voitto lähestyy,Katrin nimittäin.
Vastaukset 6
- ||Metsi se vaan||
Kyllä se voitto nyt menee Katrille, ku Agnes on poissa...Huono ku Agnes ei voi voittaa Idols:ia ku se tippu...Kyllä Voitto olis kuulunu Agnesille
- minä tässä vaan
kyllä se katri voitta vaikka onkin ainoa tyttö finalisteista ja niin käviviime vuonnakin oli hanna. jani ja antti ja pojat tippu ja tyytö voitti nin käy tänä vuonnakin ;)
- drome
minä tässä vaan kirjoitti:
kyllä se katri voitta vaikka onkin ainoa tyttö finalisteista ja niin käviviime vuonnakin oli hanna. jani ja antti ja pojat tippu ja tyytö voitti nin käy tänä vuonnakin ;)
Toivottavasti ei!
vinalistit ovat oikeat mutta voitto kuuluu katrille!!
- Lauuraa`
se on ihan selvää että katri voittaa! ilkka tai pete tippuu sunnuntaina..
- bULLA
ONNEKS ME MUUT NIINKU JO TAJUTAAN NIINKU OIKEE VOITTAJA :))))))))
NIINKU KATRI VAAN ON NIINKU TOSI HYVÄ JA MUN KOHTA PAKKO OSTAA SE IDOLSI LEVY ET NIINKU PÄÄSEE KUUNTELEEN KATRII!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.301347- 70909
Miten yksi ihminen
Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,42843P*skimmat palstalaiset kautta aikojen äänestys
Nyt kaikki peliin, ilman parasta, ei ole p*skinta! Muistetaan mainita myös ne piileskelevät pirulaiset! 🤓196776Työttömiä suomalaisia ei saa töihin
Ei hakemuksen hakemusta suomalaisilta ammattilaisilta, Piti sitten filippiiniläisiä palkata. https://www.is.fi/talouss296700- 46671
- 92640
Olet lihonut kuin pullataikina
Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?38628- 52546
Et siis halua
enää nähdä minua? Lupaan sitten pysyä pois. Ja jos vahingossa satutaan samaan paikkaan voit uskoa että en sitä tahallani47530