olen seurannut hyvin läheltä erästä ystävääni ja hänen elämäänsä eli hän on jt, mutta nyt haluaisin muistaa joulun alla häntä ja kiittää ystävyydestämme, mitä siis antaisin hänelle ,,kukkia ,??. mitä itse haluaisitte saada lahjaksi, josta ette loukkaantuisi? onko väärin jos muistan joululahjalla, vaikka em ei vietä Joulua.
ystävänlahja?
6
387
Vastaukset
- Janne
Lahjasta en osaa sanoa, mutta anna se vaikka nyt ennen itse joulun aikaa ja ei joulupaketin kääreissä.
Hän varmaan ilahtuu, kun ymmärrät hänen uskonnollisen vakaumuksensa joulusta.
Käytännöllinen asia on mukava lahja..myös jokin muukin muisto voi olla mukava.. - mummi
Muista vain ystääväsi jos se on sinulle tärkeää!
Anna sellainen lahja kun sinusta tuntuu mukavalta, en usko että hän loukkaantuu.Terv. JT mummi- Ohdake
Ainakin minun jt-sukulaiseni ottavat vastaan niin joulu- kuin synttärilahjatkin.
Itse eivät kyllä lahjoja jakele. Ei jouluna eikä juhannuksena. - kuin antaa
Ohdake kirjoitti:
Ainakin minun jt-sukulaiseni ottavat vastaan niin joulu- kuin synttärilahjatkin.
Itse eivät kyllä lahjoja jakele. Ei jouluna eikä juhannuksena.Se on hyvä periaate kaikessa toiminnassa.
- mummi
kuin antaa kirjoitti:
Se on hyvä periaate kaikessa toiminnassa.
minä ainakin annan mielelläni pitkin vuotta lahjoja rakkailleni ja jopa ystäville. Tänään muuten annoin viimeksi eikä ollut "joululahja".
Saankin joskus lahjoja.
- ystävä
Kiitos vastanneille. otan vinkit huomioon, siis nyt jotain persoonallista ja kivaa ( ystävä on perheellinen). vielä yks kysymys? onko lapsenkasvatuksessa jotain eroja jt ja tuiki tavallisella ev.lut:sella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613964- 503879
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062861Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522659Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551982Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211799Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151649- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061327- 1801261