Miksi vedenkeittimet ovat yleensä kalliimpia kuin kahvinkeittimet? Veden keittäminenhän on selkeästi yksinkertaisempaa kuin kahvin. Että kysyn vaan, kuka kantaa vastuun?
Kahvinkeitin vs. vedenkeitin
6
198
Vastaukset
- tarkemmin?
viimeksi gigantissa käydessä myynnissä oli munankeitin, vedenkeitin, riisinkeitin ja kahvinkeitin.
tarvitaanko tosiaankin ihan joka asian keittämiseen oma keittimensä?
itse olen pärjännyt kahvinkeittimellä ja tavallisella liedellä kattilan kera.
vai täsmämarkkinoidaanko noita uusavuttomille, jotka ei tiedä että kattilassa voi keittää aika monenlaisia asioita?- Vastuu
En ole mitään tilastoja hinnoista tehnyt.
Kattila on tosiaan varsin monikäyttöinen. Erilaiset keittimet lienee luotu vain sekoittamaan uusavuttoman ajatuksia. Kuinkahan moni tosiaan omistaa kaikki em. keittimet? Sellaiselle voisi myydä kattiloita keitonkeittiminä. - ............
tarvitaan joka asiaan oma, todellakin.
minulla on oma keitin yrttiteen vedelle, vihreän teen vedelle, mustan teen vedelle, valkoisen teen vedelle, kaakaon vedelle jne.
- Esimerkiksi..
Kahvinkeittimeen täytyy koko ajan ostaa muualla maailmassa tuotettua kahvia mihin taas on sekoitettu kaikkea lääkeäinesta jotta sinusta varmasti tulisi steriili.
- kahvee vai vettä perkele
jotka ovat saaneet vatsahaavan kahvinlitkimisestä ja liiallisesta istumisesta tietokoneen ääressä.kun ovat pörsissä yrittäneet osta sitä halvinta kahvia.Nytkin tällä hetkellä tekevät he hommia pörssissä vain sen takia että saisivat tiliä lääkkeisiinsä millä ei todellisuudessa ole mitään apua muuhun kuin siihen munuaisen huonontamiseen.Kohta he siis yrittävät tehdä suurempää tiliä jotta he saavat uudet lääkkeet siihen munuais vaivaan.Ja niin kierre jatkuu.Kahvinkettimien hinnat tulevat vain aina vain halvimmiksi..
- british airways
kahvee vai vettä perkele kirjoitti:
jotka ovat saaneet vatsahaavan kahvinlitkimisestä ja liiallisesta istumisesta tietokoneen ääressä.kun ovat pörsissä yrittäneet osta sitä halvinta kahvia.Nytkin tällä hetkellä tekevät he hommia pörssissä vain sen takia että saisivat tiliä lääkkeisiinsä millä ei todellisuudessa ole mitään apua muuhun kuin siihen munuaisen huonontamiseen.Kohta he siis yrittävät tehdä suurempää tiliä jotta he saavat uudet lääkkeet siihen munuais vaivaan.Ja niin kierre jatkuu.Kahvinkettimien hinnat tulevat vain aina vain halvimmiksi..
and that´s shit! (hanhi paskaa se on)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872