En ole Kalliksen kannattaja, enkä häntä tule koskaan äänestämään. Pakko kuitenkin antaa tunnustusta Kalliksen esiintymiselle ja argumentoinnille. Kallis pärjäsi paremmin kuin esim. surkeasti esiintynyt Vanhanen, joka lienee vaaliväittelyn suurin häviäjä.
Kallis EI ollut fiasko
4
175
Vastaukset
- kalliiksitulloo
Nyt kyllä puhut vastoin tahtoasi. Vanhanen esiintyi edukseen ja ei häkeltynyt yhteenkään hyökkäykseen. Olen siinä samaa mieltä, että Kallis osasi esiintyä myös, mutta Vanhanen oli kuitenkin yhtä varma. Paras oli Vanhanen sitten Kallis sitten Niinistö ja sitten Halonen.
- kalliksesta
Vaalitentissä.Hän pärjäsi todella hyvin ja voin sanoa sen,vaikka en häntä äänestäkkään.
Vanhanen oli surkea esitys. - vaikka itse olenkin
Soinin kannattaja. Tuo on tuo sama heppu, joka on palkattu pitämään valtaapitävien kulisseja ylhäällä.
- eduskuntafoorumi
Kyllä se on niin, että vain Kallis,Vanhanen,Niinistö,Halonen ja Lax olisivat saaneet olla vain ehdokkaina. Muut ovat turhia ja tyhjänpäiväisiä ehdokkaita. Heh, ei prosentinkaan kannatusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780