisi.. siellä kerran kassaneiti kysyi haluanko "jäseneksi" ja saan nykyisin aina mainoksen kun se myynti järjestetään sehän on aina esim pe-su ja sit ovet kii... nii nyt ei onäkyny mainoslehtistiä.. se oaina samannäköne maninos ja innostun ku se tulee
- LORES
AMON YSTÄVÄN MYYNTI ANSATIE 5 VANTAA LAPSELLISEN EDULLISTA.......
- vielä että
http://warehouse.fi/news.html?id=76
tätä sivun myyntiä tarkoitan katso linnki jos ei toimi hae googlesta ystävämyynti pitäjän mäki ja tulee spiritstoren suora linkki- LORES
AMO , ANSATIE 5 , LAUVANTAI , KELLO 10 , JA YSTÄVÄN MYYNTI , EDULLISET HINNAT , TULE JA TOTEA ET NÄIN ON............
- LORES
LINKISI MENEE METSÄÄN EI JOHDA MINNEKKÄÄN ............................
- LORES
ANSATIE 5 , VANTAA , KELLO 10 JA NYT LAUVANTAINA , YSTÄVÄNMYYNTI....
- hassuttelen
En minä ainakaan ystävääni möisi!
- juuli33
eiks se ole nyt perjantaina kanssa auki tää ystävän myynti
- Aijaajoo
Onko mitään tietoa koska on seuraavan kerran?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674421
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h684271Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112947Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv662835Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p212119Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.552002Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151689- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1111373- 1821286