Äääh... kunhan vain pilailimme!
Hyvää joulun odotusta kaikille!!!!!!!! =D
VAARA!!!!!!!!!
20
346
Vastaukset
kompastuta kuusen jalkaan.
- News
mutta lahjapaketteihin kyllä!!!!!! (=
News kirjoitti:
Ne luulee että joulupukki lähetti ne:))))
- News
tuputuu kirjoitti:
Ne luulee että joulupukki lähetti ne:))))
luulee! Jäh jäh... =) =) =)
News kirjoitti:
luulee! Jäh jäh... =) =) =)
mulla on sellainen ilkee ex- naapuri jolla oli siivousneuroosi. Jos tuuppais sille tiskiharjan käteen ja lähettäis sen niitten lautasten mukana.
- News
tuputuu kirjoitti:
mulla on sellainen ilkee ex- naapuri jolla oli siivousneuroosi. Jos tuuppais sille tiskiharjan käteen ja lähettäis sen niitten lautasten mukana.
edelleenkään saa roskata!!!!!!!!! 0=/
- News
tuputuu kirjoitti:
pitää hoitaa ongelmajätteemme itse:((((
Mutta onneksi on kierrätys keksitty!!!!!!! =D
News kirjoitti:
Mutta onneksi on kierrätys keksitty!!!!!!! =D
se kiukkuinen emäntä pitäis laittaa että menis kaupaksi edes ilmaiseksi?
- News
tuputuu kirjoitti:
se kiukkuinen emäntä pitäis laittaa että menis kaupaksi edes ilmaiseksi?
HghgjgjjWADSAFDSDedsaterhdfghsFGWSfsgedhgdfht868urtj
tyh???????? =;0))))) News kirjoitti:
HghgjgjjWADSAFDSDedsaterhdfghsFGWSfsgedhgdfht868urtj
tyh???????? =;0)))))sellaisen alienin näköinen.
- News
tuputuu kirjoitti:
sellaisen alienin näköinen.
Toivottavasti tulee piakkoin telkkarista!!!!!!!!! (=
News kirjoitti:
Toivottavasti tulee piakkoin telkkarista!!!!!!!!! (=
missä voit katsella alienia vaikka joka päivä jos haluut. Jos ei muuten niin se soittaa sun ovikelloo silloin kun ei jaksa kirjoitella nimettömiä kirjeitä.
- News
tuputuu kirjoitti:
missä voit katsella alienia vaikka joka päivä jos haluut. Jos ei muuten niin se soittaa sun ovikelloo silloin kun ei jaksa kirjoitella nimettömiä kirjeitä.
Kun omistaa Alien Quadrilogin!!!! =D
News kirjoitti:
Kun omistaa Alien Quadrilogin!!!! =D
Mulle riitti se naapurin täti ja vieläkin nään painajaisia vaikka asunkin jo muualla.
- News
tuputuu kirjoitti:
Mulle riitti se naapurin täti ja vieläkin nään painajaisia vaikka asunkin jo muualla.
häntä sitten pitää rangaista, jos asut jo muualla???? Onko hän edes tehnyt sinulle mitään???? /=
News kirjoitti:
häntä sitten pitää rangaista, jos asut jo muualla???? Onko hän edes tehnyt sinulle mitään???? /=
Tein ilmiannon kerrostalokyttääjien sivuille. Myöhemmin myös kaksi muuta asukasta oli tehnyt ilmoituksen samasta naisesta eli kiusaaminen jatkuu.
- News
tuputuu kirjoitti:
Tein ilmiannon kerrostalokyttääjien sivuille. Myöhemmin myös kaksi muuta asukasta oli tehnyt ilmoituksen samasta naisesta eli kiusaaminen jatkuu.
tapauksessa sitten!!!!!! 0=
News kirjoitti:
toivottavasti tavataan taas. Mun on pakko hetki huilata kun oon sit yön töissä.
- News
tuputuu kirjoitti:
toivottavasti tavataan taas. Mun on pakko hetki huilata kun oon sit yön töissä.
moikka vaan! Äläkä nuku töissä!!! (=
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 493747
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603709Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062841Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522579Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211679Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261