Oletko katsonut alusta asti?

Lenita

Oletko seurannut sarjaa alusta asti? Kuka on suosikkihahmosi? Ketä poistunutta henkilöä kaipaat? Itse kaipaan Pirkkoa.

25

9239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • altheia

      on jäänyt hyvin mieleen. Oli piristävä hahmo. Tän syksyn jaksot jääny väliin, mitä nyt lukenut netistä jaksojen tapahtumia

      • kellaro

        kaipaan Eeva Mäkimaan äitiä, joka kuoli syöpään jo vuosia sitten. Sitä esitti se Hauki.... en muista nyt.


      • sisko
        kellaro kirjoitti:

        kaipaan Eeva Mäkimaan äitiä, joka kuoli syöpään jo vuosia sitten. Sitä esitti se Hauki.... en muista nyt.

        Eeva Mäkimaan äitiä esitti Eeva-Maija Haukinen.


      • voi lukea

        kotikadun jaksotapahtumat ?


      • Nimetön
        voi lukea kirjoitti:

        kotikadun jaksotapahtumat ?

        ylen sivuilta voi lukea Kotikadun jaksot....


    • Alik. Kine

      Oikeastaan ketään suosikkia ei ole, mutta Hanneksen suorapuheisuus on mukavaa kuunneltavaa, välillä tylsään jaksoon. Raine Aarnio oli mielenkiintoinen persoona, jollainen olisi vieläkin hyvä olla sarjassa.

    • pike

      seurannut alusta alkaen
      Suosikit
      Hannes,Teemu,Onni< auttava sosiaalinen
      pirkko oli hyvä.

    • aktiivisestikkin

      mutta nyt jääny vähemmälle, jotenki sais tulla jotakin lisää. Mimmi olis saanu olla sarjassa, olishan sen Teemun onni saanut jatkua. Papista en niin piittaa.

    • Bensis

      katottua alusta alkaen,välillä tuntu et sarja jäi paikalleen pyörimään ko ei tapahtunu mitään,mut on taas lähteny hyvin käyntiin.
      Ehdoton suosikki on Jarkko poika!!!

    • alkaen

      Olen seurannut. Hyviä hahmoja täynnä, mutta eräs mielenkiintoinen oli Ville Virtasen esittämä Arttu Laakso. Muistaako kukaan enää hänen "hittiään", jossa laulettiin "enkelinkokoisesta aukosta" sydämessä.

    • kamikaze 33

      En ole katsonut ikinä koko ohjelmaa.Ei paska kiinnosta.Tai kiinnostaa jos pellot pitää ureoida.

      • Nimetön

        OIKEIN.


    • -mise-

      Kyllä olen ohjelmaa alusta asti seurannut. Arttu olisi hieno vierailija johonkin jaksoon. Tulisi vaikka vetämään hittibiisin Hanneksen baariin.

      • Olen vaimon ohella seurannut ja suoraan sanoen tympii koko ohjelma, joten joutaa loppuakin ( kuten on jossain yhteydessä tullut esille ).Kukaan esittäjistä ei ole aidon tuntuinen.


      • ei voi kauhalla vaatia?
        kau.ha kirjoitti:

        Olen vaimon ohella seurannut ja suoraan sanoen tympii koko ohjelma, joten joutaa loppuakin ( kuten on jossain yhteydessä tullut esille ).Kukaan esittäjistä ei ole aidon tuntuinen.

        Joten onhan se niin, että kun kerran SINÄ et ole kiinnostunut ko. sarjasta ei TIETENKÄÄN kukaan muukaan ole!!! Nythän joudatkin pyhinä turuille ja toreille nimilistoja keräilemään, niin voit sitten arjen alettua lähettää sen vaikka yle:n ohjelmapäällikölle tikka vaikka itse pääjohtajalle jotta SINÄ et tykkää kotikadusta niin että nyt sen saa sitten lopettaa!
        Iloista joulumieltä SINULLEKKIN


      • naurulokki
        kau.ha kirjoitti:

        Olen vaimon ohella seurannut ja suoraan sanoen tympii koko ohjelma, joten joutaa loppuakin ( kuten on jossain yhteydessä tullut esille ).Kukaan esittäjistä ei ole aidon tuntuinen.

        Kyllä joutaa lopettaa tuollainen
        tekopyhä paskan jauhanta.


    • Haa-naa

      Olen katsonut. Joitain jaksoja tietysti on jäänyt väliin ja puolen vuoden jakso silloin, kun Hannes ryyppäsi. Äiti aina sanoi, että Hannes juo eikä muuta taphdu, hän ei nauhoita sitä..

      Minä tykkäsin niistä kummallisista kahdestaan asuvista kaksospojista: Joni ja Miro. Olen kuullut, että oikeasti niillä näyttelijoillä on vielä kolmaskin veli samaa sarjaa! Eiväthän ne silloin olleet mitään kovin luonnollisia näyttelijöitä, mutta onhan Mirjalla ja Ninnilläkin paljon faneja, vaikka eivät alussa olleet mitään hyviä näyttelijöitä.

      Niiden asenne oli niin hauska ja se ympäristön reagointi kahdestaan asuviin poikiin.

    • Inkafani

      Paras ja alusta asti mukana melkein koko ajan ollut hahmo on Mirja Mäkimaa. Jään varmasti kaipaamaan... Mutta onneksi Inka on oikeasti olemassa ja häntä näkee muuallakin jatkossakin varmasti.

    • opålo

      Kuka oli Pirkko?

      • 8+12

        Pirkko oli Jannen vaimo ja on Martin äiti. Poistui sarjasta jo ainaski 10v sitten.


    • EnsiViikollaTapahtuu

      Ensi viikon jaksosta näytettiin, kuinka Eeva heiluttaa Pertille, joka on menossa autoonsa ja sitten Eevan kasvoille tulee kauhistunut ilme. Ja Ninni palaa takaisin Kotikadulle kohtalokkain seurauksin: eli Ninni ajaa Pertin päälle vahingossa. Näin historia kertautuu päinvastoin, eikös se Pertti siinä alussa sarjaa ajanut Ninnin päälle autolla?

      • Ari-Pekka K.

        Kyllä, Itte Mäkimaa ajoi Ninnin päälle heti Kottarin ensimmäisessä jaksossa. Olisiko ollut jopa aivan jakson ensimmäisiä kohtauksia.


      • eläväarkisto

      • Ari-Pekka K

    • anoppi-kaisa

      Olen katsonut joka jakson, joten monta eri suosikkia on vuosien varrella ollut. Pertti, Pirkko (o.s. Karppinen) ja Maija Mäkimaa. Myös Kati Kulmala (kioskin myyjä) oli ensimmäisellä kaudella mukavan tuntuinen hahmo. Kaisa Virtanen, Eevan äiti, oli aika topakka pakkaus.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      201
      4783
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      279
      2912
    3. 134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      211
      1480
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1186
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1154
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1081
    Aihe